afgelopen week heb ik via de site van HT-tronics een mini-iphone gekocht.
Afgaande op de informatie op de site,en de afbeeldingen behoorende bij deze mini-iphone ging ik ervan uit dat dit apparaat dezelfde funties heeft als een normale.
bij aflevering,uitpakken en uitproberen ben ik tot de conclussie gekomen dat dit apparaat nog niet in de buurt komt van een echte iphone.
ik kan bijvoorbeeld geen apps toevoegen,niet koppelen aan itunes...het is gewoon een frotding waar je niks mee kan en wat alleen maar LIJKT op een iphone,ik voelde me behoorlijk misleid.
Ik heb via een mail een klacht bij het bedrijf ingediend en kreeg als antwoord da er van misleiding geen sprake kan zijn omdat er nergens op de site vermeld word dat het om een apparaat van Apple gaat,volgens hun blijkt uit de gegeven specificaties bovendien genoeg dat het ook niet om een soortgelijk apparaat gaat.
Bovendien kreeg ik als tip dat als ik op zoek was naar "frotdingen" dat ik dan beter naar de Action kon gaan ipv hun site te bezoeken.
Ik ben het niet eens met dit antwoord en wil toch echt mijn geld terug (109,95)
ZEKER nadat ik de site nog eens goed bekeken heb,want op de foto's bij de betreffende mini-\baby iphone wel degelijk icoontjes van bijvoorbeeld itunes,appstore en youtube staan,iets wat WEL op de normale iphone,maar niet op de door hun aangeprezen mini iphone beschikbaar is
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] mini-iphone bij HT-tronics
Re: mini-iphone bij HT-tronics
Het is duidelijk geen Iphone maar een Chinees geval (je ziet de Chinese tekens ook op het scherm). Maar ze zeggen ook niet dat het een volwaardige Iphone is....
Maar ik vind dat u wel het recht heeft om de spullen terug te sturen. Hun voorwaarden rammelen aan alle kanten, zoals alleen gesealde spullen terugsturen (het is geen computerprog. of audio opname), twee keer verzendkosten moeten betalen (mag wettelijk ook niet meer) en ook nog een keer de kosten voor Paypal in de zak steken (terwijl ze met Paypal kunnen terugbetalen). Dat zij 2 keurmerken hebben is mij een volledig raadsel, ik zou een klacht in dienen bij zowel q shops en die thuiswinkel cloon.
Maar ik vind dat u wel het recht heeft om de spullen terug te sturen. Hun voorwaarden rammelen aan alle kanten, zoals alleen gesealde spullen terugsturen (het is geen computerprog. of audio opname), twee keer verzendkosten moeten betalen (mag wettelijk ook niet meer) en ook nog een keer de kosten voor Paypal in de zak steken (terwijl ze met Paypal kunnen terugbetalen). Dat zij 2 keurmerken hebben is mij een volledig raadsel, ik zou een klacht in dienen bij zowel q shops en die thuiswinkel cloon.