Ingegaan op een advertentie van deze personen merk tas aangeboden ivm verhuizing, scheiding etc.. Ze schijnt redelijk actief te zijn op marktplaats.
Laat geld overmaken op PDS Kluitenberg, woont Celine Kuyperstraat in Coevorden.
Wie is nog meer slachtoffer aub melden dan kunnen we gezamelijk een vuist maken
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Originele merkktassen Weinans-Kluitenberg marktplaats
Re: Originele merkktassen Weinans-Kluitenberg marktplaats
Ook ik ben opgelicht. Doe aub aangifte via [email protected] of mijnpolitie.nl. Ook met een louis vuitton tas, momenteel is madame weer actief op marktplaats met 2 tassen.
-
daphnevanvugt
ik ben onlangs ook opgelicht door deze mevrouw voor 200 euro, in de veronderstelling dat ik een louis vuitton tas zou kopen.
Als men naar www.opgelichtopinternet.nl gaat, dan kunt men
vinden dat ze in totaal al 8 mensen heeft opgelicht en hier al meer
dan 1000 euro heeft mee verdiend. Deze vrouw moet gestopt worden!
Als men naar www.opgelichtopinternet.nl gaat, dan kunt men
vinden dat ze in totaal al 8 mensen heeft opgelicht en hier al meer
dan 1000 euro heeft mee verdiend. Deze vrouw moet gestopt worden!
-
Guardian72
- Contacteer:
Misschien ten overvloede - maar bij dergelijke zaken zou ik eerst zo`n product willen bekijken voordat ik betaal.
Ze zouden (als ze al bestaan) misschien beschadigd kunnen zijn, of een fake product.
Als men dat gaat sputteren dat dat niet kan - weet je genoeg.
Algemene tip: als je belazerd bent, doe dan in elk geval aangifte, of stuur een mail waarin je deze persoon 2 dagen geeft om terug te betalen, anders doe je aangifte van oplichting.
Ze zouden (als ze al bestaan) misschien beschadigd kunnen zijn, of een fake product.
Als men dat gaat sputteren dat dat niet kan - weet je genoeg.
Algemene tip: als je belazerd bent, doe dan in elk geval aangifte, of stuur een mail waarin je deze persoon 2 dagen geeft om terug te betalen, anders doe je aangifte van oplichting.