LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Levertijden die op bol.com staan, kloppen niet!
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 02 dec 2011 10:07
Levertijden die op bol.com staan, kloppen niet!
Ik heb woensdag een nieuwe televisie besteld via bol.com. Naast het knopje bestellen stond er dat als je voor 1600 bestelde, je het artikel de volgende werkdag in huis zou hebben. Hier klopt niks van en de klantenservice kan je niks extra's vertellen dan wat er al op hun website al staat. Hun oplossing is dat je je bestelling kan annuleren. Daar heb je veel aan. Elke dag dat ik de klantenservice belde werd de dag van levering met een dag opgeschoven, dus wordt het nu "waarschijnlijk" maandag. Na mijn laatste gesprek met de klantenservice werd letterlijk verteld dat de leverdata naast het bestel knopje vaak niet kloppen. Er werd mij verteld dat Sinterklaas en de Kerst een invloed had op hun levertijden van producten aan hun klanten. De Kerst en Sinterklaas zijn echter geen nieuw fenomeen en zou of rekening mee gehouden moeten worden door bol.com, en de levertijden op hun website aan moeten passen. Had ik geweten dat het zo lang zou duren had ik nooit bij bol.com besteld en was ik naar bij dichtstbijzijnde mediamarkt gegaan. Dit is bewijs dat deze internet winkel te groot en arrogant is geworden.
Re: Levertijden die op bol.com staan, kloppen niet!
Als ik iets dringend moet hebben koop ik het liever in de winkel. De levertijden op websites zijn altijd 'indicatieve levertijden'. Ook een keer meegemaakt dat ze niet op tijd konden leveren en het nog wel weken kon duren. Kan gebeuren denk ik dan. Kreeg netjes een mail en kon de bestelling annuleren. Had wel al betaald via ideal maar binnen een week had ik het geld weer op mijn rekening staan.
Re: Levertijden die op bol.com staan, kloppen niet!
Dat is dan wel weer netjes te noemen, want ze mogen er 30 dagen over doen. Dat is toch best vervelend als het om een grote aankoop gaat.Yme schreef:Had wel al betaald via ideal maar binnen een week had ik het geld weer op mijn rekening staan.
Ik ben het zeker met u eens dat als levertijd heel erg belangrijk is om dan liever naar een winkel te gaan en daar iets te kopen dat op voorraad is. Althans dat doe ik wel in zo'n geval zeker bij grote aankopen. Bij kleinere dingen (CD, boek, DVD) neem ik of een ruime marge of ik ga naar een winkel.
Re: Levertijden die op bol.com staan, kloppen niet!
Goh dit topic heb ik eerder gelezen en dan wel op de discussies van kassa.
Daar is het een en ander ook al gezegd.
O.A. een reactie van mij. Dat je op dit moment er niet vanuit kan gaan en zeker bij televisies dat die nu op voorraad zijn. En zeker tussen sinterklaas en kerst en het nieuwe jaar. Ik had ook aangegeven dat je de status van uw bestelling op bol.com kon terug vinden en eventueel kan overleggen met de klantenservice wat de problemen zijn en of hun dat op kunnen lossen.
Daar is het een en ander ook al gezegd.
O.A. een reactie van mij. Dat je op dit moment er niet vanuit kan gaan en zeker bij televisies dat die nu op voorraad zijn. En zeker tussen sinterklaas en kerst en het nieuwe jaar. Ik had ook aangegeven dat je de status van uw bestelling op bol.com kon terug vinden en eventueel kan overleggen met de klantenservice wat de problemen zijn en of hun dat op kunnen lossen.