LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] pc4everyone

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Foija

pc4everyone

Ongelezen bericht door Foija »

Eind oktober/begin november kreeg onze zoon via zijn school een brief mee dat je een pc of laptop kon kopen bij PC4Everyone via de school.
Hun zouden op 7 december een ruimte beschikbaar krijgen bij de school en mijn vader en ik hadden wel interesse in een laptop.
Dus gaan kijken en ook op hun site gekeken voor een leuke laptop. Ze hadden hem niet bij maar we konden hem wel bestellen.
Dat hebben we dus allebei gedaan, incl. een jaar extra garantie erbij.
kosten 264 euro per laptop.
We kregen een bestelformulier mee en hebben gelijk via internet de rekening betaald. Daarna kregen we een mailtje, mijn vader zou hem de 22e krijgen en ik de 24e. Dat vonden we al heel raar omdat het tegelijk besteld is. Dus even contact opgenomen en alles was toen duidelijk.
Echter de 22e heeft mijn vader niks ontvangen en dus ben ik weer gaan bellen en kreeg te horen dat de laptops nog niet bij hun binnen waren en dat het onmacht was. Ik heb ze toen al gelijk duidelijk gemaakt telefonisch en via een mail dat als ik mijn laptop de 24e niet in huis had dat ik dan de bestelling wilde annuleren. Dit was geen probleem, echter kreeg de 30e pas een bevestiging dat de order was geannuleerd. Dus wachten op mn geld. Ik heb ze dus na een paar weken weer een mail gestuurd wanneer ik mijn geld kon verwachten. Kreeg ik mail terug dat hun de wettelijke termijn van 30 dagen aanhouden. Ok, nog even wachten dus. Maar aan het eind van die termijn geen geld.
nogmaals gemaid, termijn is verlopen, U krijgt nog 10 dagen de tijd om geld terug te storten anders gaan we stappen ondernemen.
Kregen we weer een mail:
Er is inderdaad een achterstand bij onze financiële administratie, wij zijn op dit moment heel hard aan het werk om deze weg te werken en zullen er alles aan doen om u binnen de door u gestelde termijn te crediteren.

maar na die 10 dagen nog niks van hen vernomen.
begin deze week ben ik weer gaan mailen en bellen.
Heb ze duidelijk gemaakt dat ik mijn geld terug wil, vandaag, anders zou ik aangifte doen van oplichting. Ik heb nog steeds mijn geld niet terug maar kreeg dus vandaag deze mail:

Wij begrijpen u volkomen, het is inderdaad vervelend dat u langer, dan in eerste instantie aangegeven is, heeft moeten wachten. Het is echter geen onwil, het is overmacht. Processen zijn overbelast door drukte. Wij hebben uw verzoek naar onze financiële administratie verstuurd.

U hoeft geen aangifte te doen, wij geven gehoor aan uw verzoek tot terugbetaling.

nou ik heb al de school van mijn zoon gebeld om hen te waarschuwen en ik was nummer 5 al die klaagde en mijn vader is dus nummer 6.
we komen woensdagochtend bij elkaar op school om te kijken wat we allemaal kunnen ondernemen tegen deze oplichters, want ik vind toch dat ze dit zijn.
ik heb ook de school van mijn dochter gewaarschuwd om geen zaken meer met ze te doen.
Ik heb een site gevonden op internet met alle klachten over PC4Everyone, weet niet of ik de link hier mag plaatsen dus doe het maar niet.
maar vroeg me af of er hier meer mensen zijn die dit bedrijf op deze manier kennen.

Ook heb ik al afspraak staan bij de Politie om toch aangifte te doen.

trebelski

Re: pc4everyone

Ongelezen bericht door trebelski »

Misschien had je het beter hier kunnen plaatsen, loopt al een flink draadje over.
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... &start=120

123AB

Ongelezen bericht door 123AB »

Idd!! Dit is echt een heel slecht bedrijf!!

Foija

Ongelezen bericht door Foija »

trebelski schreef:Misschien had je het beter hier kunnen plaatsen, loopt al een flink draadje over.
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... &start=120
ja had ik beter kunnen doen maar de zoekfunctie heeft me deze niet laten zien, sorry
ik zal mijn bericht daar ook nog eens zetten
bedankt

Gesloten