Hallo iedereen,
ik ben momenteel opzoek naar een software voor een webwinkel.
Ik heb zelf een kleine kennis van HTML, CSS en XHTLM.
Het liefst koop ik een vast pakket, en ga ik niet aankloten met gratis software waar je een ware wizzkit voor moet zijn eer je een webwinkel naar eigen ontwerp kan opzetten.
Graag hoor ik wat jullie ervaringen zijn.
Ik heb zelf al gekeken naar bijv. Shopmin, Mijnwebwinkel en Shopfactory.
Alleen de eerste is goedkoop en valt dan ook binnen ons budget.
Iemand ideeën en of tips?
Alvast bedankt!
Suzanne
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Opzoek naar goede webshop software
Re: Opzoek naar goede webshop software
Ik zelf heb zowel een winkel lopen onder Oscommerce, beetje moeilijker maar wel mooi en een onder 123webwinkel. Je kunt ze eventueel bekijken. 123webwinkel is heel makkelijk maar wat minder flexibel qua opzet.
Re: Opzoek naar goede webshop software
Bedankt alvast..
Alleen is met die van 123 de layout simpel te veranderen? ik heb namelijk al een site, en ik wil eigenlijk de webwinkel in vrijwel de gelijke layout hebben.
Ik kan gelukkig wel wat.. maar alsnog..
Oscommerce zou kunnen, maar ik moet dan echt weer zo heftig in de boeken duiken..en daar heb ik simpelweg de tijd niet voor. Of heb jij het zonder al teveel kennis ook zelf gedaan?
Heeft iemand ook ervaring nu met Shopmin???
Alvast bedankt!!
Alleen is met die van 123 de layout simpel te veranderen? ik heb namelijk al een site, en ik wil eigenlijk de webwinkel in vrijwel de gelijke layout hebben.
Ik kan gelukkig wel wat.. maar alsnog..
Oscommerce zou kunnen, maar ik moet dan echt weer zo heftig in de boeken duiken..en daar heb ik simpelweg de tijd niet voor. Of heb jij het zonder al teveel kennis ook zelf gedaan?
Heeft iemand ook ervaring nu met Shopmin???
Alvast bedankt!!