| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] MMPORT Oplichting ????!!!!!
Re: MMPORT Oplichting ????!!!!!
Ik heb inmiddels ook een incassoburo in handen genomen. Ik hoop dat ze voor mij er ook voor kunnen zorgen dat mijn probleem wordt opgelost. Aangezien ik de speler die ik had besteld maar een aantal dagen in bezit heb gehad en daarna heb terug gestuurd kon het incassoburo (directincasso.nl) mijn zaak toch behandelen. Ik hoop spoedig wat te horen. Zodra ik meer weet zal ik dit direct posten....
Hier mijn verdere ontwikkelingen mbt mijn probleem met MMport.
Je zal niet geloven wat er afgelopen vrijdag werd bezorgd, namelijk mijn Zune! Ik was erg blij verheugd, dat directincasso alsnog heeft weten te realiseren dat ik mijn Zune terug heb ontvangen. Ik heb de doos opengemaakt, en wat schets mijn verbazing, precies dezelfde speler met hetzelfde serialnr. Maar goed, ik had nog een beetje vertrouwen aangezien er een brief bij zat dat hij is terug gestuurd naar de leverancier en dat hij tevens was getest. Direct uitproberen dus.... Aangesloten... en exact hetzelfde probleem! Ik was des duivels, maar goed, heb wederom contact gezocht met directincasso.nl (uiterst goed bedrijf trouwens).Deze gaan het alsnog verder afhandelen, want ze waren hoe dan ook niet accoord gegaan, ook wanneer mmport mij een nieuwe speler had gestuurd. Dus ben nu uitermate benieuwd of directincasso mijn geld terug weet te vorderen. Hoe dan ook stuur ik mijn speler voorlopig niet terug, ik heb nu tenminste nog iets van waarde terug van mijn geinvesteerde 300euro
Er komt vervolg.....
Je zal niet geloven wat er afgelopen vrijdag werd bezorgd, namelijk mijn Zune! Ik was erg blij verheugd, dat directincasso alsnog heeft weten te realiseren dat ik mijn Zune terug heb ontvangen. Ik heb de doos opengemaakt, en wat schets mijn verbazing, precies dezelfde speler met hetzelfde serialnr. Maar goed, ik had nog een beetje vertrouwen aangezien er een brief bij zat dat hij is terug gestuurd naar de leverancier en dat hij tevens was getest. Direct uitproberen dus.... Aangesloten... en exact hetzelfde probleem! Ik was des duivels, maar goed, heb wederom contact gezocht met directincasso.nl (uiterst goed bedrijf trouwens).Deze gaan het alsnog verder afhandelen, want ze waren hoe dan ook niet accoord gegaan, ook wanneer mmport mij een nieuwe speler had gestuurd. Dus ben nu uitermate benieuwd of directincasso mijn geld terug weet te vorderen. Hoe dan ook stuur ik mijn speler voorlopig niet terug, ik heb nu tenminste nog iets van waarde terug van mijn geinvesteerde 300euro
Er komt vervolg.....
wacht al meer dan een maand op mijn geld voor een mp3 speler die niet meer lever baar is 130 euro heb al meerdere malen een mail gestuurd kreeg geen reactie. heb5 november 2 mailtjes gestuurt die van mijn kant erg bedrijgend waren wat mijn goed recht is ik was het zat wil mijn geld terug. heb 6 nov een mail terug gehad .mmport heeft aangifte gedaan bij de politie enschede.
wegens bedreiging van mijn kant.
dat klopt ook ik zie geen andere optie heb ze met de dood bedreigd
wat er ook gebeurd moet mijn geld terug hebben .al moet ik in een cel zitten
het klinkt erg extreem maar mij is onrecht gedaan ik zet alles op alles
ik zal er alles aan doen
wegens bedreiging van mijn kant.
dat klopt ook ik zie geen andere optie heb ze met de dood bedreigd
wat er ook gebeurd moet mijn geld terug hebben .al moet ik in een cel zitten
het klinkt erg extreem maar mij is onrecht gedaan ik zet alles op alles
ik zal er alles aan doen
ik neem ook niks terug
zal er alles aan doen om h.j.kok kapot te maken
als hij dit leest gaat zijn kanker kop eraf ben heel boos
heb het ook in zijn email gezet vandaar aangifte aan de politie
van zijn kant
maakt me geen flikker uit hoe mensen er over denken
ik voel me bedrogen en zwaar in de maling genomen
dat pik ik niet dit keer heeft hij de verkeerde voor hem
zal er alles aan doen om h.j.kok kapot te maken
als hij dit leest gaat zijn kanker kop eraf ben heel boos
heb het ook in zijn email gezet vandaar aangifte aan de politie
van zijn kant
maakt me geen flikker uit hoe mensen er over denken
ik voel me bedrogen en zwaar in de maling genomen
dat pik ik niet dit keer heeft hij de verkeerde voor hem
Ik heb een nieuwe mp3 speler als vervanging gekregen, zonder uiteindelijk met deurwaarder toestanden aan te komen. Ik ben blij dat het nu is opgelost al heeft het veel te lang geduurd en ben ik nog steeds erg ontevreden over de service van MMPort.
Nawien: ik begrijp je gevoel helemaal, maar hier schiet je niets mee op. Op deze manier heb je uiteindelijk alleen jezelf in de problemen geholpen vrees ik...
Nawien: ik begrijp je gevoel helemaal, maar hier schiet je niets mee op. Op deze manier heb je uiteindelijk alleen jezelf in de problemen geholpen vrees ik...
bedank voor je reactie.
ben het met je eens het kan mij veel problemen geven dat wist ik al voor dat ik dit ging doen.
hoop dat je het snap het is een onrecht wat is mij is aangedaan
ik zal ook alle straffen die bij de wet er bij horen nemen
maar mijn eergevoel en mijn wetten hecht ik meer waarde aan
heb 7 nov vernomen van mmport dat het geld uiterlijk 15 nov op mijn rekening zal worden gestort.
ben benieuwd
groetjes n.bhagoe
ben het met je eens het kan mij veel problemen geven dat wist ik al voor dat ik dit ging doen.
hoop dat je het snap het is een onrecht wat is mij is aangedaan
ik zal ook alle straffen die bij de wet er bij horen nemen
maar mijn eergevoel en mijn wetten hecht ik meer waarde aan
heb 7 nov vernomen van mmport dat het geld uiterlijk 15 nov op mijn rekening zal worden gestort.
ben benieuwd
groetjes n.bhagoe
Inmiddels weer een tijdje verder. Helaas nog niks vernomen van directincasso... Ik heb hier nog steeds mijn ongerepareerde Zune liggen. Wel diverse malen gebeld, mijn zaak is nog in behandeling. MMport moet gaan aantonen dat ze mijn MP3 speler echt hebben weggestuurd naar Amerika (dit ivm het importartikel) Zo niet wordt het echt betalen voor ze. Ik geef ze geen andere optie. Uit frustratie over mijn wachten heb ik nu maar een Ipod gekocht... Ik kan wel inkomen in de frustratie van degene hierboven. Maar goed bedreigen heeft weinig zin. Persoonlijk ben ik van mening dat ze meneer Kok beter kunnen opsluiten. Wat hij flikt met klanten kan echt niet! Ik voel me zwaar bedonderd in ieder geval. Wat mij aangaat mogen ze m laten voorkomen....
even een reactie het zijn geen bedreigingen
ik meen het
mmport heeft het ook zo ondervonden
vandaar dat ik nu elke dag mail terug krijg
ik bedreig nooit wat ik zeg meen ik
moet mijn geld terug hebben
zal jullie op de hoogte houden of ik voor 15 november
mijn geld terrug heb
ik meen het
mmport heeft het ook zo ondervonden
vandaar dat ik nu elke dag mail terug krijg
ik bedreig nooit wat ik zeg meen ik
moet mijn geld terug hebben
zal jullie op de hoogte houden of ik voor 15 november
mijn geld terrug heb
hierbij goed nieuws heb 8 nov het bedrag op mijn rekening gekregen
heb het op mjin manier gedaan het heeft geholpen
mmport zou eigenlijk met de grond gelijk worden gemaakt
mijn advies is er steeds bovenop zitten en doe wat je gevoel zegt
elke dag mailen ook al zijn het bedreigingen niet van mijn kant want ik meende het
maar ok dat ik ben ik
gewoon doen tot dat ze gek van je worden
groetjes nawien bhagoe
heb het op mjin manier gedaan het heeft geholpen
mmport zou eigenlijk met de grond gelijk worden gemaakt
mijn advies is er steeds bovenop zitten en doe wat je gevoel zegt
elke dag mailen ook al zijn het bedreigingen niet van mijn kant want ik meende het
maar ok dat ik ben ik
gewoon doen tot dat ze gek van je worden
groetjes nawien bhagoe
Na de eerste aanmaning van directincasso naar MMPORT hebben ze een paar dagen daarna mijn geld terug gestort.
In mijn dossier van directincasso wat op internet gevolgd kan worden zie ik dat ze nog steeds bezig zijn om de gemaakte dossierkosten in rekening te brengen.
Ik wacht dus nog af hoeveel ik uiteindelijk zelf nog zal moeten betalen voor hun diensten.
In mijn dossier van directincasso wat op internet gevolgd kan worden zie ik dat ze nog steeds bezig zijn om de gemaakte dossierkosten in rekening te brengen.
Ik wacht dus nog af hoeveel ik uiteindelijk zelf nog zal moeten betalen voor hun diensten.
Na problemen met mijn iAudio6 MP3 speler heb ik een beroep gedaan op de garantieregeling. Pas na 10 weken (ze beloven 4-5 weken) kreeg ik een nieuwe van MMPORT retour. Hij was niet reparabel.
Deze nieuwe bleek echter ook kapot te zijn, was een andere speler met een ander serienummer maar precies hetzelfde probleem; heeft het nooit gedaan.
Wanneer ik mij nu wederom op garantie beroep is MMPORT niet thuis. De telefoon wordt nooit opgenomen en e-mails worden niet beantwoord.
Pas als je gaat dreigen krijg je een niet ondertekende mail van 1 regel dat je voor garantie bij de importeur terecht kan. Zij helpen je dus niet meer en gaan helemaal niet in op verzoeken tot reparatie, omruil of geld terug. Dit is sowieso tegen de wet; zij zijn verplicht garantie te verlenen maar men reageert nergens op. Dit eenmansbedrijf van dhr. Harm-Jan Kok geeft geen enkele service meer als je problemen blijft houden.
Inmiddels zit ik al 3 maanden met een kapotte mp3 speler en ben ik naar de importeur gegaan die je wel helpt. Heb hen ook gevraagd leveringen aan MMPORT te heroverwegen. Zij zijn uiteindelijk ook niet gebaat bij slechte wederverkopers.
Mijn advies is dus: niets kopen bij MMPORT als je bij problemen enige vorm van service wilt hebben.
Deze nieuwe bleek echter ook kapot te zijn, was een andere speler met een ander serienummer maar precies hetzelfde probleem; heeft het nooit gedaan.
Wanneer ik mij nu wederom op garantie beroep is MMPORT niet thuis. De telefoon wordt nooit opgenomen en e-mails worden niet beantwoord.
Pas als je gaat dreigen krijg je een niet ondertekende mail van 1 regel dat je voor garantie bij de importeur terecht kan. Zij helpen je dus niet meer en gaan helemaal niet in op verzoeken tot reparatie, omruil of geld terug. Dit is sowieso tegen de wet; zij zijn verplicht garantie te verlenen maar men reageert nergens op. Dit eenmansbedrijf van dhr. Harm-Jan Kok geeft geen enkele service meer als je problemen blijft houden.
Inmiddels zit ik al 3 maanden met een kapotte mp3 speler en ben ik naar de importeur gegaan die je wel helpt. Heb hen ook gevraagd leveringen aan MMPORT te heroverwegen. Zij zijn uiteindelijk ook niet gebaat bij slechte wederverkopers.
Mijn advies is dus: niets kopen bij MMPORT als je bij problemen enige vorm van service wilt hebben.
-
kanovaarder
MMport
uit het handelsregister KvK:
MMPORT KvKnr: 08104279 0000
Adam Pijnackerstraat 41, 7545JJ Enschede Hoofdvestiging
-----------------------------------------------
In ieder geval is dit altijd nodig om per aangetekende brief met bericht van ontvangst dit "bedrijf" aan te spreken op hun Wanprestatie en dat zij zich hebben te houden aan de Nederlandse consumentenwetgeving.
Dit betekend dat dit "bedrijf"verplicht is garantie te verlenen.
Stel dit op een X-aantal dagen dat dit geregeld moet zijn door alsnog een goedwerkende speler te leveren of anders binnen een x-aantal dagen uw reeds betaald bedrag voor de volle 100% op uw rekening teruggestort wil zien.
Wijs dit "bedrijf" er op dat alle kosten die u verder moet maken op dit "bedrijf"verhaalt zal worden.
Eventueel kunt u in uw brief ook aangeven dat u (onder andere) de desbetreffende Kamer van Koophandel over dez gang van zaken zult inlichten.
M.vr.gr;
Grootvader
uit het handelsregister KvK:
MMPORT KvKnr: 08104279 0000
Adam Pijnackerstraat 41, 7545JJ Enschede Hoofdvestiging
-----------------------------------------------
In ieder geval is dit altijd nodig om per aangetekende brief met bericht van ontvangst dit "bedrijf" aan te spreken op hun Wanprestatie en dat zij zich hebben te houden aan de Nederlandse consumentenwetgeving.
Dit betekend dat dit "bedrijf"verplicht is garantie te verlenen.
Stel dit op een X-aantal dagen dat dit geregeld moet zijn door alsnog een goedwerkende speler te leveren of anders binnen een x-aantal dagen uw reeds betaald bedrag voor de volle 100% op uw rekening teruggestort wil zien.
Wijs dit "bedrijf" er op dat alle kosten die u verder moet maken op dit "bedrijf"verhaalt zal worden.
Eventueel kunt u in uw brief ook aangeven dat u (onder andere) de desbetreffende Kamer van Koophandel over dez gang van zaken zult inlichten.
M.vr.gr;
Grootvader
-
merellevink
Ik heb in juli 2007 een bestelling gedaan van een mp3-speler van mmport, na 5 dagen had ik hem nog niet ontvangen wat wel beloofd was en toen ben ik gaan bellen en mail. Dat heb ik anderhalve maand volgehouden maar had nog niks teruggehoord! (alleen dat ze op vakantie waren!!! goh, wat een verrassing!) Toen heb ik de overeenkomst ontbonden maar het geld heb ik tot de dag van vandaag nog niet terug gezien. Mijn vriend en ik bellen tot vandaag te dag nog steeds regelmatig maar er neemt nooit iemand op!
Het jurisisch loket adviseert om vooral heel dit verhaal massaal aan radar te vertellen, zodat zij ons bij kunnen staan. Misschien dat we dan ons geld/spelers terug kunnen krijgen.
gr merel[/i]
Het jurisisch loket adviseert om vooral heel dit verhaal massaal aan radar te vertellen, zodat zij ons bij kunnen staan. Misschien dat we dan ons geld/spelers terug kunnen krijgen.
gr merel[/i]