LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Oplichter: DiranGaming.nl

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
aaleks

Oplichter: DiranGaming.nl

Ongelezen bericht door aaleks »

Let op, koop geen producten bij dirangaming.nl, onderdeel van diranmarketing.nl!
Ik heb twee Playstation 4's besteld tegen het standaard bedrag. Ze waren zogenaamd op voorraad.

Ik kwam op deze site terecht via Bol.com, deze vermelden Diran Gaming namelijk als externe verkoper op hun website en geven de mogelijkheid om producten te bestellen.
Na het bestellen kreeg ik een betaalbevestiging en sindsdien is het stil. Geen reactie op telefoontjes, mailtjes en sms'jes.

Het is maar zeer de vraag of ik m'n geld nog terug krijg, want niemand kan blijkbaar de verantwoording op zich nemen. Daarnaast denkt Bol niets fout te hebben gedaan, want waarom zouden ze externe verkopers eigenlijk screenen alvorens ze te accepteren..

Dubaitje

Re: Oplichter: DiranGaming.nl

Ongelezen bericht door Dubaitje »

Geachte Aaleks,

Ook ik heb dit op Bol.com zien staan. En heb destijds verder onderzoek gedaan op hun website.
Opvallend was dat veel niet (goed) werkte.
Ook heb ik hun adres even via google maps bekeken. In een flatgebouw in de kelder.
Dit kon geen bedrijf zijn. Zou iedereen ook daardoor al afraden hiermee zaken te doen.

Ik zou jou persoonlijk willen adviseren (online) aangifte te gaan doen wegens oplichting.
En eventueel contact op te nemen met jouw rechts-bijstand.

Heel veel succes verder.
Gr Dubaitje

Janette R

Ongelezen bericht door Janette R »

Je bent niet de enigste !
De site is nu gesloten maar destijds heb ik er ook al gezeur mee gehad

aaleks

Ongelezen bericht door aaleks »

Ik zie inderdaad die 'ie nu gesloten is, dat is in ieder geval goed nieuws.
Wat voor problemen had je precies, Janette? En heb je ook geld terug gekregen?

Ik ben al een hele aan de weer met allerlei verschillende bedrijven en instanties, maar niemand is verantwoordelijk of kan echt iets nuttigs betekenen..

Gesloten