LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Photobox geeft geen antwoord

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
sjaantje109

Photobox geeft geen antwoord

Ongelezen bericht door sjaantje109 »

Begin januari heb ik een pakket van 1000 foto's "vooruit"besteld bij Photobox. Ik heb daar 58 euro voor betaald. De bedoeling is dan, dat je foto's upload naar een album op de site en daarvandaan je foto's besteld. Ik heb de foto's geupload en wilde gaan bestellen, maar steeds kom ik dan toch in het betaalscherm terecht. En dat wil ik niet, want ik heb al betaald, het is de bedoeling dat de door mij bestelde foto's van die voorraad van 1000 foto's afgaan. Maar dat lukt dus niet. Al 7x heb ik de klantenservice per mail benaderd. Soms krijg je dan een mail terug dat je binnen 5 dagen antwoord krijgt maar ik wacht nu al 3 weken. Er is geen adres te vinden op de site van Photobox dus je kunt ze niet bellen/schrijven. Wie weet er raad???

mamamikka

Re: Photobox geeft geen antwoord

Ongelezen bericht door mamamikka »

Ik heb 20 november een agenda met eigen foto's besteld en tot op heden nog niks ontvangen. Ze hebben tot op heden ook nog niet gereageerd op mijn mailtjes.
Waardeloze service dus. Ik ben 26,95 euro lichter en heb nog steeds géén agenda voor 2010.

Gesloten