LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] photobox, oplichters

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
haaridee
Berichten: 8
Lid geworden op: 19 mei 2010 22:47

photobox, oplichters

Ongelezen bericht door haaridee »

Ook ik heb 2 fotoboeken besteld bij photobox.
Niks gekregen wel betaald....50 euro!
Reageren niet op de mails, en een telefoonnummer is er niet.
Las dat er heel veel gedupeerden zijn van deze site....hoe is zoiets mogelijk.

Ik vind dat iedereen hiervan aangifte moet doen, bij 3 aangiftes kunnen ze al met het bedrijf aan de slag!

Wie doet ermee? Samen staan we sterk!

Ravx
Berichten: 122
Lid geworden op: 10 mei 2010 15:15

Re: photobox, oplichters

Ongelezen bericht door Ravx »

Erg vervelend dat je de fotoboeken niet gekregen hebt, maar is het niet wat voorbarig om mensen aan te sporen aangifte te doen.

Als je nou eerst het bedrijf aanschrijft en ze dringend verzoekt de spullen te versturen. Misschien krijg je dan wel reactie ?

Of kijk via het KVK of SIDN of daar een telefoonnummer beschikbaar is, google het bedrijf etc.

Photobox
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 jan 2011 17:56

Re: photobox, oplichters

Ongelezen bericht door Photobox »

Beste,

Het spijt me te horen dat u een probleem hebt gehad.

Is dit inmiddels opgelost?

Indien niet verzoek ik u uw bestellingsnummer te vermelden opdat ik het probleem kan nagaan.

Met vriendelijke groeten

MAXIEM

Re: photobox, oplichters

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Photobox

Wat een achterlijke reaktie! We zijn meer dan een half jaar verder. Blijkbaar is reageren net zo tijdrovend als het versturen van bestelde fotoboeken.

Maxiem.

Photobox
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 jan 2011 17:56

Re: photobox, oplichters

Ongelezen bericht door Photobox »

Ik besef dat het al een tijd geleden is. Aangezien de klacht echter op een forum achtergelaten werd dat rechtstreeks niets met Photobox te maken heeft ben ik deze klacht slechts per toeval tegengekomen en dan denk ik dat het beter is om laat te reageren dan helemaal niet voor het geval de klant nog niet geholpen was.

Indien de klant de klantendienst heeft gecontacteerd denk ik echter wel dat deze ondertussen geholpen is geweest.

Met vriendelijke groeten.

Gesloten