Bij Mexx kon je je spullen altijd kosteloos retourneren via Selektvracht, die het dan thuis kwam ophalen, of via het postkantoor. Aangezien ik onregelmatig werk en bijna nooit thuis kan zijn op de tijdstippen dat ze het kunnen komen ophalen maakte ik graag gebruik van de laatste optie.
Maar wat blijkt nu? Sinds kort brengt Mexx daarvoor 16 euro in rekening. Ik vind dat een absurd bedrag als je nagaat dat een pakketje versturen binnen Nederland doorgaans 6,20 euro kost. Wellicht heeft 1 en ander te maken met het feit dat het pakje naar Duitsland moet, wat ik ook vreemd vind want volgens mij heeft Mexx hier in Nederland ook kantoren.
Ik was altijd tevreden over mexx, maar ik vind dit een waardeloze service.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Mexx.com
Re: Mexx.com
Ik verzend vanuit Noord Frankrijk, via klein postagentschapje vlak over de grens voordelig vele pakketten in gehele Europesche Gemeenschap!
Maar eventuele retour mag gewoon naar Nederland, of een andere vestiging, want mensen uit Brabant kunnen het in Weelde België afgeven... dicht bij en gratis als je een goede fiets hebt.
Door vooraf de voorwaarden te lezen, goed, maar let ook op wijzigingen, en die vergeten trouwe klanten helaas vaak.
Een Webwinkelier die minder terug krijgt als gemiddelde winkel...
Maar eventuele retour mag gewoon naar Nederland, of een andere vestiging, want mensen uit Brabant kunnen het in Weelde België afgeven... dicht bij en gratis als je een goede fiets hebt.
Door vooraf de voorwaarden te lezen, goed, maar let ook op wijzigingen, en die vergeten trouwe klanten helaas vaak.
Een Webwinkelier die minder terug krijgt als gemiddelde winkel...
Je kan ook de algemene voorwaarden lezen:
8.3Indien u geen gebruik maakt van onze retourservice, dan kunt u het pakket terugsturen naar Mexx Direct GmbH, p/a Atoomweg 30, 3542 AB, Utrecht. Wij verzoeken u het pakket voldoende te frankeren. Indien wij een ongefrankeerde retourzending van u ontvangen, zullen wij onze kosten als gevolg daarvan bij u in rekening brengen. Indien mogelijk, houden wij dit bedrag in op een aan u te retourneren geldbedrag
8.3Indien u geen gebruik maakt van onze retourservice, dan kunt u het pakket terugsturen naar Mexx Direct GmbH, p/a Atoomweg 30, 3542 AB, Utrecht. Wij verzoeken u het pakket voldoende te frankeren. Indien wij een ongefrankeerde retourzending van u ontvangen, zullen wij onze kosten als gevolg daarvan bij u in rekening brengen. Indien mogelijk, houden wij dit bedrag in op een aan u te retourneren geldbedrag
rabartels,
ik heb gewoon de retourensticker gebruikt die ik bij de bestelling kreeg, daarop stond een duits adres.
ik heb gewoon de retourensticker gebruikt die ik bij de bestelling kreeg, daarop stond een duits adres.