LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ook 'koopgoedkoop' = duurkoop slachtoffer

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
reinier1
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 jul 2010 13:52

ook 'koopgoedkoop' = duurkoop slachtoffer

Ongelezen bericht door reinier1 »

Ik had vorige week een voetbaltafel als kado besteld, en uiteraard te goeder trouw volledig betaald; maar deze is niet door de firma geleverd.
Zijn er al mensen geweest die er langs zijn geweest ? ik ga er binnenkort naar toe om spullen op te halen of geld terug te eisen, tevens kan ik dan lokaal aangifte doen van oplichting.
Ik heb ook met de de ING contact opgenomen, om uit oogpunt van consumenten bescherming, de iDeal faciliteit te laten blokkeren.

brieziet
Berichten: 265
Lid geworden op: 01 nov 2005 13:09

Re: ook 'koopgoedkoop' = duurkoop slachtoffer

Ongelezen bericht door brieziet »

Uit je verhaal blijkt het niet, maar ik neem aan dat je contact op hebt genomen met het bedrijf? Hadden ze een verklaring, wordt het alsnog geleverd?
Een week is nog niet zo lang, al geven ze op hun site aan dat ze na betaling binnen 2 werkdagen leveren.

reinier1
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 jul 2010 13:52

Re: ook 'koopgoedkoop' = duurkoop slachtoffer

Ongelezen bericht door reinier1 »

ik heb inderdaad diverse malen gebeld, maar krijg een antwoordapparaat, nummer zoveel in de wacht, kom er echt niet door, op email wordt niet gereageerd, afschrijven van rekening ging wel $upersnel!

brieziet
Berichten: 265
Lid geworden op: 01 nov 2005 13:09

Re: ook 'koopgoedkoop' = duurkoop slachtoffer

Ongelezen bericht door brieziet »


BasMichielsen
Berichten: 4
Lid geworden op: 20 jul 2010 12:51

Re: ook 'koopgoedkoop' = duurkoop slachtoffer

Ongelezen bericht door BasMichielsen »

Hoi Reinier,

Je moet even dit nummer bellen: 024-74 10 740!
Daar nemen ze wel gelijk op! Ik heb ook slechte ervaringen met dit bedrijf! Die vrouw die je aan de telefoon krijgt is ook niet te genieten, wat een chagrijnig mens!
Succes, en hou me aub hier op de hoogte!

BasMichielsen
Berichten: 4
Lid geworden op: 20 jul 2010 12:51

Re: ook 'koopgoedkoop' = duurkoop slachtoffer

Ongelezen bericht door BasMichielsen »

ik heb zojuist een klacht ingediend bij het thuiswinkel keurmerk, waarover zij beschikken!

Ik raad ook aan dat iedereen dat hier kan doen:

http://www.thuiswinkelkeurmerk.info/cms ... &Itemid=67

even op contact klikken, en dan een klacht indienen!!

reinier1
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 jul 2010 13:52

Re: ook 'koopgoedkoop' = duurkoop slachtoffer

Ongelezen bericht door reinier1 »

klacht is geplaatst, maar ik ga ook even bellen - resultaat volgt

brieziet
Berichten: 265
Lid geworden op: 01 nov 2005 13:09

Re: ook 'koopgoedkoop' = duurkoop slachtoffer

Ongelezen bericht door brieziet »

Ik ben benieuwd of dat helpt.
Het thuiswinkelkeurmerk is nl. wat anders als het thuiswinkel waarborg. bij de laatste zijn alle grote thuiswinkelorganisaties aangesloten. Dit thuiswinkel keurmerk is ook niet te vinden op de site van consuwijzer.
Maar volgens hun site moeten ook hun deelnemers zich aan de regels houden, dus wie wet helpt bemiddeling van deze organisatie.

succes!

Gesloten