LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] OutletPlanet

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
NoelS
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 aug 2009 13:07

Re: OutletPlanet

Ongelezen bericht door NoelS »

ruim 2 maanden geleden een camera retour gestuurd. Als eerste reactie op mij klacht:

Het commentaar voor uw order is

Geachte medewerk(st)er van Outlet Planet,

Het camerasysteem (351.005) dat ik 17 december 2008 heb besteld heeft tot op heden perfect gefunctioneerd, alleen is nu het cameraatje helaas defect geraakt door regenwater wat erin is gekomen (Dit zou eigenlijk niet mogen, omdat in de handleiding staat dat het waterdicht is)
Zit er nog garantie op dit product?

bvd
mvg Noël ....

Kreeg ik dit antwoord:
Het commentaar voor uw order is

een achteruit camera waterdicht ?
kan ik me net voorstellen
die gebruik je toch alleen binnen bij het achteruit rijden
camera's zijn nooit waterdicjht
sommige zijn beetje spatwatervast
waterdicht nooit
geen enkele camera
alleen diepzee duikers



Uw order is aangepast naar de volgende status

Lekker professioneel he.

Tot op heden een aantal keren gebeld en dan wordt er na een lange (dure) wachttijd opgenomen. Vervolgens wordt er vanalles beloofd, maar niets gedaan (terugbellen etc). Nu wordt er niet meer opgenomen.

Mijn geduld is opgeraakt...
Wij gaan binnenkort langs bij het kantoor van dit bedrijf en dan ben ik eens benieuwd met wat voor een mensen ik van doen heb. Ik denk en weet eigenlijk wel zeker dat dan ook mijn telefoonkosten en reiskosten (Rangerover V8) vergoed / vereffend gaan worden

Advies: Koop liever je spullen bij een bedrijf waar fatsoenlijke mensen werken die hun afspraken nakomen, dus niet bij Outletplanet

Marcoz
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 sep 2009 09:47

Re: OutletPlanet

Ongelezen bericht door Marcoz »

Begin juni een V-tech Kidzzoom camera besteld voor mijn dochtertje. Zij was op 25 juni jarig dus tot die tijd de camera in de verpakking gelaten. Na enkele dagen de camera gebruikt te hebben, begonnen de software problemen. Geen enkel probleem, we hebben garantie. Gebeld met Outletplanet en kregen het bandje dat men wegens vakantie beperkt bereikbaar was. Ook nog geen probleem.
Nu 3 september en meerdere e-mails en telefoontjes later nog steeds geen contact kunnen leggen met Outletplanet. Nog steeds het zelfde bandje. op de site staat dat men tot 15-8 beperkt bereikbaar is. Vliegtuig gemist vanaf de bahama's?

levering perfect, service NIET AANWEZIG!!

Marcoz
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 sep 2009 09:47

Re: OutletPlanet

Ongelezen bericht door Marcoz »

Even een update op mijn eerdere bericht. Via het Thuiswinkelwaarborg logo een link gekregen naar de bedrijfsgegevens van Outletplanet. Daarin wordt een bedrijfs telefoonnummer genoemd. Uiteraard gebeld met dit nummer. U raadt het al. Nummer is tijdelijk buiten gebruik. Ik denk ook niet dat het nummer nog in de lucht komt.

T_benz
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 okt 2009 17:24

Re: OutletPlanet

Ongelezen bericht door T_benz »

De dag dat het product aan moest komen werd ik gebeld door Outletplanet. Ze hadden problemen met de levering van dit product, maar zouden hier snel een oplossing op vinden. 2 dagen later toch nog de bermmaaier ontvangen. Ze hebben via een ander bedrijf, waar ze zaken mee hebben het een en ander geregeld. Hiervoor wil ik Outletplanet hartelijk bedanken.

kortom, mijn ervaring is een nette dienstverlening en een goede prijs.

niek24
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 okt 2009 19:50

Re: OutletPlanet

Ongelezen bericht door niek24 »

Het werd me al snel duidelijk dat ik hier op de goede internetsite was. Bedankt voor de snelle reacties via de mail en het snelle versturen van de cinemaset.
Laatst gewijzigd door niek24 op 14 okt 2009 23:39, 1 keer totaal gewijzigd.

rogier_1
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 okt 2009 17:07

Re: OutletPlanet

Ongelezen bericht door rogier_1 »

Goede shop met goede service.

Mijn oude wasmachine begaf het, direct na de vakantie. Dan moet je snel een nieuwe hebben. Via Kieskeurig kwam ik de goedkoopste (Miele) tegen bij Outletplanet en was volgens de info voorradig. Binnen 2 dagen, na maken van afspraak geleverd! Inclusief aansluiten, proefdraaien en oude maschine + verpakkingsmateriaal retour.

Perfecte service, had nooit via Internet besteld, maar ik ben overtuigd. Scheelt ook nog eens fors met de winkelprijs

Rogier
:D

martijn120
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 jan 2010 00:13

Re: OutletPlanet

Ongelezen bericht door martijn120 »

Ik heb een erg slechte ervaring met Outlet Planet.

Twee producten besteld, waarvan er een niet meer leverbaar was en de ander bleek niet voorradig en moest besteld worden. Van de eerste krijgen we na anderhalve maand nog steeds ons geld terug. Het andere product werd met veel geluk precies op de dag voor de verjaardag van mijn zoontje afgeleverd, drie weken na bestelling. Communicatie is erg slecht. Per telefoon zijn ze niet te bereiken en per email krijg je altijd laat of helemaal geen reactie.
Ik bestel in ieder geval nooit meer bij OutletPlanet en ik hoop dat ik mijn geld nog terug krijg.

Groeten,
Martijn

Burgie119
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 jan 2010 16:02

Re: OutletPlanet

Ongelezen bericht door Burgie119 »

Hoi ik had een klacht bij outletplanet, toen mijn cadac skottel begon af te bakkeren ik heb ze in augustus meteen gebeld, en elke week gemaild, en ik werd maar niet geholpen, toen heb ik gevraagd of ik het e-mail adres van Cadac mocht hebben, en die mail die was er binnen een dag, samen met een kopie van mijn faktuur, dit zelfde heb ik bij Cadac uitgelegd, en de mail van outletplanet er bij gedaan, en ik kreeg binnen een dag een mail terug, dat ik de skottel kon opsturen, en binnen een week kreeg ik van hun een geheel nieuwe skottel, ik heb ook de wan prestaties van Outletplanet bij hun aangegeven en daar was Cadac blij mee en die zou er iets aan gaan doen, op de levering van nieuwe dingen, die ze hebben zijn ze erg snel, maar kom niet met een klacht bij ze terug, want dan zijn net de meeste mensen opvakantie.

BuurvrouwJansen
Berichten: 4
Lid geworden op: 31 mei 2010 10:46

Re: OutletPlanet

Ongelezen bericht door BuurvrouwJansen »

Oh ik had ze moeten googelen voor ik mijn bestelling plaatste.
Maarja, thuiswinkelwaarborg... dan verwacht je toch dat het wel goed zit.
In elk geval...
Vorige week een tuinslang besteld.
Kreeg een mailtje dat de betaling binnen was en dat hij verzonden was en de track en trace code zou volgen.
Die volgde niet. Stuurde weer een mailtje. Ze hadden een vrije dag gehad en een achterstand in de verzending. Vandaag weer gemaild...
Op de website staat bij mijn bestellingsstatus zelfs dat het pakket al afgeleverd is.
Ik ben bang dat ook ik erin getuint ben.
Weet iemand welke stappen ik kan ondernemen om of mijn product te krijgen of mijn geld terug te krijgen?

Angela 1968
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 jun 2010 14:29

Re: OutletPlanet

Ongelezen bericht door Angela 1968 »

Een klein jaar geleden diverse campingspullen gekocht. Helaas was de campintafel (geen goedkope) van zeer slechte kwaliteit. Meteen toen we terug kwamen heb ik geprobeerd het dure nummer te bellen, maar na 10 minuten wachten (is toch al gauw 5 euro) zonder iemand aan de lijn te krijgen heb ik dit opgegeven.
Toen ben ik gaan mailen. Op elk mailtje kreeg ik een standaard ontvangstbevestiging met de garantie dat alles naar tevredenheid zou worden opgelost, maar dat het vanwege drukte even zou kunnen duren. Inmiddels heb ik minimaal (elke maand dus) 5 mailtjes gestuurd, met elke keer hetzelfde resultaat.
Geen dus!!! Elke keer hetzelfde standaard antwoord, maar nooit echt contact.
Het gaat hier om 100 euro aankoopbedrag, 5 euro belverlies, maar het ergste de onmacht! Helaas heb ik alvorens te bestellen nooit naar de revieuw gekeken... Stom. Mijn advies.... bestel nooit bij outletplanet, goedkoop is duurkoop blijkt hier.
Garantie tot de deur.
Hoe kan deze firma een winkelkeurmerk hebben?

BuurvrouwJansen
Berichten: 4
Lid geworden op: 31 mei 2010 10:46

Re: OutletPlanet

Ongelezen bericht door BuurvrouwJansen »

Angela: je zou kunnen vragen aan het thuiswinkelwaarborg of ze willen helpen in bemiddelen. Verder heb ik zelf op internet het volgende telefoonnr. gevonden wat werkt :0546 - 535090 Ik had ze op dit nummer zo aan de lijn. En betaalde zo niet die belachelijke hoge telefoonkosten.

Verder: mijn bestelling is inmiddels binnen. Volgens outletplanet lag het aan de vrije dagen die ze hadden gehad. Bestel er niet meer iets. Maar ben blij dat ik alsnog mijn bestelling heb ontvangen.

irma53
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 jun 2010 21:02

Re: OutletPlanet

Ongelezen bericht door irma53 »

hallo,

hier nog één die gedupeerd is door deze webwinkel.

13 mei een buitenkeuken besteld en net als bij alle andere verhalen die ik hier lees nog steeds niets binnen. Het zou vandaag geleverd worden, vrije dag genomen, maar dan word je voor de zoveelste keer teleurgesteld.

Heb uiteindelijk zijn privé adres en tel.nr. en de hele avond suf gebeld en voicemail ingesproken totdat ze de hoorn ernaast leggen en er niet meer gebeld kan worden.

Dit muisje krijgt een grote staart wat mij betreft.
Er worden zeker stappen ondernomen tegen deze oplichter.
deze meneren henk gerard en henk verdienen geen koude douche maar een ijsblokjesbad. :mrgreen:

LizetBak
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 jun 2010 22:11

Re: OutletPlanet

Ongelezen bericht door LizetBak »

Ben net als de anderen mooi in de wacht gezet door Outletplanet. Heb op 2 juni jl. een bestelling geplaatst en kreeg in eerste instantie geen track&trace. Na 10 dagen aanhoudend mailen uiteindelijk wel. Resultaat: een product geleverd gekregen (ja,ja) dat ik helemaal niet besteld heb en dat ik ook niet wil. Het gewenste is ondanks vele klachtenmails nog steeds niet geleverd. Een reactie krijg je niet.
Heb de zaak vorige week gemeld bij Thuiswaarborg. Hartelijk dank voor het rechtstreekse telefoonnummer. Ga het morgen direct proberen.

Ik zou willen dat Radar deze nepzaak eens aan de kaak stelde.

Vriendelijke groet,

arfaber
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 jun 2010 09:36

Re: OutletPlanet

Ongelezen bericht door arfaber »

Ik heb een goede ervaring met Outletplanet. :shock:

Twee weken geleden een grote bestelling geplaatst. Wegen persoonlijke omstandigheden de bestelling geannuleerd. Outletplanet was telefonische prima te bereiken en hebben toegezegd het bedrag direct te zullen terugstorten. Ook op e-mail werd snel en netjes gereageerd. Geld was binnen een week teruggestort.

pdevries
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 jan 2008 21:36

Re: OutletPlanet

Ongelezen bericht door pdevries »

Ook ik wil toch wel een positieve melding doen van Ouletplanet.
Verkeerd artikel was geleverd.
Idd zijn ze erg moeilijk bereikbaar via mail en telefoon, maar het lokale nummer wat ook in dit artikel staat doet wonderen als je 15 minuten moet wachten...

Goede artikel is snel nageleverd en ik mocht het verkeerde artikel houden (omdat de verzendkosten niet in verhouding zouden staan).

marietje1
Berichten: 90
Lid geworden op: 18 jul 2007 16:32

Re: OutletPlanet

Ongelezen bericht door marietje1 »

ah, hier een positieve ervaring en daarna een minder positieve ....
Heb eind maart een buitenkeuken besteld, deze werd vrij vlot bezorgt, volgens de bevestigings mail zou het bezorgbedrijf eerst contact opnemen dat is niet gebeurd en er werd bezorgt op het moment dat ik net mijn kinderen uit school aan het halen was. Gelijk na thuiskomst gebeld was hooguit een kwartier geleden gebeurd en het werd netjes dezelfde dag bezorgt.

Alleen bij het uitpakken iets meer dan een week later kwamen we tot de ontdekking dat de wielen er niet bij zitten. Nu ruim 2 maanden later nog geen wielen, ze zouden weer contact openemen met de fabrikant en anders uit een andere doos halen. Ben benieuwd want dan zou ik vandaag of morgen een bericht van ze moeten krijgen.

:twisted: Morgen maar weer eens stalken via email 5 mailtje per uur!!!

klachtoutletplanet
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 jul 2010 14:36

Re: OutletPlanet

Ongelezen bericht door klachtoutletplanet »

Ook ik ben gedupeerd door outletplanet. Loungestoel / tuinstoel van het merk Hartmann gekocht, voor 120 euro, op 13 april jongstleden. De stoel werd kapot geleverd, schade deed vermoeden dat deze al voor verpakking aanwezig was.

Na verschillende keren meer dan 25 minuten te hebben gewacht, heb ik outletplanet éénmaal telefonisch te pakken gekregen (á 0,50 cent per minuut met een maximum van 25 euro per gesprek). Volgens afspraak een email met foto's toegestuurd... Vervolgens bleef het stil. Blijven bellen, emailen, enzovoorts, maar outletplanet reageerde nergens meer op.

De thuiswinkelorganisatie ingeschakeld, waarop ik van outletplanet uiteindelijk wel een berichtje kreeg. Of ik de stoel nog thuis had? Zo ja, zouden zij iemand sturen om deze op te halen en dan zou alles alsnog keurig afgehandeld worden. Hierop gereageerd, maar inmiddels wacht ik alweer anderhalve maand op outletplanet.

Van mij mogen zij door radar eens flink aangepakt worden... Het moest niet kunnen dat ze geld van je innen, een kapot product leveren, en er gewoon mee wegkomen. Schandalig!

fonzie10
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 jul 2010 14:34

Re: OutletPlanet

Ongelezen bericht door fonzie10 »

tenopzichte van sommige negative ervaringen, heb ik juist een zeer positive ervaring.

De dag dat het product aan moest komen werd ik gebeld door Outletplanet. Ze hadden problemen met de levering van dit product, maar zouden hier snel een oplossing op vinden. 2 dagen later toch nog de bermmaaier ontvangen. Ze hebben via een ander bedrijf, waar ze zaken mee hebben het een en ander geregeld. Hiervoor wil ik Outletplanet hartelijk bedanken.

wijkes
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 aug 2010 09:33

Re: OutletPlanet

Ongelezen bericht door wijkes »

Ik heb ten aanzien van Outlet Planet een zeer positief beeld. Heb er onlangs een Boretti Buitenkeuken gekocht en deze kon ik gewoon afhalen. Stond keurig op een pallet en was goed verpakt. Eenmaal thuis aangekomen waren alle onderdelen aanwezig en niets was beschadigd. Ik heb vanwege mijn goede ervaring met Outlet Planet meerdere collega's en vrienden doorverwezen en van geen van deze mensen heb ik een negatief bericht ontvangen. Dus volgens mij zijn het echt maar enkele gevallen die zo'n negatieve ervaring hebben gehad. Dus als je er echt zoveel problemen mee hebt ervaren dan kun je ook gewoon bij hun terecht op 1 van de 2 locaties.

CosmoReizen
Berichten: 49
Lid geworden op: 01 mar 2004 19:54

Re: OutletPlanet

Ongelezen bericht door CosmoReizen »

Outlet Planet is aangesloten bij het winkelwaarborg etc. Maar dat werkt dus net als Outlet Planet zelf - NIET !!!
Bij deze instantie nu al diverse malen mijn probleem voorgelegd, maar sinds mei 2010 is er nog steeds niets aan gedaan. Een incompleet alarm voor de caravan, terug sturen kan niet - geld terug lukt niet. Telefonisch onbereikbaar en op mailtjes alleen standaard antwoorden dat je nummers en foto's moet sturen. Als je dat gedaan hebt krijg je hetzelfde standaard antwoord weer terug. Ondertussen denk ik dat ik naar mijn geld kan fluiten en rest mij nu niets anders dan op iedere site waar mogelijk mensen te waarschuwen voor Outlet Planet. KOOP ER NOOIT !!!

OUTLET PLANET IS OPLICHTING - ZAKKENVULLERS - ONBEREIKBARE *****'S.

Gesloten