LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Onbetrouwbaar Typhone.nl

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Searcher
Berichten: 57
Lid geworden op: 17 nov 2004 21:58

Onbetrouwbaar Typhone.nl

Ongelezen bericht door Searcher »

Op 16 Maart jl had Typhone een zeer mooie aanbieding van de Blackberry 8520 in combinatie met een T Mobile sim abb.
Hun voorwaarden geven een levertijd van 1 tot 5 dagen aan.

De ellende begon,nietszeggende antwoorden van de klantenservice met steeds maar weer een uitgestelde leverdatum.
Het probleem wordt steeds verschoven naar de leverancier iets waar de klant niets mee te maken heeft.

Wel wordt het simkaartje verstuurd maar niet de BB.

Typhone lokt de klant de winkel in en heeft in dit geval niets op voorraad en kan vervolgens niet leveren.

Tot op de dag van vandaag geen BB,maar wel 101 smoesjes,.. andere aanbiedingen met de BB 8520 blijven gewoon op hun website staan.

Inmiddels is consuwijzer ingelicht en mijn rechtsbijstands verzekering.

superklaver

Re: Onbetrouwbaar Typhone.nl

Ongelezen bericht door superklaver »

vorig jaar heb ik mijn telefoon bij typhone gekocht. keurig binnen een week binnen. later kreeg mijn telefoon kuren, dus wilde ik het ter reparatie opsturen. helaas bon kwijt. mail gestuurd naar typhone en keurig de rekening via de mail ontvangen. 2 keer zelfs. dus ik ben keurig geholpen. (reparatie was niet meer nodig, telefoon deed het na een paar dagen weer perfect. en doet het nog steeds)

Searcher
Berichten: 57
Lid geworden op: 17 nov 2004 21:58

Re: Onbetrouwbaar Typhone.nl

Ongelezen bericht door Searcher »

Voor jouw een klavertje...geluk. :mrgreen:

Helaas lees ik op kieskeurig.nl soortgelijke ervaringen als mijn ervaring. :cry:
Veelal ineens een positieve post op kieskeurig na een kritisch bericht over Typhone. :roll:

Ik blijf erbij , bijna 1 maand wachten,is te gek voor woorden,binnen lokken en niet leveren,niets zeggende antwoorden,dat is oplichterij.

superklaver

Re: Onbetrouwbaar Typhone.nl

Ongelezen bericht door superklaver »

ik heb idd eerst ook op internet gekeken naar reviews en las ook negatieve ervaringen over typhone. dit ging voornamelijk over de combinatie van telefoon plus abbo. ik wilde alleen een telefoon hebben. heb een losse simkaart via vodafone. dus misschien ligt het daar wel aan.

Quatic
Berichten: 9
Lid geworden op: 12 apr 2011 13:55

Re: Onbetrouwbaar Typhone.nl

Ongelezen bericht door Quatic »

Hoi,

Hier eenzelfde verhaal, sta ook al elders op deze site. Ik kan nog wel even wachten vrees ik. Sim kaart verstuurd, verwachte levertijd iPad2: 4 weken. Waardeloze simkaart dus, kan ik niks mee zonder iPad, maar wel betalen, heb ook consuwijzer ingeschakeld alsmede de reclame code comissie vanwege misleidende reclame op de website.

Searcher
Berichten: 57
Lid geworden op: 17 nov 2004 21:58

Re: Onbetrouwbaar Typhone.nl

Ongelezen bericht door Searcher »

Goede tip m.b.t de reclame code commissie die ga ik ook inschakelen.

Eis in ieder geval een vergoeding van de maandelijkse abb kosten behorend bij je simkaart.
Immers met alleen een sim kaart kun je niets.

Quatic
Berichten: 9
Lid geworden op: 12 apr 2011 13:55

Re: Onbetrouwbaar Typhone.nl

Ongelezen bericht door Quatic »

Ik heb ondertussen ook bij Vodafone een klacht neergelegd en ze uit de doeken gedaan hoe hun wederverkoper te werk gaat. Wellicht dat ik via die weg wat druk kan zetten op Typhone.

Gesloten