LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Levering radiator Hudson Reed
Levering radiator Hudson Reed
Op 17 december 2009 heb ik een radiator besteld en betaald. Tot op heden 19 maart 2010 heb ik nog niet de radiator gekregen. Elke maand kreeg ik wel een toezegging, maar daar bleef het bij. Zaken doen met Hudson Reed vergt een lange adem. Je moet maar afwachten wanneer het produkt komt , als het komt? Ze beloven maar en voeren het niet uit.
Re: Levering radiator Hudson Reed
Mijn verhaal:bartag schreef:Op 17 december 2009 heb ik een radiator besteld en betaald. Tot op heden 19 maart 2010 heb ik nog niet de radiator gekregen. Elke maand kreeg ik wel een toezegging, maar daar bleef het bij. Zaken doen met Hudson Reed vergt een lange adem. Je moet maar afwachten wanneer het produkt komt , als het komt? Ze beloven maar en voeren het niet uit.
Bij de firma Hudson Reed diverse badkamerspullen gekocht voor ons nieuwe huis, w.o. 2 designradiatoren. De transporteur zette alle dozen midden op straat (w.o. dozen van 60 kg per stuk) en vroeg mijn vrouw af te tekenen, want hij moest verder. De radiatoren bleken er tijdens de verbouwing niet bij te zitten, waarna ik contact opnam met de firma Hudson Reed. Deze deelde mee dat de transportfoto's er niet meer waren en uit de brief van de transporteur bleek dat er door mijn vrouw was getekend voor ontvangst. Na uitleg en 3 maanden mailwisselingen was hun conclusie: koop ze maar elders want wij doen niets!
Re: Levering radiator Hudson Reed
Tja, er mankeert ook wel het een en ander aan de webshop. Het lijkt me duidelijk dat Nederlands recht van toepassing is (webshop in het Nederlands, spreekt specifiek over bezorging in Nederland etc.), maar volgt de wetgeving vervolgens niet..