LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Philips via Philipsstore.nl

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Danton

Philips via Philipsstore.nl

Ongelezen bericht door Danton »

Hallo allemaal,

Het verhaal begint met een bestelling welke ik op 10 december 2013 via Philipsstore.nl heb geplaatst.
Wij hadden een hoop Air Miles gespaard en konden deze via Shell inleveren voor Philips waardebonnen. Eveneens hadden wij nog een code oor 25% korting liggen, welke wij volgens de Philips klantenservice in combinatie met de Air Miles waardebonnen konden gebruiken. Al met al plaatste ik dus mijn bestelling van een Philips Hue starterspakket.

Volgens de site was het product in voorraad en zou het binnen 2 dagen worden verstuurd. Anders moest er contact worden opgenomen.

Na drie dagen (13-12-2013) te hebben gewacht dacht ik bij mijzelf, ik stuur eerst even een mail, zoveel haast heeft het niet. Na nog eens 5 dagen (18-12-2013) te hebben gewacht besloot ik maar eens te bellen.

Gedurende het eerste telefoon gesprek werd mij verteld dat ze de mail hadden ontvangen (waarom heb ik dan geen reactie gehad?), maar hij maakt een nieuw probleem aan en zou het escaleren naar de betreffende afdeling.

Twee dagen (20-12-2013) later bel ik op om te vragen hoe het ervoor staat, dat moest hij even navragen. Daarna kreeg ik te horen dat het probleem lag bij het gebruik van kortingsbonnen en waardebonnen. Een beetje raar vond ik zelf. Eerst word gezegd dat het geen enkel probleem is, er staat niets vermeld in de voorwaarden, en de website accepteert het gewoon. Zorg er dan tenminste voor dat alles met elkaar overeenstemt.

Weer tien dagen (30-12-2013) later werd aan de telefoon niet gezegd over het probleem van de bonnen. Dit keer werd er gezegd dat het pakket al verstuurd zou zijn maar dat er iets fout is gegaan. Dat kan ook bijna niet anders aangezien ik geen enkele mail heb ontvangen over een statusverandering.

Elf dagen (10-01-2014) later zou het magazijn op een go wachten van de betreffende afdeling en zou ik van de week nog gebeld worden. Oftewel ik heb nog steeds niets gehoord.

Uit mijn ervaring is dit de meest slechte service welke ik heb mogen meemaken. Er kan overal weleens iets fout gaan maar dit is belachelijk. En vooral voor een bedrijf met een naam.

Philips doe hier iets aan.

Groetjes,
Danton

bokkel

Re: Philips via Philipsstore.nl

Ongelezen bericht door bokkel »

inderdaad belachelijk slecht. bellen en een klacht indienen. Ik zou het doen.

Gesloten