LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 'Laagsteprijsgarantie' Bax Music

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
MARTROM

'Laagsteprijsgarantie' Bax Music

Ongelezen bericht door MARTROM »

Ik was op zoek naar een goede Led zaklamp en omdat ik er ooit een bij Bax-shop had gekocht ging ik daar weer kijken. Daarnaast bieden ze de laagste prijsgarantie, althans dat wordt op de site aangegeven.
Een mooie lamp gevonden (Led Lenser M7R.2 oplaadbare LED zaklamp in giftbox) voor de prijs van 149 Euro. Nu vond ik de prijs best wel stevig, dus nog maar even verder zoeken op het internet. Exact dezelfde lamp vond ik bij knivesandtools.nl voor 111 Euro en bij ledscherp.nl voor 129 Euro.
Nu kun je bij bij Bax-shop op de site een formulier invullen met een verwijzing naar de link waarop het goedkopere product te vinden is.
Formulier ingevuld en 1 dag gewacht. Geen enkele reactie van Bax-shop. Vervolgens een email naar de klantenservice Bax-shop gestuurd, waarom ik geen reactie kreeg. Wederom geen antwoord. Vervolgens nog 5 rappels gestuurd en geen antwoord. Heden 5 dagen verder en nog steeds geen reactie.

Dit is dus hoe Bax-shop met de laagste prijs garantie omgaat. Mooie sier maken op de site, maar in de praktijk gewoon niets meer van je laten horen.
Ik had nog wat meer bij Bax-shop willen bestellen, maar aangezien ze niet reageren, dit maar niet meer gedaan en de lamp bij knivesandtools.nl besteld. En keurig netjes de volgende dag gratis thuisbezorgd.

Bax-shop heeft het thuiswinkelwaarborg keurmerk, maar ze verdienen dat niet, vanwege het feit dat ze niet reageren op gewoon een keurige vraag en bovendien waar ze zelf op de website een mogelijk voor bieden.

U bent gewaarschuwd, want hun prijzen kloppen niet.
Laatst gewijzigd door Radar op 04 okt 2017 12:07, 4 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel gecorrigeerd

rvjapio

Re: 'Laagsteprijsgarantie' Bax Music

Ongelezen bericht door rvjapio »

De beste reactie op niet kloppende prijzen: ergens anders kopen. Dat heeft u terecht gedaan.

Dieke83

Ongelezen bericht door Dieke83 »

Ik kan me hier niet in vinden heb een keer Shure in ear willen kopen bij BAX de prijs was 145 eur. Ik ben gaan rond kijken en vond ze elders voor 125 nadat ik ook netjes het formulier met link had gestuurd kreeg, ik na een paar dagen de mail terug dat ik ze bij BAX voor 125 kon kopen en een kortings code voor 5 eur kreeg.
Misschien is het in de tussen tijd veranderd.

Nijogeth

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Ik zie dat deze op knivesandtools.nl normaal 139 kost en nu in de aanbieding is. Dat is overigens nog steeds lager, maar mogelijk geldt dit niet voor aanbiedingen. Bij ledscherp.nl kost ie normaal 158,99 en dus is deze dan normaal ook duurder.

Gesloten