LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] p-lesslidmatschap kosten ineens?

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
dutch1

p-lesslidmatschap kosten ineens?

Ongelezen bericht door dutch1 »

Dag allemaal,
Vandaag een mail ontvangen van een organisatie ¨p-less¨
Men vertelde mij 6,95 euro af te schrijven van de rekening vanwege een mij niet op die manier bekend zijnd lidmaatschap.
Ongetwijfeld heb ik wl eens bij hen op de site gekeken.
Echter toestaan dat er geld van de rekening kan worden afgeschreven is mij onbekend.
Ervaringen van anderen?

Graag reacties.

Dutch1

ArneLH
Contacteer:

Re: p-lesslidmatschap kosten ineens?

Ongelezen bericht door ArneLH »

Dit zullen de "administratiekosten" zijn waar de Algemene Voorwaarden het over hebben.

dutch1

Ongelezen bericht door dutch1 »

zoals meestal de algemene voorwaarden niet gelezen, voor zover ik er ueberhaupt mee bezig ben geweest.
mogelijk een moment van verstandsverbijstering,lol

dank voor de reactie

ArneLH
Contacteer:

Ongelezen bericht door ArneLH »

Dit is wel een interessant puntje uit de voorwaarden:
1.9) Onder “Cashback” wordt in het kader van deze Algemene Voorwaarden verstaan: het bedrag dat de Deelnemers, na inhouding van de Administratiekosten, kunnen besparen door gebruik te maken van de Affiliate links op de website van P-less.
Oftewel: van wat je kunt besparen gaan eerst de administratiekosten af, wat er dan overblijft kun je gebruiken bij de Affiliates. Hieruit zou ik opmaken dat je de administratiekosten niet van 'buiten' de site/het programma zou hoeven voldoen. Dat kun je trouwens ook concluderen hieruit:
1.4) Onder “Administratiekosten” wordt in het kader van deze Algemene Voorwaarden verstaan: het bedrag dat P-less één keer per jaar over een periode van 12 maanden inhoudt op de door Deelnemers gegenereerde Cashbacks en welke periode aanvangt op datum van aanmelding.

Gesloten