LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Mycom.nl spelletjes verkoop. Jullie ervaringen
-
Mycom.nl spelletjes verkoop. Jullie ervaringen
Graag jullie ervaringen met de aankoop van spellen via Mycom.nl
Voorraadinformatie stelt dat het product op voorraad is. Later na bellen blijkt dit dus niet het geval te zijn.Ze geven dus valse informatie over hun voorraad.Bij navraag bij een kennis die in het filiaal te Breda ben ik erachter gekomen dat ze dit opzettelijk doen en dat ze op deze manier zoveel mogelijk proberen te verkopen.
Is dit niet een vorm van valse reclame/oplichting. Ben er zelf nu een aantal keer ingetrapt en heb gelukkig elke keer mijn geld teruggekregen(wat gelukkig wel snel ging)
Zijn er meer mensen die deze ervaringen hebben met Mycom.nl en dan vooral hun Games afdeling?
Voorraadinformatie stelt dat het product op voorraad is. Later na bellen blijkt dit dus niet het geval te zijn.Ze geven dus valse informatie over hun voorraad.Bij navraag bij een kennis die in het filiaal te Breda ben ik erachter gekomen dat ze dit opzettelijk doen en dat ze op deze manier zoveel mogelijk proberen te verkopen.
Is dit niet een vorm van valse reclame/oplichting. Ben er zelf nu een aantal keer ingetrapt en heb gelukkig elke keer mijn geld teruggekregen(wat gelukkig wel snel ging)
Zijn er meer mensen die deze ervaringen hebben met Mycom.nl en dan vooral hun Games afdeling?
Re: Mycom.nl spelletjes verkoop. Jullie ervaringen
Misschien ben ik heel dom, maar volgens mij verteld die kennis een fabel. Als je zoveel mogelijk wil verkopen, moet je ook spullen hebben om te verkopen. Nu krijg je je geld terug en is er niets verkochtVoorraadinformatie stelt dat het product op voorraad is. Later na bellen blijkt dit dus niet het geval te zijn.Ze geven dus valse informatie over hun voorraad.Bij navraag bij een kennis die in het filiaal te Breda ben ik erachter gekomen dat ze dit opzettelijk doen en dat ze op deze manier zoveel mogelijk proberen te verkopen.

-
Dat is correct maar bedoelde het meer in de trant van, Kijk bij ons is het op voorraad dus koop bij ons. Ze moeten uiteindelijk wel terugbetalen maar blijkt in sommige gevallen soms weken te duren. Leiding blijkt dus express verkeerde status op te geven.
vandaag naar hun sales afdeling gebeld ivm een spel dat ik wil aanschaffen, en de mevrouw aan de telefoon bevestigde dat het niet op voorraad is terwijl dat wel op de website stond, ze werd nogal zenuwachtig toen ik haar hiermee confronteerde.
vandaag naar hun sales afdeling gebeld ivm een spel dat ik wil aanschaffen, en de mevrouw aan de telefoon bevestigde dat het niet op voorraad is terwijl dat wel op de website stond, ze werd nogal zenuwachtig toen ik haar hiermee confronteerde.
-
Gebeurd bij heel veel winkels, zijn er verschillende die al tijden de Ipad 2 op voorraad hebben en er nog niet 1 hebben uitgeleverd.
Dit dan icm een abonnement waar je niet zo makkelijk onder uit komt.
Dit dan icm een abonnement waar je niet zo makkelijk onder uit komt.
-
Het spel ELECTRONIC ARTS BATTLEFIELD 3 bestelt. De site gaf niet weer dat het niet op voorraad was. Na een paar dagen gebeld. Was niet op voorraad, zou 1 week duren.
Na 1 week opnieuw gebeld. Zou nog 1 week duren. Ik heb ze gezegd, dat ze dat in hun bevestigingsmail hadden kunnen vermelden. Ook de bestelstatus gaf NIETS WEER.We hebben ons geld teruggevraagd. Afwachten of het teruggestort word.
Deze winkel mijd ik voortaan.
Jacq
Na 1 week opnieuw gebeld. Zou nog 1 week duren. Ik heb ze gezegd, dat ze dat in hun bevestigingsmail hadden kunnen vermelden. Ook de bestelstatus gaf NIETS WEER.We hebben ons geld teruggevraagd. Afwachten of het teruggestort word.
Deze winkel mijd ik voortaan.
Jacq
Beter via nedgame bestellen.
-
te laat, mijn man heeft hem gisteren gehaald bij free record shop geloof ik.
Heb jij ervaring met dit spel?
jacq
jacq
Met Battlefield 3 bedoel je?genvandongen schreef:te laat, mijn man heeft hem gisteren gehaald bij free record shop geloof ik.
jacq
Die ken ik, heb ik, ook gespeeld tot aan de release van CoD Modern Warfare 3 en sindsdien ligt BF3 in de kast!