LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Kruidvat Tablet reparatie service
-
Kruidvat Tablet reparatie service
Wie heeft er nog meer een negatieve ervaring met het opsturen van een tablet gekocht bij het Kruidvat.
Ik heb zelf twee tablets bij ze gekocht waarvan er 1 inmiddels meer dan 6 weken ter reparatie ligt bij een bedrijf in Belgie SSB.
Tablet gekocht op 5 september was vanaf het begin niet goed , op advies van het Kruidvat op gestuurd naar de service afdeling van de leverancier, echter die meldt niet over voldoende onderdelen te beschikken om het "nieuwe apparaat" te maken.
Heb verschillende keren geprobeerd om de zaak te bespoedigen maar dat schijnt op de een of andere manier niet te lukken.
Het bedrijf werkt voor verschillende tablet levaranciers.
Het antwoord van de klantenservice van het Kruidvat is ; laat het apparaat maar ongerepareed terug sturen dan krijgt u uw geld ( na 2-3 weken ) terug gestort op uw rekening.
Ik vindt dit persoonlijk een zeer slechte service van z'n groot bedrijf.
Zijn er meer mensen met deze ervaringen delen.
Ik heb zelf twee tablets bij ze gekocht waarvan er 1 inmiddels meer dan 6 weken ter reparatie ligt bij een bedrijf in Belgie SSB.
Tablet gekocht op 5 september was vanaf het begin niet goed , op advies van het Kruidvat op gestuurd naar de service afdeling van de leverancier, echter die meldt niet over voldoende onderdelen te beschikken om het "nieuwe apparaat" te maken.
Heb verschillende keren geprobeerd om de zaak te bespoedigen maar dat schijnt op de een of andere manier niet te lukken.
Het bedrijf werkt voor verschillende tablet levaranciers.
Het antwoord van de klantenservice van het Kruidvat is ; laat het apparaat maar ongerepareed terug sturen dan krijgt u uw geld ( na 2-3 weken ) terug gestort op uw rekening.
Zijn er meer mensen met deze ervaringen delen.
Re: Kruidvat Tablet reparatie service
Onderdelen?
Ik weet na openbreken oude dat er vrijwel niet aan te repareren valt.
Gewoon gelijk een nieuwe vragen of geld terug.
Zij moeten het maar regelen dat als het niet te herstellen is dat je geld terug kreeg of nieuwe gelijkwaardige.
Ik weet na openbreken oude dat er vrijwel niet aan te repareren valt.
Gewoon gelijk een nieuwe vragen of geld terug.
Zij moeten het maar regelen dat als het niet te herstellen is dat je geld terug kreeg of nieuwe gelijkwaardige.
Dat lijkt mij dan toch een praktische oplossing ?LCvGrinsven schreef: Het antwoord van de klantenservice van het Kruidvat is ; laat het apparaat maar ongerepareed terug sturen dan krijgt u uw geld ( na 2-3 weken ) terug gestort op uw rekening.
Je kunt natuurlijk ook wachten tot het onmogelijke gaat gebeuren. Dat duurt wellicht iets langer.
Wat crayze zegt, Kruidvat biedt een oplossing. Terugsturen en geld terug. Wat wilt U nog meer ? Het is geen rpodukt waar je als bedrijf teveel moeite ik kan steken. Daar zijn de prijzen te laag voor. Reparatie is veel duurder dan een nieuwe.
En niet vergeten, dat Kruidvat een drogist is, daar koop je dus geen tablet, net zoals je geen fiets bij de Aldi koopt.sjoegel schreef:Wat crayze zegt, Kruidvat biedt een oplossing. Terugsturen en geld terug. Wat wilt U nog meer ? Het is geen rpodukt waar je als bedrijf teveel moeite ik kan steken. Daar zijn de prijzen te laag voor. Reparatie is veel duurder dan een nieuwe.
Wanneer snappen mensen dit nu eens.
Koop ook bij de bakker geen vlees.
Oplossing van Kruidvat, kan niet beter.
Ja er zijn collegas die destijds ook die tablet hebben aangeschaft bij de kruitvat. (ik heb zelf ook 2 gekocht en had nergens last van) die ook problemen ondervonden.
En dat kruitvat alleen maar een drogist is, is ook al achterhaald. Je haalt er tegenwoordig veel en veel meer dan je vroegahhhh haalde bij de drogist. En ik heb gebruikers producten gekocht bij de ALDI die prima voldoen en zelfs beter zijn dan wat je in andere winkels kan krijgen voor die prijs. Zo is medion al lang geen flutmerk meer en kan je op technische sites zoals tweakers.net reviews lezen over de producten die bij de ALDI verkocht worden. En steeds vaker is het gewoon goed spul. Maar voordat ik gebruikers producten koop bij de ALDI google ik even snel.
De garantie loopt van deze tablets vaak via de fabrikant. Op zich niet erg, want die kunnen vaak betere service leveren dan de verkoper (in dit geval de kruitvat). Kruitvat handelt dit vaak administratief af. En ik weet deze tablets ook bij oa. Bart Smit en Intertoys werden/worden verkocht. (soms met andere Android versie).
Dus opzich een goede oplossing van Kruitvat. Zou ik gewoon accepteren. Wat mij opviel was dat de 7 inch kruitvat tabletten niet echt problemen gaven maar vaak de grote 10 inch modellen.
Hier is technisch veel info te vinden: http://gathering.tweakers.net/forum/lis ... /1505967/0
En dat kruitvat alleen maar een drogist is, is ook al achterhaald. Je haalt er tegenwoordig veel en veel meer dan je vroegahhhh haalde bij de drogist. En ik heb gebruikers producten gekocht bij de ALDI die prima voldoen en zelfs beter zijn dan wat je in andere winkels kan krijgen voor die prijs. Zo is medion al lang geen flutmerk meer en kan je op technische sites zoals tweakers.net reviews lezen over de producten die bij de ALDI verkocht worden. En steeds vaker is het gewoon goed spul. Maar voordat ik gebruikers producten koop bij de ALDI google ik even snel.
De garantie loopt van deze tablets vaak via de fabrikant. Op zich niet erg, want die kunnen vaak betere service leveren dan de verkoper (in dit geval de kruitvat). Kruitvat handelt dit vaak administratief af. En ik weet deze tablets ook bij oa. Bart Smit en Intertoys werden/worden verkocht. (soms met andere Android versie).
Dus opzich een goede oplossing van Kruitvat. Zou ik gewoon accepteren. Wat mij opviel was dat de 7 inch kruitvat tabletten niet echt problemen gaven maar vaak de grote 10 inch modellen.
Hier is technisch veel info te vinden: http://gathering.tweakers.net/forum/lis ... /1505967/0
Ik koop mijn tabletten juist vaak bij de drogist...nevermind schreef: En niet vergeten, dat Kruidvat een drogist is, daar koop je dus geen tablet
(kon het niet laten)
crazyme schreef:Ik koop mijn tabletten juist vaak bij de drogist...nevermind schreef: En niet vergeten, dat Kruidvat een drogist is, daar koop je dus geen tablet
(kon het niet laten)
Dat kan, dat je dan de tabletten daar koopt, als je hoofdpijn krijgt als je een tablet daar gekocht hebt.
En voor al die slapeloze nachten een slaaptabletje !nevermind schreef: Dat kan, dat je dan de tabletten daar koopt, als je hoofdpijn krijgt als je een tablet daar gekocht hebt.
En daar wringt de schoen al. Wettelijk gezien heb je met de fabrikant niets te maken, jij koopt iets in de winkel, de winkel is de zaak waar je een overeenkomst mee hebt, niet de fabrikant.Alex400 schreef: De garantie loopt van deze tablets vaak via de fabrikant.
Wat vind je van deze?crazyme schreef:En voor al die slapeloze nachten een slaaptabletje !nevermind schreef: Dat kan, dat je dan de tabletten daar koopt, als je hoofdpijn krijgt als je een tablet daar gekocht hebt.
Krijg deze helaas niet door mijn keel.
Wat mij opviel was dat de 7 inch kruitvat tabletten niet echt problemen gaven maar vaak de grote 10 inch modellen.
Laatst gewijzigd door nevermind op 08 nov 2012 20:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Waren het geen zetpillen?nevermind schreef:Wat vind je van deze?crazyme schreef:En voor al die slapeloze nachten een slaaptabletje !nevermind schreef: Dat kan, dat je dan de tabletten daar koopt, als je hoofdpijn krijgt als je een tablet daar gekocht hebt.
Wat mij opviel was dat de 7 inch kruitvat tabletten niet echt problemen gaven maar vaak de grote 10 inch modellen.
7 inch of 10 inch.berndv schreef:nevermind schreef:Wat vind je van deze?crazyme schreef:
En voor al die slapeloze nachten een slaaptabletje !
Wat mij opviel was dat de 7 inch kruitvat tabletten niet echt problemen gaven maar vaak de grote 10 inch modellen.Waren het geen zetpillen?
Ik heb een android tablet gekocht via Kruidvat online. Deze werd keurig afgeleverd via de pakketdienst. Helaas werkte het apparaat niet naar behoren. De ontvangst was ronduit slecht. Het bleek dat deze klacht bekend was ( vele malen op internet gelzen, helaas achteraf) omdat bij dit type tablet de antenne niet goed was geconstrueerd. Ik wil de het pakket dus retour sturen en toen bleek dat ik zelf voor de verzendkosten moest opdraaien. Dit is op zich al een slechte service maar daar kom ik nog wel overheen. Het is wel een hele slechte service dat dit niet op de bestelsite duidelijk wordt aangegeven. De meeste goede internet aanbieders nemen deze kosten voor hun rekening. Het kruidvat geeft dit echter aan in de algemene voorwaarden waar je na lang zoeken in miniletters ziet staan dat je dit maar zelf moet uitzoeken. Nadat ik het pakket heb opgestuurd kreeg ik een bevestiging van ontvangst op 7 december met daarin de tekst: Wij zullen het bedrag binnen 2 weken terugstorten op de rekening waarmee u heeft betaald. Helaas, er is dus niet betaald. Ook na het bellen met de klantenservice kreeg ik geen toezegging of betaling. Er werd gesteld dat er binnen 30 dagen betaald zou gaan worden. Tot op heden heb ik mijn geld niet retour ontvangen maar ben wel tweemaal verzendkosten en een duur telefoontje naar de klantenservice armer. Ook op mijn mail die ik op 23-12-2012 heb verstuurd heb ik geen reactie ontvangen. Dit terwijl er wordt aangegeven dit binnen 48 uur te doen. Het gaat om een aardig bedrag dat nu rente staat te trekken bij het Kruidvat en niet op mijn rekening. Jammer dat het Kruidvat zo met haar klanten omgaat. Ik zal hier nooit meer een bestelling plaatsen en raad iedereen dan ook af om dit te doen!!!
Bij online aankopen heeft de verkoper een termijn van 30 dagen waar binnen terugbetaald moet worden, dus ze hebben nog een weekje of 1,5 (gerekend vanaf Dec. 7).
Heb je het al eens uitgerekend ?Het gaat om een aardig bedrag dat nu rente staat te trekken bij het Kruidvat en niet op mijn rekening.
Jij hebt ook gewerkt met kerst ?Ook op mijn mail die ik op 23-12-2012 heb verstuurd heb ik geen reactie ontvangen. Dit terwijl er wordt aangegeven dit binnen 48 uur te doen
Ten eerste is het inmiddels 7-1-2013 en heb ik mijn geld nog steeds niet terug.
Ten tweede stond in de bevestiging van 7-12-2012 dat het geld binnen twee weken gestort zou worden.
Ten derde wordt op een nieuwe mail van mij weer niet gereageerd.
Ten vierde heb ik wel gewerkt in kerstweek en de kerst duurt maar twee dagen.
Waar het om gaat is dat ik als consument recht heb op mijn geld.
Kruidvat heeft een ondeugdelijk product verkocht waarvan al bekend was dat er iets niet aan klopte. (de antenne is niet juist gemonteerd door de fabrikant. Helaas kwam ik daar zelf pas achter na de aankoop maar middels internet zag ik dat er al veel meer klachten waren over dit product ook ruim voor ik mijn tablet had besteld.)
Bevestigingen sturen dat ik binnen twee weken mijn geld krijg en dan ook niet binnen 30 dagen terugstorten is gewoon niet acceptabel.
Op dit moment ben ik niet alleen mijn aankoopsom inclusief verzendkosten kwijt maar ook de kosten die ik heb gemaakt om het product retour te kunnen sturen.
Bij elkaar een aardig bedrag waar ik heel veel andere dingen voor zou kunnen doen.
Ik kan niet anders als mensen melden dat ze geen zaken moeten doen met Kruidvat Online.
Ten tweede stond in de bevestiging van 7-12-2012 dat het geld binnen twee weken gestort zou worden.
Ten derde wordt op een nieuwe mail van mij weer niet gereageerd.
Ten vierde heb ik wel gewerkt in kerstweek en de kerst duurt maar twee dagen.
Waar het om gaat is dat ik als consument recht heb op mijn geld.
Kruidvat heeft een ondeugdelijk product verkocht waarvan al bekend was dat er iets niet aan klopte. (de antenne is niet juist gemonteerd door de fabrikant. Helaas kwam ik daar zelf pas achter na de aankoop maar middels internet zag ik dat er al veel meer klachten waren over dit product ook ruim voor ik mijn tablet had besteld.)
Bevestigingen sturen dat ik binnen twee weken mijn geld krijg en dan ook niet binnen 30 dagen terugstorten is gewoon niet acceptabel.
Op dit moment ben ik niet alleen mijn aankoopsom inclusief verzendkosten kwijt maar ook de kosten die ik heb gemaakt om het product retour te kunnen sturen.
Bij elkaar een aardig bedrag waar ik heel veel andere dingen voor zou kunnen doen.
Ik kan niet anders als mensen melden dat ze geen zaken moeten doen met Kruidvat Online.
U hebt recht om binnen 30 dagen uw geld retour te krijgen. Zoals bij u bekend hoeven ze u de kosten voor het retoursturen niet te vergoede . Op dit moment is kruidvat in gebreke, u kunt ze het beste schriftelijk in gebreke stellen en u mag vanaf vandaag rente rekenen over uw bedrag.
Ik heb in april vorig jaar een 7 inch tablet gekocht bij Kruidvat.
Deze ging liep vanaf september telkens vast. Zelf hebben we nog software update gedaan en andere software erop gezet, zoals op een forum was aangegeven, maar het mocht niet baten.
In oktober ben ik teruggegaan naar de Kruidvat, maar ja daar konden ze niks voor me doen. Ik kreeg een kaartje mee met alle maal dure 0900 telefoonnummers en zoek het maar uit.
Na veel gebel, moest ik m opsturen. Hij zou gehaald worden door een koerier. Dat kost je al weer een snipperdag, want die kwam natuurlijk pas om 5 uur. Hij is toen ruim drie weken weggeweest. Toen ik de tablet weer in gebruik ging nemen bleek dat ze alleen een software update uitgevoerd hadden en het probleem was dus NIET verholpen. Uiteindelijk kon ik nog één spelletje erop downloaden, dan ging het goed. Maar sinds een paar weken terug sloeg hij steeds vast en wilt hij nu helemaal niet meer opstarten.
Ben vanochtend eindelijk maar eens naar de Kruidvatwinkel gegaan, maar ik had beter thuis kunnen blijven. Ik kreeg een hoop gezeur over procedures en dat ze niks konden betekenen.
Nou daar sta je dan.
Mijn advies is dus: Koop geen elektronica bij de Kruidvat, want de service is ronduit slecht, of beter gezegd die is er helemaal niet.
Deze ging liep vanaf september telkens vast. Zelf hebben we nog software update gedaan en andere software erop gezet, zoals op een forum was aangegeven, maar het mocht niet baten.
In oktober ben ik teruggegaan naar de Kruidvat, maar ja daar konden ze niks voor me doen. Ik kreeg een kaartje mee met alle maal dure 0900 telefoonnummers en zoek het maar uit.
Na veel gebel, moest ik m opsturen. Hij zou gehaald worden door een koerier. Dat kost je al weer een snipperdag, want die kwam natuurlijk pas om 5 uur. Hij is toen ruim drie weken weggeweest. Toen ik de tablet weer in gebruik ging nemen bleek dat ze alleen een software update uitgevoerd hadden en het probleem was dus NIET verholpen. Uiteindelijk kon ik nog één spelletje erop downloaden, dan ging het goed. Maar sinds een paar weken terug sloeg hij steeds vast en wilt hij nu helemaal niet meer opstarten.
Ben vanochtend eindelijk maar eens naar de Kruidvatwinkel gegaan, maar ik had beter thuis kunnen blijven. Ik kreeg een hoop gezeur over procedures en dat ze niks konden betekenen.
Nou daar sta je dan.
Mijn advies is dus: Koop geen elektronica bij de Kruidvat, want de service is ronduit slecht, of beter gezegd die is er helemaal niet.
Uiteindelijk na aandringen heb ik op 10-1 mijn geld ontvangen en een excuusbrief via de mail gehad.
Wellicht heeft dit forum er iets mee te maken?
Jammer dat het zo moest gaan.
Ik gavoortaan naar de winkel voor mijn aankopen.
Wellicht heeft dit forum er iets mee te maken?
Jammer dat het zo moest gaan.
Ik gavoortaan naar de winkel voor mijn aankopen.
Op 14-03-2013 kocht ik een Tablet(Cherry Mobility) bij Kruidvat.
Op 15-03-2013, na het opladen van de tablet, ben ik terug geweest naar de winkel gezien de Tablet niet opstartte en werd door Kruidvat doorverwezen omdat kruidvat niets met het product te maken zou hebben. Dezelfde dag contact gezocht met het Support Center. Zie bijgevoegd PDf bestand.
Op 17-04-2013 heb ik wederom contact gezocht en werd mij gevraagd nog een week geduld te hebben.
Op 01-05-2013 wederom een contact gezocht met het verzoek mijn voorgaande mail nogmaals door te nemen.
Vandaag 02-05-2013 zit ik nog steeds zonder tablet dit terwijl een gekocht product bij aanschaf vervangen of vergoed dient te worden en is er geen uitzicht op een Tablet
Tablet center met ticket # 586001.
Op 15-03-2013, na het opladen van de tablet, ben ik terug geweest naar de winkel gezien de Tablet niet opstartte en werd door Kruidvat doorverwezen omdat kruidvat niets met het product te maken zou hebben. Dezelfde dag contact gezocht met het Support Center. Zie bijgevoegd PDf bestand.
Op 17-04-2013 heb ik wederom contact gezocht en werd mij gevraagd nog een week geduld te hebben.
Op 01-05-2013 wederom een contact gezocht met het verzoek mijn voorgaande mail nogmaals door te nemen.
Vandaag 02-05-2013 zit ik nog steeds zonder tablet dit terwijl een gekocht product bij aanschaf vervangen of vergoed dient te worden en is er geen uitzicht op een Tablet
Tablet center met ticket # 586001.
- Bijlagen
-
- Tablet(Cherry Mobility) aanschaf 14-03-2013_Radar.pdf
- Support Center
- (173.24 KiB) 165 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?