hallo,
ik wil graag een waterscooter kopen en nu kwam ik op deze site terecht.
heeft er iemand ervaringen met deze site en die die met mij wilt delen? kom namelijk erg weinig informatie tegen via google over deze website. en weet iemand hoe het met de kwaliteit is en hoe de betaling verloopt?
m.v.g.
Pieter
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] made-in-china.com
-
Pindakaaspotje
Re: made-in-china.com
geen ervaring mee... al leert de eerste google link dat het niet helemaal pluis is
http://www.thewholesaleforums.co.uk/for ... -scam.html
wat je er mee doet moet je zelf weten
http://www.thewholesaleforums.co.uk/for ... -scam.html
wat je er mee doet moet je zelf weten
-
stofzuigertje
Op marktplaats staat er 1 uit 2009 voor half geld en dat is meestal een slecht teken als ze tegen deze prijs worden aangeboden.
Net als de Scooters die op de weg horen en niet in de werkplaats komen naast zeer goede ook goedkope dubieuze rotzooi uit dit land.
Maar als ik voor half geld er een kan kopen?
Dan wil ik niet eens kijken en proberen....
Net als de Scooters die op de weg horen en niet in de werkplaats komen naast zeer goede ook goedkope dubieuze rotzooi uit dit land.
Maar als ik voor half geld er een kan kopen?
Dan wil ik niet eens kijken en proberen....
-
Guardian72
- Contacteer:
Als vuistregel geld voor aankopen via internet:
alles wat je in China besteld, is een risico.
Sommige dingen zijn flut/nepmerken - en echt drama kwaliteit.
Sommige zaken leveren zowiezo niets - geld dus kwijt.
Sommige leveren wel, maar die artikelen worden door douane onderschept als zijnde merkvervalsingen - dus alsnog geld kwijt.
En ik ken gevallen dat een bedrijf zegt verzonden te hebben, waarna de besteller een mailtje krijgt dat het in land van herkomst door de douane is tegengehouden, en alleen verzonden kan worden als besteller nogmaals een X bedrag betaald.
Al met al zou ik aankopen via het internet bij chinese webshops zeer afraden.
alles wat je in China besteld, is een risico.
Sommige dingen zijn flut/nepmerken - en echt drama kwaliteit.
Sommige zaken leveren zowiezo niets - geld dus kwijt.
Sommige leveren wel, maar die artikelen worden door douane onderschept als zijnde merkvervalsingen - dus alsnog geld kwijt.
En ik ken gevallen dat een bedrijf zegt verzonden te hebben, waarna de besteller een mailtje krijgt dat het in land van herkomst door de douane is tegengehouden, en alleen verzonden kan worden als besteller nogmaals een X bedrag betaald.
Al met al zou ik aankopen via het internet bij chinese webshops zeer afraden.