Ik heb een bestelling gedaan bij best of shopping.
Deze zeggen ze wel geleverd te hebben maar ik heb niks gekregen.
Nu krijg ik wel rekeningen.
Ik heb gebelt met het incasso bureau en met best of shopping.
Best of shopping doet niks zolang ik niet mijn handtekening stuur met verklaring.
Ik vroeg hun juist om aan te tonen dat er wel geleverd is door een bevestiging van de transporteur met mijn handtekening.
Klopt het dat best of shopping dit zo kan doen?
Wat moet ik doen?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Niet leveren wel betalen
-
Re: Niet leveren wel betalen
Nee. Zij moeten bewijzen dat jij de bestelling ontvangen hebt. Dus een door jou afgetekend pntvangstbewijs. Stuur dus absoluut GEEN handteekening!!!!
Maar wat ik niet snap: Je bestelt, betaalt vooraf en ontvangt geen goederen en reageert pas als IJ komt? Wat heb je in de tussentijd ondernomen?
Maar wat ik niet snap: Je bestelt, betaalt vooraf en ontvangt geen goederen en reageert pas als IJ komt? Wat heb je in de tussentijd ondernomen?
Nee ik heb nog niet betaald. Zij willen dat ik betaal.
Ik heb gelijk na de eerste rekening al gebelt met het bereau dat de acceptgiro stuurt en met best of shopping zelf.
De dame die ik van incasso heb gesproken zij dat ik eerst met best of shopping moest bellen. Dat heb ik gedaan.
De dame van best of shopping heb ik gevraagd om een bewijs van bezorgen. Ze zou me een brief sturen. Die brief daarin vragen zij of ik wil tekenen voor niet ontvangen goederen.
Ik heb gelijk na de eerste rekening al gebelt met het bereau dat de acceptgiro stuurt en met best of shopping zelf.
De dame die ik van incasso heb gesproken zij dat ik eerst met best of shopping moest bellen. Dat heb ik gedaan.
De dame van best of shopping heb ik gevraagd om een bewijs van bezorgen. Ze zou me een brief sturen. Die brief daarin vragen zij of ik wil tekenen voor niet ontvangen goederen.
-
Een handtekening is te copieëren of na te maken. Dus niet doen.
Dank voor je advies. Ik heb nu het incasso bureau gebelt en deze hebben het ondertekende leverings bewijs van de bezorgdienst bij Best of Shopping nu opgevraagd.
Alles staat nu in de wacht tot dat het incasso bureau hier antwoord op heeft van Best of Shopping.
Ik laat weten hoe het verder verloopt
Alles staat nu in de wacht tot dat het incasso bureau hier antwoord op heeft van Best of Shopping.
Ik laat weten hoe het verder verloopt
Hoi, misschien is het verstandig om het even schriftelijk te doen. Het incassoburo zal ontkennen dat jij gebeld hebt. Een postzegel van 44 cent is nog wel te betalen en het zet toch meer zoden aan de dijk.
Hou er gewoon rekening mee dat er veel mensen bellen met een smoes dat er niets geleverd is maar dat er maar weinig mensen zijn die daadwerkelijk een briefje sturen.
Hou er gewoon rekening mee dat er veel mensen bellen met een smoes dat er niets geleverd is maar dat er maar weinig mensen zijn die daadwerkelijk een briefje sturen.
Onthou een ding..
Het incasso bureau werkt niet voor jou, maar deze wil wel door jou betaald worden.
Dus vertrouw ze nooit... Als jij hun opdrachtgever niet betaald, dan krijgen ze meestal ook niets betaald...
Dus gewoon een e-mail sturen naar zowel het incassobureau als mede aan hun opdrachtgever.
Verder aan hun opdrachtgever mededelen dat je niets meer van hun wenst te ontvangen en dat je geen zaken in de toekomst met hun wil doen.
Succes ermee.
Het incasso bureau werkt niet voor jou, maar deze wil wel door jou betaald worden.
Dus vertrouw ze nooit... Als jij hun opdrachtgever niet betaald, dan krijgen ze meestal ook niets betaald...
Dus gewoon een e-mail sturen naar zowel het incassobureau als mede aan hun opdrachtgever.
Verder aan hun opdrachtgever mededelen dat je niets meer van hun wenst te ontvangen en dat je geen zaken in de toekomst met hun wil doen.
Succes ermee.