LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nr1cashback oplichters?

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
A.Me
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 nov 2015 16:35

Nr1cashback oplichters?

Ongelezen bericht door A.Me »

Goedendag,
Ik heb in september iets heel vreemds meegemaakt, ik werd gebeld door telemarketing van een cashback website.

Het ging zo snel dat ik niet alles kon verstaan, ik zou een gratis account per mail toegezonden krijgen. Deze kan ik binnen 14 dagen opzeggen, anders zal er eenmalig € 49,95 van mijn bankrekening afgeschreven worden. Op de een of andere manier wist dit bedrijf mijn bankrekening al.

Helaas ging het zo snel en was het zo'n warrig verhaal dit ik de naam van dit bedrijf niet heb kunnen verstaan. Vervolgens heb ik niets ontvangen dus dacht dat zal dan wel.

Nu ontving ik op 2 november een aanmaning via een incasso bureau mkbusines.Nu. Ik heb terug gemaild dat ik geen idee had waar het over ging. Ik kreeg van het bedrijf, Nr1cashback een reactie terug (incasso mail kwam dus ook van hun!) Ze hadden een opname van ons telefoongesprek waarin ze beweerde dat ik een bestelling heb gedaan van een Cadeaubon en dat ik niet binnen 14 dagen heb geannuleerd. Ik heb netjes aangegeven dat ik een account mocht proberen en dan zou ik een cadeaubon krijgen. Maar omdat ik nooit een account heb ontvangen /geprobeerd, ik dus niet heb kunnen annuleren. Ik niet vind dat ik iets moet betalen. Ze dreigen nu met incasso bureau omdat ze wel iets in gang hebben gezegd en ze sturen de cadeaubon pas op na betaling.

Ze hebben in de opname net een woordje verdraaid, hierdoor is te horen dat ik een cadeaubon krijg en ter introductie een gratis account. Maar zo hebben ze dit niet gezegd!

Ik heb de boel vooralsnog geannuleerd maar ze gaan hier niet mee akkoord.

Kortom, ik moet eerst 50,- betalen en dan krijg ik de cadeaubon opgestuurd.. Terwijl ik die helemaal niet wil.

Wat moet ik nog doen?

Groetjes,
Aranka

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Nr1cashback oplichters?

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Begin met volledige voicelog op te vragen.

Als daar iets in is gewijzigd moet dit te vinden zijn

A n n e t
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 jan 2016 18:56

Re: Nr1cashback oplichters?

Ongelezen bericht door A n n e t »

Goedendag,
Ook wij hebben precies hetzelfde meegemaakt. Je wordt door een dame telefonisch benaderd van nr1cashback/finaldealz/cadeaucashback of hoe zo ook mogen heten want ze gebruiken al deze namen wel een keer. Na het telefoontje zou je een mailtje krijgen met de inlogcode maar die krijg je niet.( Bij ons wisten ze ook al het bankrekeningnr.) Dus kun je ook niet opzeggen binnen de wettelijk 2 weken want je hebt niks geen emailadres of wat. Na die 2 weken wordt het geld (bij ons 49,50 ) van de rekening afgeschreven. We hebben het laten storneren en het rekeningnummer laten blokkeren door de bank. We hebben contact gehad met dit bedrijf maar als we moeilijke vragen gaan stellen of een oplossing willen voor dit probleem wordt het gesprek abrupt beeindigd door hun. Ook wij hebben het bandje opgevraagd maar daar staat natuurlijk niet het hele gesprek op. We zijn al bij de politie geweest. Die adviseerde ons om niet te betalen. We hebben op klachtencompas van de consumentenbond ook een klacht geschreven over dit bedrijf maar nog geen reactie op gehad. Ik wil graag weten hoe het afgelopen is met andere gedupeerde. Of ze nu wel of niet betaaald hebben en wat de gevolgen zijn als je niet betaald.

Groetjes annet

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Nr1cashback oplichters?

Ongelezen bericht door Guardian72 »

A n n e t schreef:. Die adviseerde ons om niet te betalen. We hebben op klachtencompas van de consumentenbond ook een klacht geschreven over dit bedrijf maar nog geen reactie op gehad. Ik wil graag weten hoe het afgelopen is met andere gedupeerde. Of ze nu wel of niet betaaald hebben en wat de gevolgen zijn als je niet betaald.

Groetjes annet
Op zich geen gedupeerde hier - maar volg gewoon advies politie.
Niet betalen - want als zij toch alles proberen te ontwijken - kunnen ze ook geen bewijs leveren dat er een overeenkomst is. Sterker nog - als er geen rechtsgeldige overeenkomst is, is hun (poging tot) incasso zelfs onrechtmatig, en mogelijk strafbaar (poging tot diefstal).
Als u nog eens belt, vraag dan wie de baas is ivm de aangifte, misschien dat ze dan luisteren - maar eerlijk gezegd kunt u het beste de boel negeren.

A.Me
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 nov 2015 16:35

Re: Nr1cashback oplichters?

Ongelezen bericht door A.Me »

Na maanden stil zwijgen.. Toch weer een mailtje. Bedrag verhoogd naar 89,95.

Ik heb hier geen zin in! Krijg ook geen reactie, krijg niet het hele gesprek toegestuurd. Want daarop zeg ik duidelijk paar keer nee. Evenals dat de gegevens niet kloppen.

Ik wil niet betalen maar hoe kom ik hier vanaf?

A.Me
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 nov 2015 16:35

Re: Nr1cashback oplichters?

Ongelezen bericht door A.Me »

Vandaag mail ontvangen met dreiging van Juridisch proces:
U bent zowel door Nr1Cashback als door ons diverse keren in de gelegenheid gesteld om aan uw betalingsverplichtingen te voldoen. Ondanks betalingsherinneringen voldoet u echter niet aan uw financiële verplichtingen. Vanzelfsprekend nemen wij daar geen genoegen mee.



Namens én in overleg met Nr1Cashback is besloten een juridische procedure tegen u op te starten. U ontvangt een dagvaarding van één van de gerechtsdeurwaarderskantoren waar wij mee samenwerken. U wordt daarbij gesommeerd ter zitting te verschijnen bij de Rechtbank.



Voor de goede orde wijzen wij u erop dat met een gerechtelijke procedure aanzienlijke proces- en explootkosten zijn gemoeid, welke tevens van u gevorderd zullen gaan worden.



Indien uw betaling inmiddels heeft plaatsgevonden en wilt voorkomen alsnog geconfronteerd te worden met (na)kosten van de gerechtsdeurwaarder neem dan telefonisch contact met ons op.



In overige gevallen kunt u een gerechtelijke procedure en hoge kosten voorkomen door:



het hele openstaande bedrag van € 89,98 over te maken
binnen 4 dagen na 6 april 2016
naar rekeningnummer NL42 SNSB 0852 5986 53
ten name van Stichting Derdengelden Incasso Service
onder vermelding van dossiernummer: D0******



Met vriendelijke groet,







G. Radstake-Munnik

tijger1
Berichten: 1647
Lid geworden op: 31 jan 2013 20:54

Re: Nr1cashback oplichters?

Ongelezen bericht door tijger1 »

Lekker laten dreigen en niet betalen.

Knape103
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 apr 2016 10:46

Re: Nr1cashback oplichters?

Ongelezen bericht door Knape103 »

Wij hebben inmiddels dezelfde mail ontvangen. Sinds oktober 2015 telefonisch en per mail lastig gevallen door Nr1 Cashback en Nederlandse Incasso Centrale. Inmiddels politie, Consumentenbond en Fraudehelpdesk ingelicht. Hopelijk stoppen ze nu met deze criminele praktijken. Instanties hebben aangegeven om vooral niet te betalen!!!

AstridD
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 mei 2016 09:30

Re: Nr1cashback oplichters?

Ongelezen bericht door AstridD »

Ook wij zijn benaderd door Cadeauboncashback op 24-12-2015. Omdat het 1 dag voor kerst was en er ons werd gezegd dat we inloggegevens en 14 dagen bedenktijd zouden krijgen zijn we hiermee akkoord gegaan. met de inloggegevens zouden we dit aanbod kunnen annuleren.
We hebben nooit geen inloggegevens gehad. Intussen hier ook helemaal niet meer aan gedacht, totdat we op 12-04-2016 ineens een welkomstmail met een factuur ontvingen. We hebben gelijk telefonisch contact opgenomen met Cadeauboncashback en verteld dat we nooit inloggegevens hebben ontvangen. Hierop werd gelijk gedreigt met een incassobureau. Daarna ook nog een aangetekende brief en mail gestuurd met de mededeling dat we niet de kans hebben gehad om te annuleren omdat we geen inloggegevens hebben gehad.
Geen reactie terug gehad van Cadeauboncashback.
Wel tal van mails van incassobureau's, eerst MkBussiness en daarna van de NederlandseIncassoCentrale
Cadeauboncashback noemt zich nu ineens N1Cashback.
Het bedrijf is gevestigd aan Roompot 9 in Arnhem. Ik heb dit bedrijf gecheckt en ontdekt dat op dit adres zich al 9 verschillende bedrijven hebben gevestigd sinds september 2015. Dit is een gewoon huisadres en volgens mij is dit een grote oplichtings bende. ook vertrouw ik de incassobureau's niet.
Na mijn idee sturen incassobureau's brieven en geen emails na 12 uur s'nachts.
Inmiddels een mail ontvangen met de dreiging van een dagvaardiging.
Via klachtenkompas ben ik er achter gekomen dat er alleen al in april van dit jaar meer dan 24 klachten tegen dit bedrijf zijn. Het kan toch niet zo zijn dat het dan allemaal aan ons ligt.
Dit bedrijf moet echt gestopt worden!

john18
Berichten: 1872
Lid geworden op: 17 mar 2016 19:40

Re: Nr1cashback oplichters?

Ongelezen bericht door john18 »

Ik denk dat moneyman hier wel wat relevante opmerkingen kan geven.
zie de volgende site voor telefonische contract wat jullie dus niet hebben!

http://dirkzwagerondernemingsrecht.nl/2 ... nd-bewijs/

jullie hebben een koop op afstand
Bij een koop op afstand is de verkoper gehouden om tijdig, dat is uiterlijk bij de aflevering van de zaak, de overeenkomst schriftelijk te bevestigen aan de koper. In deze schriftelijke bevestiging dienen de zogenaamde (kern)gegevens van de overeenkomst te zijn opgenomen, zoals de prijs, de belangrijkste kenmerken van het product en de wijze van betaling.

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Nr1cashback oplichters?

Ongelezen bericht door Julie4444 »

john18 schreef:jullie hebben een koop op afstand
Bij een koop op afstand is de verkoper gehouden om tijdig, dat is uiterlijk bij de aflevering van de zaak, de overeenkomst schriftelijk te bevestigen aan de koper. In deze schriftelijke bevestiging dienen de zogenaamde (kern)gegevens van de overeenkomst te zijn opgenomen, zoals de prijs, de belangrijkste kenmerken van het product en de wijze van betaling.
Dat klopt niet. Wanneer jij ongevraagd door een bedrijf wordt benaderd geldt de colportagewetgeving. Echter is dit gewoon een bedrijf dat, gebaseerd op de verhalen hier, blijkbaar aan oplichting doet. Dit is dus gewoon een truck om mensen geld af te pakken.

De oplossing is simpel, zoals Guardian72 en tijger1 al hebben aangegeven. Geef aan dat er geen sprake is van een overeenkomst en laat hen maar bewijzen dat er een overeenkomst is als zij vinden van wel én dat zij die zijn nagekomen. Verder lekker laten dreigen en gewoon niet betalen. Alle incassobrieven gewoon lekker in een doos mikken in een hoekje ergens en gewoon zorgen dat je kan aantonen dat je de overeenkomst hebt betwist en die lui verder in hun sop laten gaarkoken.

john18
Berichten: 1872
Lid geworden op: 17 mar 2016 19:40

Re: Nr1cashback oplichters?

Ongelezen bericht door john18 »

Julie4444 schreef:
john18 schreef:jullie hebben een koop op afstand
Bij een koop op afstand is de verkoper gehouden om tijdig, dat is uiterlijk bij de aflevering van de zaak, de overeenkomst schriftelijk te bevestigen aan de koper. In deze schriftelijke bevestiging dienen de zogenaamde (kern)gegevens van de overeenkomst te zijn opgenomen, zoals de prijs, de belangrijkste kenmerken van het product en de wijze van betaling.
Dat klopt niet. Wanneer jij ongevraagd door een bedrijf wordt benaderd geldt de colportagewetgeving. Echter is dit gewoon een bedrijf dat, gebaseerd op de verhalen hier, blijkbaar aan oplichting doet. Dit is dus gewoon een truck om mensen geld af te pakken.

De oplossing is simpel, zoals Guardian72 en tijger1 al hebben aangegeven. Geef aan dat er geen sprake is van een overeenkomst en laat hen maar bewijzen dat er een overeenkomst is als zij vinden van wel én dat zij die zijn nagekomen. Verder lekker laten dreigen en gewoon niet betalen. Alle incassobrieven gewoon lekker in een doos mikken in een hoekje ergens en gewoon zorgen dat je kan aantonen dat je de overeenkomst hebt betwist en die lui verder in hun sop laten gaarkoken.

ze bellen mij ook ongevraagd van een energie bedrijf of ik wel overstappen. pas kwamen ze nog zomaar aan de deur om over te sluiten meteen ter plekke. :shock: :shock:

maar hoe dan ook ze hoeven niet te betalen want er is geen overeenkomst zoals de site die ik poste aangaf.

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Nr1cashback oplichters?

Ongelezen bericht door Julie4444 »

john18 schreef:ze bellen mij ook ongevraagd van een energie bedrijf of ik wel overstappen. pas kwamen ze nog zomaar aan de deur om over te sluiten meteen ter plekke. :shock: :shock:
En dat heet colportage, niet verkoop op afstand.
john18 schreef:maar hoe dan ook ze hoeven niet te betalen want er is geen overeenkomst zoals de site die ik poste aangaf.
john, in plaats van willekeurige sites te googlen en daaruit conclusies te trekken kun je beter gewoon naar de casus kijken. Je komt nu namelijk met dingen die niet kloppen, zoals dat hier sprake zou zijn van verkoop op afstand. Probeer anders eerst je kennis bij te spijkeren alvorens te reageren.

In deze situatie is er een mondelinge overeenkomst uit het telefoongesprek.
Echter is deze overeenkomst nooit ingegaan omdat een voorwaarde hiervan was dat er inloggegevens zouden worden gestuurd naar de klant en dat deze daarna binnen een zichttermijn kon annuleren. Hier is ook sprake van misleiding. Het bedrijf is de afspraken uit het telefoongesprek niet nagekomen volgens de ervaringen hier. Daarna proberen ze geld te eisen voor een overeenkomst die nooit is ingegaan.

john18
Berichten: 1872
Lid geworden op: 17 mar 2016 19:40

Re: Nr1cashback oplichters?

Ongelezen bericht door john18 »

http://dirkzwagerondernemingsrecht.nl/2 ... nd-bewijs/

jullie4444 dat dat zo heet kan weet ik niet maar lees de site nou eens voordat je zo praat. en blijkbaar volgens de site noemt die advocaat het koop op afstand. maar jullie4444 bedankt dat je dat effe meld over welke wetgeving het gaat.

Smo38
Berichten: 4
Lid geworden op: 05 mei 2016 21:59

Re: Nr1cashback oplichters?

Ongelezen bericht door Smo38 »

Ja hier ook gedupeerde. Op 21 december werd ik gebeld zou binnen 24u een bevestigingsmail komen (zegt de jongeman in de geluidsopname die ik heb opgevraagd)(achtergrondgeluiden zijn mooi weggewerkt). Op 12 januari kreeg ik de eerste mail, heb direct gereageerd en bij de bank laten blokkeren. Was nog niets afgeschreven. Screenshot gekregen van bewijs van verzending mail op 24 december (geen 24u later dus). Zo'n screenshot kan ik ook maken wil niet zeggen dat ik die mail heb gehad. Na wat verder mailverkeer, diverse malen gevraagd hoe ze aan mijn gegevens zijn gekomen want ook mijn bankrekeningnummer hadden ze. Geen antwoord op gekregen. Na een nieuwe inlogcode te hebben opgevraagd om dan toch maar in te loggen om te zien wat het nou precies inhield werd ik alleen maar bozer. De inloggegevens waren niet veranderd dus waarschijnlijk geblokkeerd. Er stond inderdaad € 50.00 op een rekening, maar er stond ook bij dat ze je dat kortingsbedrag pas bij €100.00 gaan uitbetalen wat dus inhoudt dat je voor ruim € 3500 euro online aankopen moet doen bij onbekende en bekende winkels om ooit tot € 100 euro te komen. Toevallig waren wij bij een van de winkels binnen toen ze ons belde. Misschien toch eens die winkel aan gaan schrijven of ze wel weten dat er via hun naam mensen worden opgelicht. Melding ook gemaakt bij Consuwijzer en fraudemeldpunt. Nederlandsincassocentrale belde mij een paar keer met privenummer (niet opgepakt) en op zaterdag laat in de middag belde ze (een dame) met een 085 nummer. Ze was van de nederlandse incassoventrale hadden meerdere malen contact geprobeerd te krijgen wegens de vordering. Ik vertelde dat we niet gingen betalen omdat ze zich niet aan hun afspraken hadden gehouden, toen zei ze ow weet ik niets van. Op de achtergrond zei iemand dat ik maar gewoon moest betalen. Nou niet dus heb de verbinding verbroken. Gisteren kwam de eerste mail van het incassobureau binnen. Ik heb netjes gebeld (heel rustig gebleven) en de zaak zou op verweer worden gezet. Hoe verder geen idee, heb mail gestuurd.

geronimo_nr76293
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 sep 2016 14:12

Re: Nr1cashback oplichters?

Ongelezen bericht door geronimo_nr76293 »

tegenwoordig bellen ze als Play Simpel

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Nr1cashback oplichters?

Ongelezen bericht door moederslink »

Dat klopt, daar zijn wij verleden week door " lastig gevallen " ; het is onverstaanbaar gemurmel...ik zei meteen dat ie niet gelegen belt , er geen interesse is en goeie avond en toen de verbinding verbroken. Het duurde ÷ 15 sec :mrgreen:

petranella
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 okt 2016 14:04

Re: Nr1cashback oplichters?

Ongelezen bericht door petranella »

Ook ik ben "slachtoffer" van Nr1 Cashback, (of hoe ze zich noemen) een huis vol visite, lawaaierig en dan gaat de telefoon, druk pratend iemand met een verhaal over korting en winnen, geloof dat ik eerst zelfs zei; het komt niet echt uit nu , maar ze drammen gewoon door. Oh mevrouw heel even....
Nu doe ik regelmatig mee aan de actie van Jan Linders, korting is leuk, producten gratis proberen, dus dacht het telefoontje komt uit die richting.
Sta al lang geregistreerd bij Bel me niet Register maar er glippen er steeds wel tussen door. Dus wie heeft mijn gegevens?
Niet verder aan gedacht, tot dat ik een mail kreeg met een factuur, 69.95, toch maar even gebeld waar dit voor was.
Ja, cadeaubon, hotel bon en kortingskaart voor winkels die zij mij gestuurd zouden hebben op 30 augustus, en een mail met inlogcode en ik kon binnen 14 dagen annuleren maar had dat niet gedaan, nou niets ontvangen dus ga ik ook niet betalen, nee zij konden aan de track en tracé code zien dat ik het had ontvangen, gebeld met POST.nl ( mijn oude werkgever) nee dat kan niet, alleen als de postbode dat aan de deur komt brengen ( dan wordt het gescand) en/of er voor moet worden getekend voor ontvangst en zij konden ook niet achterhalen dat er in de maand augustus of september iets van dien aard was geleverd op mijn adres. Dat kunnen ze dus wel echt zien.
Consuwijzer mail gedaan met deze praktijken, goed ben niet de enige. Triest.
Dan krijg ik eigenlijk direct weer een mail met een geluidsband, daarop hoor je dat ik argwanend ja??? zeg en dan wordt er heel druk een "versje" afgerafeld en direct wordt er gevraagd of ik lid ben van..........? geen idee wat ze vragen, dus ik zeg nee want ik ben geen lid van wat ook en zij gelijk er achteraan; als u even aan de lijn blijft krijgt u een bandje met het Bel me...........etc. Zo klaar.
Door de band steeds af te spelen om te horen wat er gezegd wordt kom ik er achter dat ze een bankrekening noemen die niet eens van mij is.
Totaal genoeg van al die telefoontjes besluit ik een ander telefoonnummer te nemen.
Prima, zo geregeld.
Wordt ik op 7 oktober om 11.36 ( dan verzorg ik net het eten van demente mensen) gebeld met een zeer agressief vrouwelijk persoon van een incasso bureau.
Hoe stom ik kon zijn om ja te zeggen als ik nee bedoel.....En als ik niet betaal de (incasso) kosten torenhoog zouden worden, want zij hadden bewijs dat ik iets? had ontvangen en betalen zal je dan.
Totaal perplex was ik.
Hoe weten ze mijn nieuw nummer???? wat ik alleen aan de hoogstnodige heb gegeven?????
En waar halen ze deze brutaliteit vandaan?
Die zelfde dag krijg ik een herinnering van STIDERIS? Stichten Derden ........??????????via mail.
Hier heb ik niet meer op gereageerd, ik ben het spuugzat dat ik wordt lastig gevallen door zakkenvullers en oplichters.
We hebben wel iets anders aan het hoofd dan dit soort mensen.
Ik ben een heel eerlijk persoon, bestel veel via internet voor mijn moeder en tante die oud zijn en gekluisterd zijn aan een rolstoel en niet meer de deur uit kunnen om iets te kopen, maar als dit soort gepeupel misbruik maken van gegevens die ze kopen van of.... dan durf ik straks niet meer online te bestellen.
Weg er mee.
Ik betaal niets en negeer de boel wat ze sturen maar sla het wel op als bewijs.
Advies voor anderen; Negeren, negeren, negeren.

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: Nr1cashback oplichters?

Ongelezen bericht door olaf79 »

Allereerst, er is in al deze gevallen geen geldige verbindtenis tot stand gekomen. Er is sprake van colportage en dus moeten de afspraken schriftelijk worden bevestigd en pas dan is er sprake van ingang van 14 dagen bedenk termijn. Daaraan is hier niet voldaan dus al zeg je op de band 200x ja, er is niks waartoe u verplicht bent. Betaal dus ook niets.

Negeren is niet verstandig, voor u niet, maar ook voor toekomstig slachtoffers niet. Het beste is om bij de politie aangifte te doen tegen deze club van oplichting, poging tot fraude en incasso fraude. Misschien met genoeg aangiftes komt er een agentje uit zijn luie stoel en gaat de boel onderzoeken...wie weet...Bovendien staat u sterker bij de rechter (mocht het zo ver komen) als u de betaling actief heeft betwist

Valentaa
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 nov 2016 15:47

Re: Nr1cashback oplichters?

Ongelezen bericht door Valentaa »

Gisteren ben ik ook benaderd door "Cadeaubon Cashback", met de mededeling dat ik een hotel- en dinerbon had gewonnen. Ik kon ook een account aanmaken om "geld te verdienen bij het on-line aankopen doen". Maar dat raadde ze af, omdat dat € 69.95 zou kosten. Ze wist dus ook mijn bankrekeningnummer, dat vond ik ook vreemd. Maar voor dat ik het wist wat er gebeurd was, was het gesprek al voorbij. Nu heb ik dus een welkomstmail ontvangen met daarin dat er na 14 dagen € 69.95 wordt afgeschreven, wat dus niet de afspraak is. Ik kan mij wel afmelden door binnen 14 dagen de mail te beantwoorden, maar ik weet niet of dit zo'n goed idee is. Misschien zit er wel een link achter, waardoor er nog meer schade aangericht wordt. Heeft iemand ervaring met het beantwoorden van die mail? Groeten.

Gesloten