Zondag heeft mijn man met mijn account een bestelling geplaatst bij mediamarkt. Farming simulator 2017, hij lol en ik een rustige avond

Bestel voor 22.00 en het product wordt morgen geleverd. Helaas is daar niets van waar. Maandag kreeg ik pas om 17.45 bericht dat er een storing was en dat mijn bestelling dus later geleverd wordt. Een standaard afgezaagd mailtje maar toe maar. Ik ben de beroerdste niet dus ik verwacht dat het probleem verholpen zou worden en dat het dinsdag gepost zou worden. In afwachting van mijn track en trace code heb ik toch dinsdag middag maar gebeld. Waar gaat het fout mediamarkt? Nog steeds storing, dat is het antwoord, ik kan niet mijn geld terug krijgen maar het product zien waar ik voor betaald heb dat kunnen ze ook niet. Mijn factuur met specificatie van dat oersaaie spel helpt niet om mijn geld terug te krijgen, ondanks dat ik deze mail wel heb. Met andere woorden zij zijn met mijn geld er vandoor en kunnen niets doen.
Op zich is dit verhaal gewoon een beetje irritant en kan het gebeuren dat er storing is maar... even lezen op Facebook onder de reacties van bezoekers leert mij dat dit al maanden achtereen gebeurd. Met alle soorten producten en diensten maar alles via webshop gaat fout. Vanuit mediamarkt krijg je 0.0 reactie of service en wordt er niets gedaan. Had ik nou van tevoren dit geweten, dan had ik waarschijnlijk mijn bestelling zelf gehaald in de winkel of ergens anders besteld. Maar wat nu? Er zijn echt tig mensen die nu op hun producten wachten maar gewoon niks aan reactie ontvangen. Mijn geld zie ik niet terug zolang die zogenaamde storing duurt en schijnbaar duurt die storing al minstens sinds november.
Wat te doen? ( en ja er zullen vast bestellingen goed gaan, maar zoals social media wel merkt is het vaak het negatieve wat men plaatst dus ik kan geen balans maken van de hoeveelheid wat wel goed gaat en daar hoor ik ook helaas niet bij)