LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Niet klantvriendelijk

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Paaseiland

Niet klantvriendelijk

Ongelezen bericht door Paaseiland »

Bol.com is inderdaad snel, maar ik vind ze niet klantvriendelijk m.b.t. het beleid retourneren / omruilen.
Ik had een vraag gesteld over hoe het mogelijk is dat van de 7 dvd-discs uit 1 boxset, er een aantal een storing hadden en of ik de box kon omruilen.
Omdat het geopend is, mag het niet worden geretourneerd (ik wilde het overigens omruilen). Zo staat het inderdaad in de voorwaarden.
Maar soms kan er sprake zijn van een productiefout en dat zie je niet aan de buitenkant. Bij Free Record, Kruidvat, V&D mag je het wel omruilen. Dit is dus klantvriendelijk.

karr-2

Re: Niet klantvriendelijk

Ongelezen bericht door karr-2 »

Dan moet je dus daar gaan kopen en niet bij Bol.com. Voila, weer een probleem opgelost.

Paaseiland

Ongelezen bericht door Paaseiland »

Dat ben ik ook van plan. Maar je kunt je mening pas vormen als je een ervaring hebt op gedaan. Aan jouw opmerking heeft niemand wat. Voila!

karr-2

Tsja die heb ik vaker gehoord. Ik ben al jaren vaste klant bij Bol.com, heb er nooit geen problemen mee gehad. Dingen terug gestuurd etc was geen enkel probleem.

Toolboy

Ongelezen bericht door Toolboy »

Is weer een lekker kort door de bocht antwoord karr-2.

Als u kunt aantonen dat er iets mis is met de dvd`s kunt u deze gewoon omruilen geopend of niet.

karr-2

Is weer een lekker kort door de bocht antwoord karr-2.
Waarom is mijn antwoord kort door de bocht, maar geef jij exact hetzelfde antwoord in een andere formulering en is het dan ineens wel goed?

Of is het gewoon omdat je iets tegen me hebt en altijd wat op me aan te merken moet hebben.

Toolboy

Ongelezen bericht door Toolboy »

Hey karr-2

Je geeft zelf al het antwoord.(andere formulering)
En ik heb helemaal niets tegen je

Gesloten