Ik heb bij de webshop van neckermann.com op 16 april een bestelling van €103,= gedaan, betaald maar tot op heden niets ontvangen. Ik krijg geen reactie van de klantenservice welke ik uitsluitend per email of het contactformulier kan bereiken. Telefoneren is geen optie. Mijn geld ben ik mogelijk definitief kwijt. Ik heb aangifte gedaan bij de politie van internetoplichting en zou graag zien dat deze website niet meer actief mag zijn om te voorkomen dat meer consumenten hiervan de dupe worden.
Heeft iemand een idee wat hieraan te doen is en/of hoe ik met de webshop van neckermann in contact kan komen?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Neckermann webshop
Re: Neckermann webshop
Neckermann is al jaren failliet, dus dit zal een oplichter zijn.
Re: Neckermann webshop
https://nl.neckermann.comalfatrion schreef:Neckermann is al jaren failliet, dus dit zal een oplichter zijn.
Zelfde dag nog doorstart gemaakt. Nu waarschijnlijk weer niet ver verwijderd van faillissement.
-
- Berichten: 2156
- Lid geworden op: 03 mar 2017 22:51
Re: Neckermann webshop
Hoeft niet. Neckermann.de is bij voorbeeld mèt naam Neckermann.de door Otto-versand overgenomen ...ZeerPrivé schreef:https://nl.neckermann.comalfatrion schreef:Neckermann is al jaren failliet, dus dit zal een oplichter zijn.
Zelfde dag nog doorstart gemaakt. Nu waarschijnlijk weer niet ver verwijderd van faillissement.
-
- Berichten: 696
- Lid geworden op: 06 feb 2012 19:13
Re: Neckermann webshop
Succes gewenst.
Neckermann.com is al een tijdje een rampenverhaal
Flink poosje geleden iets besteld en geretourneerd.
Ze hebben er een half jaar over gedaan om de retour te verwerken, maar wel ondertussen een incassobureau op mij afsturen.
Neckermann.com is al een tijdje een rampenverhaal
Flink poosje geleden iets besteld en geretourneerd.
Ze hebben er een half jaar over gedaan om de retour te verwerken, maar wel ondertussen een incassobureau op mij afsturen.
Re: Neckermann webshop
Wegens het niet oplossen van oude zaken voor het failliet gaan , die mensen krijgen nog geld ondanks de doorstart en daarom zal het voorlopig een slecht lopende winkel blijven.
Als je na een doorstart de oude lopende gevallen niet wilt overnemen, krijg je dit soort dingen.
Jammer van de €103,- maar kijk of ze ergens bij aangesloten zijn.
Meld ook hun even dit topic, want misschien vinden ze dat niet leuk.
Kunnen ze gelijk hun kant van het verhaal vertellen.
Als je na een doorstart de oude lopende gevallen niet wilt overnemen, krijg je dit soort dingen.
Jammer van de €103,- maar kijk of ze ergens bij aangesloten zijn.
Meld ook hun even dit topic, want misschien vinden ze dat niet leuk.
Kunnen ze gelijk hun kant van het verhaal vertellen.
Re: Neckermann webshop
Bedankt voor jullie reacties.
Het probleem is voor mij inmiddels opgelost. Na wederom een e-mail te hebben gestuurd aan de klantenservice van Neckermann waarin ik aangaf genoodzaakt te zijn juridische stappen te ondernemen, indien Neckermann niet tot verzending van mijn bestelling over zou gaan of tot terugbetaling van het door mij reeds betaalde bedrag à €103,= , kreeg ik voor het eerst een reactie. Men gaf aan dat de bestelling enige vertraging had opgelopen en spoedig tot levering van het product over zou gaan. Na drie dagen ontving ik eindelijk, na ruim een maand wachten zonder reacties op mijn e-mails, mijn bestelling.
Ik raad een ieder af om online producten te bestellen via Neckermann.com. Men houdt zich niet aan de afgesproken leverdatum, informeert de consument niet wanneer een bestelling vertraging oploopt en daarnaast laat de klantenservice te wensen over. De klantenservice is niet telefonisch bereikbaar waardoor de consument alleen vragen kan stellen per e-mail of het online contactformulier waarop de consument vervolgens geen reactie op krijgt.
Het probleem is voor mij inmiddels opgelost. Na wederom een e-mail te hebben gestuurd aan de klantenservice van Neckermann waarin ik aangaf genoodzaakt te zijn juridische stappen te ondernemen, indien Neckermann niet tot verzending van mijn bestelling over zou gaan of tot terugbetaling van het door mij reeds betaalde bedrag à €103,= , kreeg ik voor het eerst een reactie. Men gaf aan dat de bestelling enige vertraging had opgelopen en spoedig tot levering van het product over zou gaan. Na drie dagen ontving ik eindelijk, na ruim een maand wachten zonder reacties op mijn e-mails, mijn bestelling.
Ik raad een ieder af om online producten te bestellen via Neckermann.com. Men houdt zich niet aan de afgesproken leverdatum, informeert de consument niet wanneer een bestelling vertraging oploopt en daarnaast laat de klantenservice te wensen over. De klantenservice is niet telefonisch bereikbaar waardoor de consument alleen vragen kan stellen per e-mail of het online contactformulier waarop de consument vervolgens geen reactie op krijgt.