Ik kan ze wel via amazon.com bestellen, maar mijn DVD speler is niet regio vrij...
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] nieuwe uitgave dvd's?
-
Gast
nieuwe uitgave dvd's?
Weet iemand hoe lang het duurt als een bepaalde film of serie in de VS op dvd wordt uitgebracht, hoe lang het duurt voordat ze in Nederland ook te bestellen zijn?
Ik kan ze wel via amazon.com bestellen, maar mijn DVD speler is niet regio vrij...
-
Michellangelo
Re: nieuwe uitgave dvd's?
Afhankelijk van de film...
Er zijn wereldwijde releases, zoals Harry Potter, er zijn ook releases die nooit in Europa aan komen of jaren erover doen om hier te komen. Afhankelijk van wanneer de film in de bioscoop komt in Nederland en hoe populair hij is kan het tot meer dan een half jaar na de bioscooprelease zijn voor de DVD te koop is....
Er zijn wereldwijde releases, zoals Harry Potter, er zijn ook releases die nooit in Europa aan komen of jaren erover doen om hier te komen. Afhankelijk van wanneer de film in de bioscoop komt in Nederland en hoe populair hij is kan het tot meer dan een half jaar na de bioscooprelease zijn voor de DVD te koop is....
-
Gast
Maak je speler dan regiovrij. Bij sommige modellen is dit erg simpel te doen.
Wat voor merk/model heb je?
Wat voor merk/model heb je?
-
Michellangelo
hoe goedkoper hoe minder risico aan te passen 
alstie kapot gaat, voor 50 euro een nieuwe?
alstie kapot gaat, voor 50 euro een nieuwe?
-
Yf
op http://www.videohelp.com/dvdplayers kun je alles specificaties en tips over je dvd speler vinden.