LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Miss Etam geeft geen geld terug na online aankoop

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Sietaram

Miss Etam geeft geen geld terug na online aankoop

Ongelezen bericht door Sietaram »

Ik heb op 5 december 2016 via de winkel online een aankoop gedaan. Online het artikel betaald. Meteen daarna kreeg ik het bericht dat het artikel uitverkocht was, wat vreemd was omdat het wel op voorraad was.....
Dus hebben ze mijn artikel geannuleerd. Helaas wacht ik tot vandaag nog steeds op mijn geld. Ze geven de schuld aan Buckaroo omdat Buckaroo schijnbaar achterloopt met betalingen??? Ik heb toch bij miss etam een artikel gekocht en betaald??
Ik heb diverse mailtjes gestuurd en steeds beloven ze dat het geld overgemaakt gaat worden. Niet dus!!
Ik koop nooit iets meer bij miss etam online!!!
:? :?

Anduril.tr

Re: Miss Etam geeft geen geld terug na online aankoop

Ongelezen bericht door Anduril.tr »

Zet je klacht maar op Klachtenkompas van de Consumentenbond. Dan zullen ze wel reageren. De schuld afschuiven op een ander is stijlloos en onrechtmatig.

crazyme

Ongelezen bericht door crazyme »

Anduril.tr schreef:Zet je klacht maar op Klachtenkompas van de Consumentenbond. Dan zullen ze wel reageren. De schuld afschuiven op een ander is stijlloos en onrechtmatig.
Ze schuiven de schuld niet af. De webshop moet binnen 14 dagen terugbetaald hebben. Is die termijn al verlopen ?

De betaling loopt via buckaroo. Miss Etam weet waarschijnlijk niet eens het bankrekeningnummer van de klant.
Laatst gewijzigd door crazyme op 12 jan 2017 10:02, 1 keer totaal gewijzigd.

kweenie

Ongelezen bericht door kweenie »

Aangezien de bestelling 5 december geplaatst is, lijkt het mij dat de termijn al wel verstreken is.

Ik wil niet meteen het slechtste denken, maar het doet mij sterk denken aan de service van de webwinkel van v en d vlak voor het faillissement.

olaf79

Ongelezen bericht door olaf79 »

crazyme schreef:
Anduril.tr schreef:Zet je klacht maar op Klachtenkompas van de Consumentenbond. Dan zullen ze wel reageren. De schuld afschuiven op een ander is stijlloos en onrechtmatig.
Ze schuiven de schuld niet af. De webshop moet binnen 14 dagen terugbetaald hebben. Is die termijn al verlopen ?

De betaling loopt via buckaroo. Etos weet waarschijnlijk niet eens het bankrekeningnummer van de klant.
Dat is het probleem van Miss Etam (niet Etos). Inderdaad verschuilen achter een ander. Miss Etam is vanaf de 15 dag rente verschuldigd over het openstaande bedrag. Die moeten ze dus ook maar even betalen.

Sietaram

Ongelezen bericht door Sietaram »

Wat een goed idee om het via de consumentenbond te spelen! Dank voor jullie reacties.
Ik ga dat zeker doen.
En uiteraard is het geld nog steeds niet binnen.................... :shock:

Gesloten