LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mediamarkt levert vaatwasser niet en laat niets horen

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
SALT01
Berichten: 7
Lid geworden op: 01 dec 2016 12:47

Mediamarkt levert vaatwasser niet en laat niets horen

Ongelezen bericht door SALT01 »

Onderstaande bericht word op dit moment op elk stuk media wat ik kan vinden gezet.
Dat er zo veel mis gaat en niemand verantwoordelijkheid neemt vind ik te bizar voor woorden.
Ik als klant moet de consequenties dragen van de fout van Media markt en partners. Hoe bizar.
Sinds dit bericht al 40 minuten telefonisch contact, niemand neemt verantwoordelijkheid. Heel vervelend maar we kunnen niks doen.

Een beetje verdrietig ben ik wel Mediamarkt, vandaag zou mijn nieuwe vaatwasser bezorgd worden met de 'extra' bezorg service van 14,95. Gister avond nog een telefoontje van het transportbedrijf. We bellen u morgen tussen 8 en 10 op wanneer we komen, een fijne service. Maar je raad het al, helaas geen telefoontje. Na 25 minuten in de wacht bij uw klantenservice kreeg ik het telefoonnummer van het transportbedrijf Electronic Logistics daar kan je wat mee! Of toch niet? Nee helaas ik kreeg na contact met dit bedrijf weer een ander telefoonnummer van weer een transportbedrijf en je raad het al geen succes. Helaas, ik moet weer terug naar Electronic Logistics want die hebben de 'fout' gemaakt. Het eeuwige van het kastje naar de muur verhaal. Laten we eerlijk zijn Mediamarkt, het maakt me niet uit waar de fout zit. Ik wou gewoon het beloofde telefoontje en op het beloofde tijdstip mijn vaatwasser ontvangen en mijn oude vaatwasser die zoals Mediamarkt van mij vraagt droog en afgekoppeld naast de deur staat uitzwaaien. Ik word nog terug gebeld, voor half 12 is me beloofd (het is nu 11:29). Krijg ik daardoor vandaag op een afgesproken tijd mijn vaatwasser? Nee, er moet een nieuwe afspraak worden gemaakt dat is de oplossing. Helaas mevrouw, waar werken worden fouten gemaakt. Helaas mediamarkt ik vind een nieuwe afspraak geen 'oplossing' en als je heel eerlijk bent Mediamarkt, jij toch ook niet? Ik heb me keurig aan de afspraken gehouden, als ik nu niet gebeld had? Dan had ik niks gehoord. Het gaat hier op zoveel vlakken mis. Dus bijdeze Mediamarkt ik geef jullie nog een kans, ik wist wel wat ik er mee zou doen.
Laatst gewijzigd door Radar op 02 dec 2016 10:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast vanwege onduidelijkheid

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Mediamarkt levert vaatwasser niet en laat niets horen

Ongelezen bericht door berndv »

SALT01 schreef:Onderstaande bericht word op dit moment op elk stuk media wat ik kan vinden gezet.
Dat er zo veel mis gaat en niemand verantwoordelijkheid neemt vind ik te bizar voor woorden.
Ik als klant moet de consequenties dragen van de fout van Media markt en partners. Hoe bizar.
Sinds dit bericht al 40 minuten telefonisch contact, niemand neemt verantwoordelijkheid. Heel vervelend maar we kunnen niks doen.

Een beetje verdrietig ben ik wel Mediamarkt, vandaag zou mijn nieuwe vaatwasser bezorgd worden met de 'extra' bezorg service van 14,95. Gister avond nog een telefoontje van het transportbedrijf. We bellen u morgen tussen 8 en 10 op wanneer we komen, een fijne service. Maar je raad het al, helaas geen telefoontje. Na 25 minuten in de wacht bij uw klantenservice kreeg ik het telefoonnummer van het transportbedrijf Electronic Logistics daar kan je wat mee! Of toch niet? Nee helaas ik kreeg na contact met dit bedrijf weer een ander telefoonnummer van weer een transportbedrijf en je raad het al geen succes. Helaas, ik moet weer terug naar Electronic Logistics want die hebben de 'fout' gemaakt. Het eeuwige van het kastje naar de muur verhaal. Laten we eerlijk zijn Mediamarkt, het maakt me niet uit waar de fout zit. Ik wou gewoon het beloofde telefoontje en op het beloofde tijdstip mijn vaatwasser ontvangen en mijn oude vaatwasser die zoals Mediamarkt van mij vraagt droog en afgekoppeld naast de deur staat uitzwaaien. Ik word nog terug gebeld, voor half 12 is me beloofd (het is nu 11:29). Krijg ik daardoor vandaag op een afgesproken tijd mijn vaatwasser? Nee, er moet een nieuwe afspraak worden gemaakt dat is de oplossing. Helaas mevrouw, waar werken worden fouten gemaakt. Helaas mediamarkt ik vind een nieuwe afspraak geen 'oplossing' en als je heel eerlijk bent Mediamarkt, jij toch ook niet? Ik heb me keurig aan de afspraken gehouden, als ik nu niet gebeld had? Dan had ik niks gehoord. Het gaat hier op zoveel vlakken mis. Dus bijdeze Mediamarkt ik geef jullie nog een kans, ik wist wel wat ik er mee zou doen.
wat zou in uw oplossing wel een oplossing zijn dan? Dat ze een helikopter sturen om de vaatwasser alsnog te droppen? Tourlijk is het niet netjes dat er afgesproken wordt om een vaatwasser te bezorgen en dat ze deze vervolgens niet komen bezorgen. Maar toen ik begon aan uw verhaal dacht ik, die is hier al weken mee bezig. Inmiddels al wel een vaatwasser dan?

Moneyman
Berichten: 30182
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Mediamarkt levert vaatwasser niet en laat niets horen

Ongelezen bericht door Moneyman »

Sjonge jonge... ik snap dat het vervelend is als het zo loopt, maar kalmer een beetje... je jengelt als een klein kind! De wereld is toch niet vergaan, of wel?

SALT01
Berichten: 7
Lid geworden op: 01 dec 2016 12:47

Re: Mediamarkt levert vaatwasser niet en laat niets horen

Ongelezen bericht door SALT01 »

Moneyman schreef:Sjonge jonge... ik snap dat het vervelend is als het zo loopt, maar kalmer een beetje... je jengelt als een klein kind! De wereld is toch niet vergaan, of wel?
Ik ben erg benieuwd, wat is het dat jij het blijkbaar volkomen normaal vind om iemand vanachter je veilige schermpje uit te maken voor een jengelend kind?

SALT01
Berichten: 7
Lid geworden op: 01 dec 2016 12:47

Re: Mediamarkt levert vaatwasser niet en laat niets horen

Ongelezen bericht door SALT01 »

berndv schreef:
SALT01 schreef:Onderstaande bericht word op dit moment op elk stuk media wat ik kan vinden gezet.
Dat er zo veel mis gaat en niemand verantwoordelijkheid neemt vind ik te bizar voor woorden.
Ik als klant moet de consequenties dragen van de fout van Media markt en partners. Hoe bizar.
Sinds dit bericht al 40 minuten telefonisch contact, niemand neemt verantwoordelijkheid. Heel vervelend maar we kunnen niks doen.

Een beetje verdrietig ben ik wel Mediamarkt, vandaag zou mijn nieuwe vaatwasser bezorgd worden met de 'extra' bezorg service van 14,95. Gister avond nog een telefoontje van het transportbedrijf. We bellen u morgen tussen 8 en 10 op wanneer we komen, een fijne service. Maar je raad het al, helaas geen telefoontje. Na 25 minuten in de wacht bij uw klantenservice kreeg ik het telefoonnummer van het transportbedrijf Electronic Logistics daar kan je wat mee! Of toch niet? Nee helaas ik kreeg na contact met dit bedrijf weer een ander telefoonnummer van weer een transportbedrijf en je raad het al geen succes. Helaas, ik moet weer terug naar Electronic Logistics want die hebben de 'fout' gemaakt. Het eeuwige van het kastje naar de muur verhaal. Laten we eerlijk zijn Mediamarkt, het maakt me niet uit waar de fout zit. Ik wou gewoon het beloofde telefoontje en op het beloofde tijdstip mijn vaatwasser ontvangen en mijn oude vaatwasser die zoals Mediamarkt van mij vraagt droog en afgekoppeld naast de deur staat uitzwaaien. Ik word nog terug gebeld, voor half 12 is me beloofd (het is nu 11:29). Krijg ik daardoor vandaag op een afgesproken tijd mijn vaatwasser? Nee, er moet een nieuwe afspraak worden gemaakt dat is de oplossing. Helaas mevrouw, waar werken worden fouten gemaakt. Helaas mediamarkt ik vind een nieuwe afspraak geen 'oplossing' en als je heel eerlijk bent Mediamarkt, jij toch ook niet? Ik heb me keurig aan de afspraken gehouden, als ik nu niet gebeld had? Dan had ik niks gehoord. Het gaat hier op zoveel vlakken mis. Dus bijdeze Mediamarkt ik geef jullie nog een kans, ik wist wel wat ik er mee zou doen.
wat zou in uw oplossing wel een oplossing zijn dan? Dat ze een helikopter sturen om de vaatwasser alsnog te droppen? Tourlijk is het niet netjes dat er afgesproken wordt om een vaatwasser te bezorgen en dat ze deze vervolgens niet komen bezorgen. Maar toen ik begon aan uw verhaal dacht ik, die is hier al weken mee bezig. Inmiddels al wel een vaatwasser dan?
Helaas nog geen machine en hoef ik ook voorlopig niet te verwachten, bij geen van de partijen kan ik een nieuwe afspraak maken die wijzen allemaal naar elkaar. Dat er een nieuwe afspraak diende te komen, logisch maar dat is geen oplossing dat is een feit. Een simpel excuus of tegenbericht zou al prettig zijn geweest.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Mediamarkt levert vaatwasser niet en laat niets horen

Ongelezen bericht door berndv »

SALT01 schreef:Een simpel excuus of tegenbericht zou al prettig zijn geweest.
maar ook dat is geen oplossing. Vervelende situatie. Eventueel annuleren en met een andere partij in zee gaan, maar of daar alles vlekkeloos verloopt is altijd de gok.

Feit blijft, mediamarkt dient het op te lossen, of het nu door een nieuwe afspraak is of wat dan ook, met mediamarkt heeft u een overeenkomst gesloten, dat zij zelf vervoerders inschakelen is hun zaak, maar met die partijen heeft u niets te maken.

Moneyman
Berichten: 30182
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Mediamarkt levert vaatwasser niet en laat niets horen

Ongelezen bericht door Moneyman »

SALT01 schreef:
Moneyman schreef:Sjonge jonge... ik snap dat het vervelend is als het zo loopt, maar kalmer een beetje... je jengelt als een klein kind! De wereld is toch niet vergaan, of wel?
Ik ben erg benieuwd, wat is het dat jij het blijkbaar volkomen normaal vind om iemand vanachter je veilige schermpje uit te maken voor een jengelend kind?
Tsja, sorry, maar dat is de associatie die je post bij me oproept. Je hebt te maken met mensen, en mensen maken fouten. Maar om dan dezelfde dag nog "vanachter je veilige schermpje" helemaal los te gaan op elk denkbaar stukje internet vind ik een volkomen overtrokken en disproportionele reactie. Daar mag jij dan vervolgens weer iets van vinden, maar dit is simpelweg hoe ik het zie.

kokka
Berichten: 3579
Lid geworden op: 30 mei 2012 10:32

Re: Mediamarkt levert vaatwasser niet en laat niets horen

Ongelezen bericht door kokka »

SALT01 schreef:
Moneyman schreef:Sjonge jonge... ik snap dat het vervelend is als het zo loopt, maar kalmer een beetje... je jengelt als een klein kind! De wereld is toch niet vergaan, of wel?
Ik ben erg benieuwd, wat is het dat jij het blijkbaar volkomen normaal vind om iemand vanachter je veilige schermpje uit te maken voor een jengelend kind?
ja dat vind ik dus eigenlijk ook.. je had op zijn minst een jengelende volwassene genoemd kunnen worden.
het is natuurlijk heel naar als een bezorgafspraak om welke reden dan ook niet door gaat, en ja daar had gewoon even een belletje over binnen moeten komen van Mediamarkt, of hun logistieke partner. Maar om dan op elk forum wat je kan vinden te gaan lopen jammeren... beetje overdreven.

SALT01
Berichten: 7
Lid geworden op: 01 dec 2016 12:47

Re: Mediamarkt levert vaatwasser niet en laat niets horen

Ongelezen bericht door SALT01 »

Moneyman schreef:
SALT01 schreef:
Moneyman schreef:Sjonge jonge... ik snap dat het vervelend is als het zo loopt, maar kalmer een beetje... je jengelt als een klein kind! De wereld is toch niet vergaan, of wel?
Ik ben erg benieuwd, wat is het dat jij het blijkbaar volkomen normaal vind om iemand vanachter je veilige schermpje uit te maken voor een jengelend kind?
Tsja, sorry, maar dat is de associatie die je post bij me oproept. Je hebt te maken met mensen, en mensen maken fouten. Maar om dan dezelfde dag nog "vanachter je veilige schermpje" helemaal los te gaan op elk denkbaar stukje internet vind ik een volkomen overtrokken en disproportionele reactie. Daar mag jij dan vervolgens weer iets van vinden, maar dit is simpelweg hoe ik het zie.
Jij mag het disproportioneel vinden geen probleem, dat mag. Ik vind het dan op mijn beurt niet nodig omdat met die benaming uit te drukken maar hey, dat is mijn mening. Feit is dat ik geen partij heb om nu een afspraak mee te maken zoals eerder aangegeven. Ze wijzen allemaal naar elkaar. Je mag mijn bericht voorbarig vinden, maar het loopt in de soep dat is feit. Niemand wil het oplossen of überhaupt een nieuwe afspraak maken en dat werd vrij snel duidelijk.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Mediamarkt levert vaatwasser niet en laat niets horen

Ongelezen bericht door berndv »

SALT01 schreef:Ze wijzen allemaal naar elkaar. Je mag mijn bericht voorbarig vinden, maar het loopt in de soep dat is feit. Niemand wil het oplossen of überhaupt een nieuwe afspraak maken en dat werd vrij snel duidelijk.
De enige waar je naar moet wijzen is mediamarkt, daar heb je afspraken mee gemaakt. Al komt er een bejaarde op de fiets met de vaatwasser achterop, dan nog is de mediamarkt je aanspreekpunt, tenzij je zelf die bejaarde hebt ingehuurd.

Feit blijft dat de oplossing vandaag sowieso niet meer gaat komen, het is ook al 6 uur, dus vergeet dat maar. Morgen zal die er ook niet komen en zondag ook niet. Maandag is weer een nieuwe werkdag, maandag zal er waarschijnlijk meer mogelijk zijn dan nu, en misschien, als alles dan gaat zoals het moet gaan, kan je dinsdag de vaat in de nieuwe vaatwasser stoppen.

Zoals gezegd, overal waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt, en de oplossing van die fouten komt er ook wel meestal, maar niet in 5 minuten, en als je op iets zit te wachten, is ieder uur dat je moet wachten er 1 teveel.

BL2
Berichten: 4849
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Mediamarkt levert vaatwasser niet en laat niets horen

Ongelezen bericht door BL2 »

Wat een compleet overspannen reactie van TS SALT01. Leeft schijnbaar in de perfecte wereld waar nooit iets anders gaat dan van te voren bedacht. Om dan het hele internet vol te spammen met je belevenis is zwaar overtrokken.
Het is vervelend dat je vaatwasser er niet is, maar het is een apparaat waar je ook zonder kan. Dus de noodtoestand hoeft niet uitgeroepen te worden.
De gehele toonzetting van het eerste bericht is dusdanig dat ik vrees dat TS compleet over haar toeren is, en het allemaal amper kan verwerken wat haar overkomen is.
Maar het probleem is makkelijk op te lossen, rustig blijven, diep adem halen en maandag even de Mediamarkt beleeft en vriendelijk bellen met de mededeling dat de vaatwasser er helaas nog niet is, en dan komt het zeker weten allemaal goed.
SALT01, laat je nog even weten of het apparaat er is ?

SALT01
Berichten: 7
Lid geworden op: 01 dec 2016 12:47

Re: Mediamarkt levert vaatwasser niet en laat niets horen

Ongelezen bericht door SALT01 »

BL2 schreef:Wat een compleet overspannen reactie van TS SALT01. Leeft schijnbaar in de perfecte wereld waar nooit iets anders gaat dan van te voren bedacht. Om dan het hele internet vol te spammen met je belevenis is zwaar overtrokken.
Het is vervelend dat je vaatwasser er niet is, maar het is een apparaat waar je ook zonder kan. Dus de noodtoestand hoeft niet uitgeroepen te worden.
De gehele toonzetting van het eerste bericht is dusdanig dat ik vrees dat TS compleet over haar toeren is, en het allemaal amper kan verwerken wat haar overkomen is.
Maar het probleem is makkelijk op te lossen, rustig blijven, diep adem halen en maandag even de Mediamarkt beleeft en vriendelijk bellen met de mededeling dat de vaatwasser er helaas nog niet is, en dan komt het zeker weten allemaal goed.
SALT01, laat je nog even weten of het apparaat er is ?
Grappig, ik ben helemaal niet over mijn toeren en kalmer kan bijna niet. Natuurlijk heb ik al gebeld met mediamarkt maar die verwijst me door naar 't transport bedrijf en die stuurt me weer terug naar media markt. :mrgreen:
Heel handig dus, gisteravond nog gemailt, niets gehoord nog dus ik wacht af

BL2
Berichten: 4849
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Mediamarkt levert vaatwasser niet en laat niets horen

Ongelezen bericht door BL2 »

SALT01 schreef:Grappig, ik ben helemaal niet over mijn toeren en kalmer kan bijna niet
Je manier van handelen, toonzetting en schrijven komt anders wel zo over. Misschien heb je het zelf nog niet in de gaten, dat komt vaker voor "in het heetst van de strijd". Niets vreemds aan hoor :D
Lees al je berichten her en der op Het Net over een week of zo nog eens rustig door, kijken hoe je er dan zelf tegen aankijkt.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Mediamarkt levert vaatwasser niet en laat niets horen

Ongelezen bericht door crazyme »

uw manier van reageren zorgt er voor dat medewerkers hun schouders ophalen en denken : "die krijgen we toch niet tevreden, dus kook jij maar lekker gaar in je eigen sop"

En gezien uw vervolgreacties lukt dat aardig.

Dat geeft mij dan weer voldoening.

Dank u daarvoor.

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: Mediamarkt levert vaatwasser niet en laat niets horen

Ongelezen bericht door olaf79 »

BL2 schreef:
SALT01 schreef:Grappig, ik ben helemaal niet over mijn toeren en kalmer kan bijna niet
Je manier van handelen, toonzetting en schrijven komt anders wel zo over. Misschien heb je het zelf nog niet in de gaten, dat komt vaker voor "in het heetst van de strijd". Niets vreemds aan hoor :D
Lees al je berichten her en der op Het Net over een week of zo nog eens rustig door, kijken hoe je er dan zelf tegen aankijkt.
Nou als je het over overdrijven hebt, de reageerders op TS kunnen er ook wat van. Natuurlijk is TS boos niet omdat er een fout wordt gemaakt, maar om de manier waarop daar vervolgens mee omgegaan wordt. Elkaar de zwarte piet toeschrijven om vervolgens nul komma nul op te lossen. De klant blijft zitten met een verloren dag zonder vaatwasser waar wel voor betaald is.

Laten we het even omdraaien. Klant maakt een fout en is niet thuis als MM komt bezorgen. Komen ze dan gratis nogmaals? Foutje is immers menselijk en kan iedereen maken toch.

john18
Berichten: 1872
Lid geworden op: 17 mar 2016 19:40

Re: Mediamarkt levert vaatwasser niet en laat niets horen

Ongelezen bericht door john18 »

Ik vind het nogal snel op de forum gezet. Maar vind her ronduit schandalig hoe mediamarkt ts behandeld. Oplossing is media markt een mail sturen en de koop ontbinden voor het uitblijven van een oplossing. U heeft al meerdere malen om opheldering gevraagd en kans gegeven om het in orde te brengen. Ik zou vandaag nog naar de winkel rijden om een andere te halen. Tevens is mediamarkt de aangewezen partij waar u bij problemen terecht moet. Transportbedrijven worden ingehuurd en is wettelijk gezien een onderaannemer. De verantwoordelijkheid blijft bij mediamarkt. Die moeten u niet doorverwijzen naar het bedrijf maar zelf bellen en om uitleg vragen.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Mediamarkt levert vaatwasser niet en laat niets horen

Ongelezen bericht door bprosman »

Nogmaals ik verwijt de Mediamarkt niets maar ze mogen de firma die de bezorging uitvoert wel eens flink aanpakken.
Zal vast wel te maken hebben met scherp in moeten kopen , dubbeltje, eerste rang etc.
Daarom koop ik mijn spullen hier bij een locale(re) wit/bruingoedboer met eigen vrachtwagentjes en chauffeurs. Kost een paar tientjes meer maar dan heb je ook wat.

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: Mediamarkt levert vaatwasser niet en laat niets horen

Ongelezen bericht door olaf79 »

bprosman schreef:
Nogmaals ik verwijt de Mediamarkt niets maar ze mogen de firma die de bezorging uitvoert wel eens flink aanpakken.
Zal vast wel te maken hebben met scherp in moeten kopen , dubbeltje, eerste rang etc.
Daarom koop ik mijn spullen hier bij een locale(re) wit/bruingoedboer met eigen vrachtwagentjes en chauffeurs. Kost een paar tientjes meer maar dan heb je ook wat.
Ja? Welke locale bruingoedboer kan een eigen vrachtwagen en chauffeurs permitteren in een markt waar marges zeer krap zijn?

Hoeveel mensen kopen bij MM zonder problemen?

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Mediamarkt levert vaatwasser niet en laat niets horen

Ongelezen bericht door bprosman »

Ja? Welke locale bruingoedboer kan een eigen vrachtwagen en chauffeurs permitteren in een markt waar marges zeer krap zijn?
Hoeveel mensen kopen bij MM zonder problemen?
Daarom zei ik ook dat het daar een paar tientjes meer kost.

"Low-Price High-Service" is ook alleen maar een reclame slogan en kan in de praktijk gewoon niet.
Overigens laat TS zich voor het karretje van MM spannen.

En je hebt gelijk...
Laatst werd ik aangesproken dat er over "Skype" achtig systeem 400 klachten in 1 maand waren.
In eerste instantie heb je de neiging van je stoel te vallen van dat aantal , ga je verder kijken bleek het hier over 7,5 MILJOEN call minuten te gaan.
Dan is 400 klachten ineens weer heel relatief. Zo is het ook bij MM.

SALT01
Berichten: 7
Lid geworden op: 01 dec 2016 12:47

Re: Mediamarkt levert vaatwasser niet en laat niets horen

Ongelezen bericht door SALT01 »

Bestelling is geannuleerd, heb net de bevestiging gekregen. Ondertussen staat er al sinds zaterdag een andere vaatwasser te draaien.

Gesloten