Had ik me nu maar afgevraagd hoe het met al die andere klanten is vergaan........ Niet best als ik de klachtenregen op internet moet geloven.
In december (2017) bestel ik een jas en wat overhemden. De beloofde dag levertijd op de site werd opeens 5 werkdagen en de werkelijke levertijd 14 dagen. Ik begon al wat nerveus te worden. Prima overhemden, dat moet gezegd worden, maar de jas zat vol zwarte vlekken. Op 5 januari stuurde ik de jas terug die keurig op 8 januari door Post.nl is afgeleverd. De site meldt dat ik ongeveer 2 weken geduld moet hebben voordat ik het geld weer op mijn rekening gestort krijg. Na 3 weken gewacht te hebben toch maar eens bellen..... en nog eens....... en nog eens.......etc. Helaas wordt er of gelijk gemeld dat de telefoon niet beantwoord wordt of ik sta 20 (!!) minuten in de wacht waarna de verbinding verbroken wordt. Dan maar mailen. Ik ontvang van al mijn pogingen keurig ontvangstbevestigingen met de belofte dat ik binnen 48 uur reactie zal ontvangen. Maar jullie raden het al....... niets gehoord. Vandaag nog een ultieme poging gedaan maar ik vrees toch dat ik naar mijn € 100 kan fluiten.
Het klinkt meer als een waarschuwing, en ook dat mag hier gewoon. Helaas heeft TS zelf niet eerst gegoogeld, want de reviews zijn overduidelijk: niet bestellen.