LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mijn Valentijnservaring met 123bloemenbestellen

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Henkjanvries

Mijn Valentijnservaring met 123bloemenbestellen

Ongelezen bericht door Henkjanvries »

Op 14 februari (valentijn) heb ik bij 123bloemenbestellen een boeket rozen besteld voor mijn vrouw.
Dit deed ik vroeg in de ochtend, zodat ik ook vroeg genoeg was om de bloemen op tijd te leveren, aangezien ze in een ziekenhuis werkt. Ik had gekozen voor 11.00 en heb hier extra voor betaald.

Na de bevestiging kom ik erachter dat het adres niet compleet is en bel ik na, ik geef correcte gegevens door zodat de bloemen op de juiste afdeling komen.

Later op de dag worden de bleoemen op mijn adres geleverd om 1615 door een bloemist hier uit de buurt.

Uiteraard kan de bloemist er niks aan doen.
Ik zoek opnieuw contact en krijg een sacherijnige man aan de lijn die me glad verteld dat het mijn probleem is en dat ie simpelweg geen grip heeft op de dag en dat ik het maar moet nemen zoals het is.

Hierna zoek ik contact op via facebook messenger en krijg geen reactie.

Deze bloemendienst heeft me van geld bestolen, heeft me voor gelogen toen ik hen sprak, heeft me niet gewaarschuwd via de site over drukte, heeft bloemen op het factuur adres geleverd in plaats van het aangevulde adres welke opgegeven was en heeft bloemen buiten een afgesproken tijd geleverd.
Tevens lukt het deze dienst om hier ongestraft mee weg te komen.

Ik raad iedereen aan deze bloemendienst te mijden, dit is de slechtse dienst die ik ooit gebruikt heb.

Ik hoop dat ze dit lezen en hun dienst verbeteren, want dit is echt waardeloos.

berndv

Re: Mijn Valentijnservaring met 123bloemenbestellen

Ongelezen bericht door berndv »

Henkjanvries schreef:Op 14 februari (valentijn) heb ik bij 123bloemenbestellen een boeket rozen besteld voor mijn vrouw.
Dit deed ik vroeg in de ochtend, zodat ik ook vroeg genoeg was om de bloemen op tijd te leveren, aangezien ze in een ziekenhuis werkt. Ik had gekozen voor 11.00 en heb hier extra voor betaald.

Na de bevestiging kom ik erachter dat het adres niet compleet is en bel ik na, ik geef correcte gegevens door zodat de bloemen op de juiste afdeling komen.
Dus op 14 februari bloemen bestellen voor 14 februari, vervolgens het adres niet juist aan leveren, en dan boos zijn omdat de bloemen niet op tijd geleverd worden? Hoe laat had u trouwens besteld? En hoe laat constateerde u het foutieve adres en hoe laat heeft u gebeld om dit aan te passen?
Henkjanvries schreef:Deze bloemendienst heeft me van geld bestolen, heeft me voor gelogen toen ik hen sprak, heeft me niet gewaarschuwd via de site over drukte, heeft bloemen op het factuur adres geleverd in plaats van het aangevulde adres welke opgegeven was en heeft bloemen buiten een afgesproken tijd geleverd.
Tevens lukt het deze dienst om hier ongestraft mee weg te komen.
Niet gewaarschuwd over drukte? Op valentijnsdag? Kom op nou, er is ook geen enkele mogelijkheid dat u zelf zou kunnen bedenken dat valentijnsdag voor bloeminsten drukte kan betekenen? En dan verontwaardigd zijn dat een boeket niet direct geleverd wordt? Ik ben van mening dat u inderdaad recht zou hebben om de kosten terug te krijgen die u extra heeft betaald om het boeket om 11 uur bezorgd te krijgen, maar voor de rest toch echt totaal niet.

Misschien een tip voor volgend jaar, gewoon iets eerder bestellen, valentijnsdag is ieder jaar op dezelfde dag, het feit dat u het dit jaar schijnbaar bijna bent vergeten om voor uw geliefde iets te kopen, moet u nu niet gaan afwentelen op anderen.

edit:
waar vermelden ze die kosten eigenlijk voor het dezelfde dag bezorgen? Tenzij ze de website aangepast hebben en daarbij hun tarieven, rekenen ze volgens mij 1 bezorgtarief, en dat is 6,95. En dat geldt voor dezelfde dag of voor volgende week.

Gesloten