LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kortingscode webwinkel

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
raptorx
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 mar 2013 15:23

Kortingscode webwinkel

Ongelezen bericht door raptorx »

Ik had afgelopen advent periode is een keer geluk. Ik had een kortingscode, of eigenlijk tegoedcode, voor een webwinkel gewonnen.
In principe zou de waarde 50 euro bedragen, hartstikke leuk natuurlijk!
Nu wilde ik in de betreffende webwinkel bestellen en de code werkt naar behoren, althans, ik kreeg in ieder geval 50 euro korting. Maar ik zat er iets boven en had nog steeds 0,00 euro als eindbedrag. Dus wat proberen, ik kreeg dus meer korting. Voor de grap iets heel duurs in de winkelmand geplaatst, nu blijkt dat ik zo ongeveer 135 euro korting zou krijgen.

Nu ben ik op zich een eerlijk persoon en zou best willen melden dat er iets niet klopt. Maar aan de andere kant kan ik zo'n meevaller goed gebruiken.
Dus in hoeverre is een webshop aan zo'n situatie als dit gebonden? Of kan ik later een navordering krijgen? Het gaat hier immers niet om verkeerde prijzen van producten op de site (in welk geval ze er niet percé aan gebonden zijn)..

sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: Kortingscode webwinkel

Ongelezen bericht door sephora30 »

Hou er maar rekening mee dat je achteraf kan gaan bijbetalen.

Gesloten