| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Norton nog maar een keer.
Norton nog maar een keer.
Mensen ik begrijp er niets van. Mijn Norton Internet Security abbonement verloopt over 16 dagen. Dus direct vanuit hun programma naar hun site voor verlengen of upgrade. Upgraden naar Norton 360 lijkt de beste keuze.
Maar dan? Download ok. code gekregen, check. volgens instructie update geinstalleerd.... alles gaat goed tot aan het invullen van de...verlengcode???? ik heb een upgrade gekocht en geen verlenging. het nummer past dan ook niet. live update kan er niet mee overweg. gechat met support technicien. 2 pagina's met verwijderprotocol. tot op de letter uitgevoerd in alle kalmte. de nieuwe installatie uitgevoerd. melding: uw abbonement is verlopen! ???! probeer opnieuw met service medewerker te praten. er zijn nog twee wachtenden voor u, nog 1......8,9,12???????
kent iemand dit probleem? of nog beter:de oplossing?
Maar dan? Download ok. code gekregen, check. volgens instructie update geinstalleerd.... alles gaat goed tot aan het invullen van de...verlengcode???? ik heb een upgrade gekocht en geen verlenging. het nummer past dan ook niet. live update kan er niet mee overweg. gechat met support technicien. 2 pagina's met verwijderprotocol. tot op de letter uitgevoerd in alle kalmte. de nieuwe installatie uitgevoerd. melding: uw abbonement is verlopen! ???! probeer opnieuw met service medewerker te praten. er zijn nog twee wachtenden voor u, nog 1......8,9,12???????
kent iemand dit probleem? of nog beter:de oplossing?
-
Moppentappers
Re: Norton nog maar een keer.
geen norton meer nemen, aangezien het je toch niet beschermd
en dan maak ik geen grapjes
enige wat norton doet is het vertragen van het systeem
en door allerlei toeters en bellen te gaan rinkelen wanneer een (ongevaarlijke) tracking cookie wordt gevonden (die norton vervolgens nieteens kan verwijderen :')) denk je nog dat het werkt ook
neem gewoon gratis avast of AVG
dat werkt beide beter dan norton en is nog gratis ook
en als je echt veilig wilt zitten (omdat je bijvoorbeeld internet bankiert)
kan ik je kaspersky aanraden, die zo goed functioneert dat er zelfs een fanclub van is (als enige AV in de wereld)
en door hoogwaardige support, kun je er zeker van zijn dat je ervaringen met kaspersky wél om over naar huis te schrijven zijn
het klinkt bijna alsof ik hier reclame loop te maken als een of andere sales manager, maar dit is allemaal tevreden gebruik
http://forum.kasperskyclub.com
en mocht er een probleem zijn tijdens het weekend of in de avond
http://www.kaspersky.nl/forum/index.php?
en dan maak ik geen grapjes
enige wat norton doet is het vertragen van het systeem
en door allerlei toeters en bellen te gaan rinkelen wanneer een (ongevaarlijke) tracking cookie wordt gevonden (die norton vervolgens nieteens kan verwijderen :')) denk je nog dat het werkt ook
neem gewoon gratis avast of AVG
dat werkt beide beter dan norton en is nog gratis ook
en als je echt veilig wilt zitten (omdat je bijvoorbeeld internet bankiert)
kan ik je kaspersky aanraden, die zo goed functioneert dat er zelfs een fanclub van is (als enige AV in de wereld)
en door hoogwaardige support, kun je er zeker van zijn dat je ervaringen met kaspersky wél om over naar huis te schrijven zijn
het klinkt bijna alsof ik hier reclame loop te maken als een of andere sales manager, maar dit is allemaal tevreden gebruik
http://forum.kasperskyclub.com
en mocht er een probleem zijn tijdens het weekend of in de avond
http://www.kaspersky.nl/forum/index.php?
Wat Moppentappers schrijft is absoluut waar gewoon over gaan op KAV, en Norton aan de kant schuiven.
dank je voor je reactie Moppentapper.
Thuis heb ik Avast! tot volle tevredenheid draaien. Ik ben niet zozeer op zoek naar alternatieven. Het gaat er om dat ik diverse mensen help op afstand die wel Norton willen blijven gebruiken. Ik ben dus op zoek naar HULP.
Maar je hebt volkomen gelijk. Dit zijn de meest relaxte viruskillers.
NB: ik zit al in computers vanaf de 8086 chip maar weet me even geen raad met de dames en heren van Symantec. Evengoed bedankt..........
als iemand wil reageren: zie ook mijn vorige bericht.
Thuis heb ik Avast! tot volle tevredenheid draaien. Ik ben niet zozeer op zoek naar alternatieven. Het gaat er om dat ik diverse mensen help op afstand die wel Norton willen blijven gebruiken. Ik ben dus op zoek naar HULP.
Maar je hebt volkomen gelijk. Dit zijn de meest relaxte viruskillers.
NB: ik zit al in computers vanaf de 8086 chip maar weet me even geen raad met de dames en heren van Symantec. Evengoed bedankt..........
als iemand wil reageren: zie ook mijn vorige bericht.
-
Moppentappers
Ik durf sterker nog te beweren, dat het gebruik van norton onveiliger is dan het wel gebruiken ervan
dit, omdat het schijnveiligheid levert en gebruikers ervan uitgaan dat ze veilig zijn
wanneer je iemand dus echt wilt helpen, geef je hem een goede AV
het lijkt me dan ook niet helpen als je "helpt" om norton te activeren
dit, omdat het schijnveiligheid levert en gebruikers ervan uitgaan dat ze veilig zijn
wanneer je iemand dus echt wilt helpen, geef je hem een goede AV
het lijkt me dan ook niet helpen als je "helpt" om norton te activeren
En wat dacht je van McAfee?
Ook zo'n troep, waarbij mensen denken dat ze veilig zijn.
En ik waarschuw de klanten dan ook en wat zeggen sommige?
"Ondanks de waarschuwingen van anderen blijf ik Norton gewoon gebruiken omdat ik me daar veilig bij voel.
Misschien dat ik eerst flink onderuit moet gaan om tot inzicht te komen."
Ook zo'n troep, waarbij mensen denken dat ze veilig zijn.
En ik waarschuw de klanten dan ook en wat zeggen sommige?
"Ondanks de waarschuwingen van anderen blijf ik Norton gewoon gebruiken omdat ik me daar veilig bij voel.
Misschien dat ik eerst flink onderuit moet gaan om tot inzicht te komen."
-
Moppentappers
Er zijn momenteel maar weinig goede AV producten,
welke op mijn "hoeft niet verwijdert te worden" lijstje staan
kaspersky
G data
nod32
bitdefender
AVG
avast
verder zeg ik bij alle AV producten verwijderen die zooi
gewoon omdat ze niet deugdelijk zijn
soms adviseer ik om mensen die internet bankieren om toch naar bijv. kaspersky te gaan ipv bijv. AVG
met name voor de goede keylogger detectie in kaspersky, maar over het algemeen lijkt die zeer goed bestand te zijn tegen malware die tot fraude kan leiden
eigenlijk bieden ze bijna overal sublieme bescherming tegen
welke op mijn "hoeft niet verwijdert te worden" lijstje staan
kaspersky
G data
nod32
bitdefender
AVG
avast
verder zeg ik bij alle AV producten verwijderen die zooi
gewoon omdat ze niet deugdelijk zijn
soms adviseer ik om mensen die internet bankieren om toch naar bijv. kaspersky te gaan ipv bijv. AVG
met name voor de goede keylogger detectie in kaspersky, maar over het algemeen lijkt die zeer goed bestand te zijn tegen malware die tot fraude kan leiden
eigenlijk bieden ze bijna overal sublieme bescherming tegen
@Moppentappers
Wat vind je van Trend Micro?
Wat vind je van Trend Micro?
-
Moppentappers
middelmatig, je hoort weinig van ze en qua artikelen (die de kwaliteit van de analisten moet weergeven) heb ik nog niet 1 artikel van ze gezien
ze komen bij het gemiddelde uit in de tests van AV comparitives of AV-test.org
ze komen bij het gemiddelde uit in de tests van AV comparitives of AV-test.org
Ik heb er zelf ook geen ervaring mee maar iemand vroeg me of het een goed product was, daarom stelde ik de vraag aan je.
In ieder geval bedankt.
In ieder geval bedankt.
OK. De pest is dat Norton vaak wordt voorgeinstalleerd op nieuwe pc's. Bijna automatisch klikt men installeren en wil men na de proeftermijn verlengen of upgraden. Praat het ze maar eens uit het hoofd!
Maar goed of niet, voor de stijfkoppen ben ik nog steeds op zoek naar een oplossing zodat ze weer met hun-favoriete-programma kunnen werken.
Wie weet raad?
Maar goed of niet, voor de stijfkoppen ben ik nog steeds op zoek naar een oplossing zodat ze weer met hun-favoriete-programma kunnen werken.
Wie weet raad?
-
Moppentappers
Het kopen van een nieuwe licentie of het oplossen met de medewerkers zal de enige oplossing zijn, symantec heeft de aanvraag niet goed verwerkt en zal dus alleen goedkomen wanneer ze die wel goed herverwerken
en dát zal symantec zeker niet doen
waarom installeer je niet gewoon een trail van kaspersky?
zeg dat je dat tijdelijk doet tot het probleem opgelost is
regel eventueel een illigale key zodat het gratis is (als soort kado, ik ondersteun het gebruik van illigale keys niet maar om hier enige aanleiding te geven tot overstap adviseer ik dit toch te doen)
de overstap van norton naar kaspersky zal dan waarschijnlijk naar alle tevredenheid verlopen
je moet overigens wel zelf bescherming bij de installatie afsluiten, anders kan je de installer/het programma niet remote kunnen aansturen
en dát zal symantec zeker niet doen
waarom installeer je niet gewoon een trail van kaspersky?
zeg dat je dat tijdelijk doet tot het probleem opgelost is
regel eventueel een illigale key zodat het gratis is (als soort kado, ik ondersteun het gebruik van illigale keys niet maar om hier enige aanleiding te geven tot overstap adviseer ik dit toch te doen)
de overstap van norton naar kaspersky zal dan waarschijnlijk naar alle tevredenheid verlopen
je moet overigens wel zelf bescherming bij de installatie afsluiten, anders kan je de installer/het programma niet remote kunnen aansturen
Hehe, wat denk je dat ik gedaan heb...
En natuurlijk ben ik met Symantecmedewerkers in de slag!
Als het niet werkt zal ik zeker op terugbetaling aansturen.
Maar ik ben technisch nieuwsgierig waarom het niet werkt...
Los van het feit dat de concurrent zijn programma's nu het vuile werk opknappen....
En natuurlijk ben ik met Symantecmedewerkers in de slag!
Als het niet werkt zal ik zeker op terugbetaling aansturen.
Maar ik ben technisch nieuwsgierig waarom het niet werkt...
Los van het feit dat de concurrent zijn programma's nu het vuile werk opknappen....
-
Moppentappers
en, al vorderingen?