op 22 december heb ik een bestelling gedaan bij Marktplaats Aanbiedingen, een webshop van Marktplaats zelf. Ik heb 500 nespresso koffiecups inclusief verzendkosten € 94,90 uitleverdatum 6 januari. Op 8 januari had ik nog niets gehoord dus ben ik gaan navragen, dat kan alleen via de mail, ik kreeg een mail met excuus en vertraging bij de uitlevering, dat kan gebeuren. Een week later nog steeds niet gehoord, weer een mail gestuurd, nog steeds vertraging maar aan het eind van de week zou men mij mailen wanneer het dan wel uitgeleverd zou worden, en je raad het al, eind van de week geen bericht.
Weer een mail gestuurd, afgelopen maandag, antwoord, de bestelling is nu aangeboden bij DHL en word snel geleverd, iedere dag gekeken bij DHL track en tracé maar de code is onbekend, maar weer gemaild, krijg ik als antwoord:
" Ik heb uw order bekeken. De uitlevering is vanwege voorraadgebrek vertraagd maar inmiddels zijn uw cups per 19 januari jl. naar u onderweg. De informatie op T&T geeft geen inzage in hoever men bij u vandaan is." En "Ik spreek daarom graag met u af dat u mij maandag a.s. informeert als de cups dan nog steeds niet zijn afgeleverd. " En nu moet ik Marktplaats Aanbiedingen nog serieus nemen, ik voel me opgelicht.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Marktplaats Aanbiedingen koffiecups
Marktplaats Aanbiedingen koffiecups
Laatst gewijzigd door Radar op 23 jan 2015 17:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast
Reden: Titel aangepast
Re: Marktplaats Aanbiedingen koffiecups
Vandaag 31 januari het pakket eindelijk ontvangen.