| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] pixmania.com - slechte service
-
Saskiac1977
- Berichten: 45
- Lid geworden op: 10 dec 2007 06:36
Re: pixmania.com - slechte service
Ik heb een Camcorder besteld bij Pixmania, en laat deze onder rembours bezorgen, zo loop je in mijn ogen minder risico, omdat je pas betaald bij aflevering, en ach dan betaal ik een tientje extra.
Ik heb het ding 14 april `s avonds besteld en zag 15 april op de site van DPD dat het ding al netjes onder weg is.
Verder heb ik ook netjes e-mails gehad van Pixmania over de verzending enzovoorts, het track en trace doet het ook, dus tot op heden gaat alles goed.
Wat mij wel opvalt is dat bij het lezen, ik de indruk krijg dat de meeste problemen toch ontstaan bij producten die verzonden worden uit Frankrijk...zou daar soms het euvel liggen.
Kijk ik zeg niet dat het allemaal zo goed is, maar vooralsnog lijkt het bij ons de goede kant op te gaan.
Update:
Sterker nog, ik kom net thuis en 3 dagen na het bestellen ligt er een briefje van DPD dat ze aan de deur geweest zijn, heb even de chauffeur gebeld, omdat ik niet helemaal kon lezen wanneer die weer terug zou komen, maar hij komt in plaats van morgen, vanmiddag nog even langs..geweldig!!!!!
Nou ja zoals het er nu naar uit ziet is het bij mij wel goed gegaan.....
Om 14.00 uur is mijn bestelling afgeleverd, alles werkt goed en het is compleet, nieuw in de doos, ik ben helemaal tevreden, als je weet dat ik dat ding pas maandagavond besteld heb......
Ik heb het ding 14 april `s avonds besteld en zag 15 april op de site van DPD dat het ding al netjes onder weg is.
Verder heb ik ook netjes e-mails gehad van Pixmania over de verzending enzovoorts, het track en trace doet het ook, dus tot op heden gaat alles goed.
Wat mij wel opvalt is dat bij het lezen, ik de indruk krijg dat de meeste problemen toch ontstaan bij producten die verzonden worden uit Frankrijk...zou daar soms het euvel liggen.
Kijk ik zeg niet dat het allemaal zo goed is, maar vooralsnog lijkt het bij ons de goede kant op te gaan.
Update:
Sterker nog, ik kom net thuis en 3 dagen na het bestellen ligt er een briefje van DPD dat ze aan de deur geweest zijn, heb even de chauffeur gebeld, omdat ik niet helemaal kon lezen wanneer die weer terug zou komen, maar hij komt in plaats van morgen, vanmiddag nog even langs..geweldig!!!!!
Nou ja zoals het er nu naar uit ziet is het bij mij wel goed gegaan.....
Om 14.00 uur is mijn bestelling afgeleverd, alles werkt goed en het is compleet, nieuw in de doos, ik ben helemaal tevreden, als je weet dat ik dat ding pas maandagavond besteld heb......
Re: pixmania.com - slechte service
Ook ik heb problemen met pixmania:
Begin juni heb ik via de site van pixmania een bestelling gedaan. Na een klein twee weken wachten heb ik toch maar eens contact opgenomen om te vragen waar mijn pakket bleef. Ik kreeg toen een reactie met daarin de mededeling dat er een onderzoek werd ingesteld bij het vervoersbedrijf en dat dit ongeveer 10 dagen zou gaan duren. Toen deze 10 dagen verstreken waren kreeg ik geen reactie. Ik heb toen zelf maar weer een mail gestuurd via de klantenservice. Ik kreeg hierop de reactie dat mijn pakket verloren was gegaan en dat er voor mij 3 opties waren: het pakket opnieuw versturen, een tegoedbon ontvangen. mijn geld terug krijgen. Ik heb er toen voor gekozen om mijn geld terug te krijgen aangezien ik de bestelde producten nodig had voor mijn vakantie. Ik heb meteen op deze mail gereageerd en aangegeven dat ik mijn geld terug wilde.
De volgende dag kreeg ik een email dat het pakket opnieuw was verstruurd! Na 3 (!!) keer mailen (terwijl ik na het sturen van een email telkens de reactie kreeg dat ik binnen 24 uur antwoord zou ontvangen) kreeg ik dan eindelijk een reactie terug. Het pakket was inderdaad verstuurd maar ik zou dan moeten weigeren om het in ontvangst te nemen.
Na een lang weekend kom ik thuis en blijkt dat het pakket bij de buren is afgegeven (en ik hier dus ook helemaal niet voor getekend heb).
Op de site van pixmania ben ik opzoek gegaan naar de procedure van terugsturen. Hierbij staat vermeld dat de retourbon en de factuur ook teruggestuurd moeten worden. Maar in mijn pakket zitten slechts de producten en verder totaal geen informatie.
Ik heb toen weer een email gestuurd naar de klantenservice, dat is nu alweer ruim 48uur geleden maar ik heb nog steeds geen reactie gehad.
Na nogmaals flink zoeken op de site heb ik nu dus een retourbon kunnen uitprinten. Een factuur zal niet gaan lukken, aangezien ik ook via iDeal betaald heb.
Nu heb ik dus ontzettend veel moeite gedaan, heel dit alles voor ontzettend veel ergernis gezorgd EN kan ik als dieptepunt van dit alles ook nog eens de verzendkosten van dit alles gaan betalen terwijl ik duidelijk heb aangegeven dat ik dit pakket niet heb willen ontvangen. Ik vind dit ronduit schandalig. Evenals de slechte communicatie, waaronder standaard reacties via de mail of überhaupt een reactie ontvangen.
Het emailadres ([email protected]) dat op de site van trosradar staat is ook niet meer ingebruik, ik heb hier naar gemailt maar krijg een no delivery terug.
Ik heb ook maar een klacht bij thuiswinkel.org ingediend misschien dat dat nog wat helpt.
Begin juni heb ik via de site van pixmania een bestelling gedaan. Na een klein twee weken wachten heb ik toch maar eens contact opgenomen om te vragen waar mijn pakket bleef. Ik kreeg toen een reactie met daarin de mededeling dat er een onderzoek werd ingesteld bij het vervoersbedrijf en dat dit ongeveer 10 dagen zou gaan duren. Toen deze 10 dagen verstreken waren kreeg ik geen reactie. Ik heb toen zelf maar weer een mail gestuurd via de klantenservice. Ik kreeg hierop de reactie dat mijn pakket verloren was gegaan en dat er voor mij 3 opties waren: het pakket opnieuw versturen, een tegoedbon ontvangen. mijn geld terug krijgen. Ik heb er toen voor gekozen om mijn geld terug te krijgen aangezien ik de bestelde producten nodig had voor mijn vakantie. Ik heb meteen op deze mail gereageerd en aangegeven dat ik mijn geld terug wilde.
De volgende dag kreeg ik een email dat het pakket opnieuw was verstruurd! Na 3 (!!) keer mailen (terwijl ik na het sturen van een email telkens de reactie kreeg dat ik binnen 24 uur antwoord zou ontvangen) kreeg ik dan eindelijk een reactie terug. Het pakket was inderdaad verstuurd maar ik zou dan moeten weigeren om het in ontvangst te nemen.
Na een lang weekend kom ik thuis en blijkt dat het pakket bij de buren is afgegeven (en ik hier dus ook helemaal niet voor getekend heb).
Op de site van pixmania ben ik opzoek gegaan naar de procedure van terugsturen. Hierbij staat vermeld dat de retourbon en de factuur ook teruggestuurd moeten worden. Maar in mijn pakket zitten slechts de producten en verder totaal geen informatie.
Ik heb toen weer een email gestuurd naar de klantenservice, dat is nu alweer ruim 48uur geleden maar ik heb nog steeds geen reactie gehad.
Na nogmaals flink zoeken op de site heb ik nu dus een retourbon kunnen uitprinten. Een factuur zal niet gaan lukken, aangezien ik ook via iDeal betaald heb.
Nu heb ik dus ontzettend veel moeite gedaan, heel dit alles voor ontzettend veel ergernis gezorgd EN kan ik als dieptepunt van dit alles ook nog eens de verzendkosten van dit alles gaan betalen terwijl ik duidelijk heb aangegeven dat ik dit pakket niet heb willen ontvangen. Ik vind dit ronduit schandalig. Evenals de slechte communicatie, waaronder standaard reacties via de mail of überhaupt een reactie ontvangen.
Het emailadres ([email protected]) dat op de site van trosradar staat is ook niet meer ingebruik, ik heb hier naar gemailt maar krijg een no delivery terug.
Ik heb ook maar een klacht bij thuiswinkel.org ingediend misschien dat dat nog wat helpt.
Re: pixmania.com - slechte service
remkok; misschien kun je dat emailadres van die directeur ff naar me mailen? [email protected]
Alvast bedankt
Alvast bedankt
Re: pixmania.com - slechte service
Voor de vakantie een camera besteld maar na 3 weken niet geleverd. Pixmanie meld dat de camera geleverd is. Niet dus want op het tijdstip dat het geleverd is was ik in Frankrijk, en ze meldden mij dat mijn handtekening erop staat. Kanp hoor!!!! Zijn er meerdere mensen met deze problemen?
IK wacht nu ruim een maand op mijn geld!!!!
Iemand een tip?
Gr Wilfred
IK wacht nu ruim een maand op mijn geld!!!!
Iemand een tip?
Gr Wilfred
-
justanotherguy
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 20 okt 2008 16:12
Re: pixmania.com - slechte service
Meer dan een maand en half terug bestel ik online een laptop bij hen. Ik krijg een bevestigings scherm te zien met de order op vermeld. Vermits ik geen mailtje kreeg ter bevestiging had ik wat argwaan dat alles wel goed was gegaan. Dus ik bel hen op, wat blijkt, ze zijn mobiel niet bereikbaar...mogelijk willen ze de klachtenregen wat sprijden door het grootste deel van de bevolking buiten te houden.
Goed, ik bel een collega op en die belt hen dan met een vaste lijn. Ze ontkennen enig order te hebben ontvangen, MAAR ze vragen ons WEL te betalen omdat dan (miraculeus!) de order wel te zien zou zijn.
Wij betalen.
Na 1 maand niets te hebben vernomen proberen we opnieuw contact te krijgen. Opnieuw ontkent men enig iets. Wij sturen hierop de order bevestiging (print image van de website) en de bankuittreksels door. Daarna tot op heden geen enkele reactie meer op de talloze mails die we versturen.
KOOP NOOIT BIJ PIXMANIA!!!!
Ik begin te vermoeden dat ze geband zijn uit de benelux en daarom hun activiteiten vanuit frankrijk uitvoeren.
een enorm ontevreden ex-klant
Goed, ik bel een collega op en die belt hen dan met een vaste lijn. Ze ontkennen enig order te hebben ontvangen, MAAR ze vragen ons WEL te betalen omdat dan (miraculeus!) de order wel te zien zou zijn.
Wij betalen.
Na 1 maand niets te hebben vernomen proberen we opnieuw contact te krijgen. Opnieuw ontkent men enig iets. Wij sturen hierop de order bevestiging (print image van de website) en de bankuittreksels door. Daarna tot op heden geen enkele reactie meer op de talloze mails die we versturen.
KOOP NOOIT BIJ PIXMANIA!!!!
Ik begin te vermoeden dat ze geband zijn uit de benelux en daarom hun activiteiten vanuit frankrijk uitvoeren.
een enorm ontevreden ex-klant
-
justanotherguy
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 20 okt 2008 16:12
Re: pixmania.com - slechte service
wij gaan als we morgen geen reactie krijgen van pixmania, ook een advocaat onder de arm nemen.
kwens u alvast veel succes toe
kwens u alvast veel succes toe
Re: pixmania.com - slechte service
Ik ben dan weer wel tevreden over Pixmania.
Kocht er al vele tientallen producten (digicams, harddisks, scanner en printers). Particuliere koper. Zeker meer dan 3000 euro in totaal. DPD (pakjesdienst) werkt heel professioneel met prima trackingsysteem. Eénmaal had ik een probleem met een nieuwe printer, kreeg een herstel adres in Brussel (ben Belg) voor de Epson. Kon dit de week erna hersteld ophalen zonder betalen. Hou er rekening mee dat positieve reacties slechts zelden op het net te vinden zijn. Vooral de negatieve en die springen dan nog in het oog en worden onthouden. TIP: lees de voorwaarden en volg de handelingen goed alvorens te kopen. NL handleiding die er niet bijzitten staan duidelijk aangegeven op hun website, ook dat je ze gratis kan downloaden. Dit was vroeger niet gratis, Canon vroeg een paar jaar terug 30 euro voor het downloaden van een NL PDF! Terugsturen doe je ZONDER kabels en accessoires! Akkoord je moet veel lezen en verwerken en als je dan nog te maken krijgt met een slechte naverkoopservice is het niet zo leuk. De naverkoopservice kan absoluut veel professioneler. Terwijl je bij een fysiek adres de verkoper de huid kan volschelden als je niet tevreden bent, moet je dit nu doen via e-mail. Ook deze mails dienen professioneel behandeld te worden. Maar mens wees wel steeds volledig in uw communicatie! Niet steeds gemakkelijk als je vol wrok aan het tikken bent. Online kopen blijft een riscio, maar ben je zelf eerlijk en duidelijk genoeg en voldoende geïnformeerd (ja, je moet wel wat tekst lezen) dan is een professionele verkoopservice de kerst op de taart van een aangename koopervaring. De veel lagere prijs die dan nog betaalt is hoeft dan ook geen wrange nasmaak te hebben. En nu ga ik bestellen... ja (toevallig) bij Pixmania...(ze zijn helaas wel niet altijd de goedkoopste meer, de extra te betalen garantiedekking betaal ik nooit).
Kocht er al vele tientallen producten (digicams, harddisks, scanner en printers). Particuliere koper. Zeker meer dan 3000 euro in totaal. DPD (pakjesdienst) werkt heel professioneel met prima trackingsysteem. Eénmaal had ik een probleem met een nieuwe printer, kreeg een herstel adres in Brussel (ben Belg) voor de Epson. Kon dit de week erna hersteld ophalen zonder betalen. Hou er rekening mee dat positieve reacties slechts zelden op het net te vinden zijn. Vooral de negatieve en die springen dan nog in het oog en worden onthouden. TIP: lees de voorwaarden en volg de handelingen goed alvorens te kopen. NL handleiding die er niet bijzitten staan duidelijk aangegeven op hun website, ook dat je ze gratis kan downloaden. Dit was vroeger niet gratis, Canon vroeg een paar jaar terug 30 euro voor het downloaden van een NL PDF! Terugsturen doe je ZONDER kabels en accessoires! Akkoord je moet veel lezen en verwerken en als je dan nog te maken krijgt met een slechte naverkoopservice is het niet zo leuk. De naverkoopservice kan absoluut veel professioneler. Terwijl je bij een fysiek adres de verkoper de huid kan volschelden als je niet tevreden bent, moet je dit nu doen via e-mail. Ook deze mails dienen professioneel behandeld te worden. Maar mens wees wel steeds volledig in uw communicatie! Niet steeds gemakkelijk als je vol wrok aan het tikken bent. Online kopen blijft een riscio, maar ben je zelf eerlijk en duidelijk genoeg en voldoende geïnformeerd (ja, je moet wel wat tekst lezen) dan is een professionele verkoopservice de kerst op de taart van een aangename koopervaring. De veel lagere prijs die dan nog betaalt is hoeft dan ook geen wrange nasmaak te hebben. En nu ga ik bestellen... ja (toevallig) bij Pixmania...(ze zijn helaas wel niet altijd de goedkoopste meer, de extra te betalen garantiedekking betaal ik nooit).
Re: pixmania.com - slechte service
het kan ook goed gaan, rond kerst een soundbar besteld, onder rembours betaald, no problem !!!
Re: pixmania.com - slechte service
Na alle negatieve ervaring, wil ik hier toch ook iets positiefs plaatsen.
Pixmania verstuurd 1500 pakketten per dag....
Ik heb een router besteld op zondag, deze werd door DPD woensdag aangeboden, echter wij waren niet thuis.
Donderdag was het koninginnendag, dus vrijdag, (waren we ook niet thuis), een briefje op de deur gehangen of DPD het bij de buren af wilde geven. Dit is ook keurig netjes gebeurd.
Waar ik het wel mee eens ben zijn de verkooptechnieken die je goed in de gaten moet houden als het gaat om een klantenkaart en een in mijn ogen "onzingarantie", en de slechte verpakking. Mijn buitendoos was gescheurd, en gedeukt, maar aan de binnendoos mankeerde niets.
Verder alleen maar goede ervaring als het gaat om op de hoogte gehouden te worden, levertijden en betaling.
Gezien het grote aantal pakketten wat zij versturen, mag een positieve reactie ook genoemd worden!
Pixmania verstuurd 1500 pakketten per dag....
Ik heb een router besteld op zondag, deze werd door DPD woensdag aangeboden, echter wij waren niet thuis.
Donderdag was het koninginnendag, dus vrijdag, (waren we ook niet thuis), een briefje op de deur gehangen of DPD het bij de buren af wilde geven. Dit is ook keurig netjes gebeurd.
Waar ik het wel mee eens ben zijn de verkooptechnieken die je goed in de gaten moet houden als het gaat om een klantenkaart en een in mijn ogen "onzingarantie", en de slechte verpakking. Mijn buitendoos was gescheurd, en gedeukt, maar aan de binnendoos mankeerde niets.
Verder alleen maar goede ervaring als het gaat om op de hoogte gehouden te worden, levertijden en betaling.
Gezien het grote aantal pakketten wat zij versturen, mag een positieve reactie ook genoemd worden!
Re: pixmania.com - slechte service
Ik heb via Pixmania 6 flessen wijn besteld bij wijnhandel de Mandelbloem. De wijn was bedoeld voor een feest. Toen ik 5 dagen voor het feest nog steeds niets had ontvangen, ben ik maar eens gaan bellen. Na een lange wachttijd verwees Pixmania mij door naar de Mandelbloem te België, waar ze mij bij de tweede belpoging wisten te vertellen dat de wijn diezelfde dag nog op de post zou gaan. Wel erg toevallig.
Omdat ik 10 dagen na het feest nog steeds niets ontvangen, heb ik een annulerings verzoek naar Pixmania gestuurd. Deze verwezen mij wederom door naar de Mandelbloem, waar ik in plaats van een excuus erachter moet komen dat ik misleid ben. Ik zou slechts 1 fles wijn i.p.v. 6 hebben besteld. Hoe dat kan moet ik zelf maar uitzoeken.
Ik stuur een e-mail naar Pixmania hoe dit zit. Hun reactie is dat ik volgens de informatie op hun site, die zij hebben verkregen van wijnhandel de Mandelbloem, inderdaad 6 X 1 fles 750 ml zou moeten hebben ontvangen. Pixmania neemt echter geen enkele verantwoordelijkheid op zich, en stuurt mij wederom terug naar de Mandelbloem. Diezelfde avond wordt er 1 fles wijn bezorgd door TNT. Mijn vriend heeft de wijn aangenomen, die we eigenlijk hadden moeten weigeren. Ach, op een bijzondere avond zullen we dit dure wijntje meester maken, en er waarschijnlijk heel hard om kunnen lachen.
Laat dit een waarschuwing zijn. Volgens de Mandelbloem is het mijn eigen schuld dat ik misleid ben, en die van TNT dat ik zolang heb moeten wachten. Zelf nemen ze geen enkele verantwoordelijkheid. Sterker nog, ze reageren alsof zij het slachtoffer zijn, en de klant de boosdoener. Pixmania reageert helemaal niet meer op mijn e-mails, en inmiddels meer dan een maand later staat de misleidende informatie dat je 6 flessen zou bestellen nog steeds doodleuk op hun site!
Omdat ik 10 dagen na het feest nog steeds niets ontvangen, heb ik een annulerings verzoek naar Pixmania gestuurd. Deze verwezen mij wederom door naar de Mandelbloem, waar ik in plaats van een excuus erachter moet komen dat ik misleid ben. Ik zou slechts 1 fles wijn i.p.v. 6 hebben besteld. Hoe dat kan moet ik zelf maar uitzoeken.
Ik stuur een e-mail naar Pixmania hoe dit zit. Hun reactie is dat ik volgens de informatie op hun site, die zij hebben verkregen van wijnhandel de Mandelbloem, inderdaad 6 X 1 fles 750 ml zou moeten hebben ontvangen. Pixmania neemt echter geen enkele verantwoordelijkheid op zich, en stuurt mij wederom terug naar de Mandelbloem. Diezelfde avond wordt er 1 fles wijn bezorgd door TNT. Mijn vriend heeft de wijn aangenomen, die we eigenlijk hadden moeten weigeren. Ach, op een bijzondere avond zullen we dit dure wijntje meester maken, en er waarschijnlijk heel hard om kunnen lachen.
Laat dit een waarschuwing zijn. Volgens de Mandelbloem is het mijn eigen schuld dat ik misleid ben, en die van TNT dat ik zolang heb moeten wachten. Zelf nemen ze geen enkele verantwoordelijkheid. Sterker nog, ze reageren alsof zij het slachtoffer zijn, en de klant de boosdoener. Pixmania reageert helemaal niet meer op mijn e-mails, en inmiddels meer dan een maand later staat de misleidende informatie dat je 6 flessen zou bestellen nog steeds doodleuk op hun site!
Re: pixmania.com - slechte service
13 April een TomTom navigatie-apparaat besteld en binnen een week afgeleverd. Het apparaat werkt(e) op zich goed muv het feit dat ik het autosymbool niet kon wijzigen. Via de helpdesk van TomTom NL, die mij overigens keurig en goed hebben geholpen, kwamen 'we ' er niet uit. Kortom : advies van TomTom : terugsturen voor een ander apparaat. Met retourbon etc. teruggezonden aan Pixmania die na ong. een week per mail aangaven, het was intussen 29 april, dat zij het apparaat bij hun leverancier ter reparatie hadden afgegeven. Terwijl in het retourbericht door mij duidelijk was aangegeven dat TomTom zelf het apparaat niet als reparabel hadden aangemerkt en er dus een ander apparaat moest worden geleverd. Ik had zelfs het behandelnummer waaronder mijn vragen etc. aan TomTom waren gereigistreerd bijgevoegd. Ik zou volgens Pixmania uiterlijk 3 juni (!) weer bericht krijgen.....
Mails waarin ik stelde dan de koop maar ongedaan maken en geld terugstorten werden niet als zodanig behandeld. Kortom ; een nieuw (defect) apparaat wat volgens de de NL-importeur niet kon worden gerepareerd wordt alsnog ter reparatie aangeboden.
Tja, en waar kun je nu met je klachten heen? En beter : wat wordt er dan verder mee gedaan? Ik heb mijn laatste bestelling bij Pikmaniak geplaatst!
Mails waarin ik stelde dan de koop maar ongedaan maken en geld terugstorten werden niet als zodanig behandeld. Kortom ; een nieuw (defect) apparaat wat volgens de de NL-importeur niet kon worden gerepareerd wordt alsnog ter reparatie aangeboden.
Tja, en waar kun je nu met je klachten heen? En beter : wat wordt er dan verder mee gedaan? Ik heb mijn laatste bestelling bij Pikmaniak geplaatst!
Re: pixmania.com - slechte service
Ik heb 18 mei een camera besteld bij pixmania. Die was op voorraad volgens de website en is volgens pixmania na ontvangstbevestiging betaling op 19 mei dezelfde dag klaargezet voor transport.
De transportdienst zou het pakket in de nacht van 19 op 20 mei rond 1 uur 's nachts hebben opgehaald en mee hebben genomen naar het depot van Kiala, vanwaar het naar het afhaalpunt zou worden gebracht.
Kiala heeft echter nooit enig aan mij geaddresseerd pakket ontvangen. Michelle van Kiala heeft meerdere keren voor mij in hun gegevens gekeken, maar geen aan mij geaddresseerd pakket in hun gegevens gezien.
Ik ben voor de pinksteren begonnen met bellen naar pixmania, toen werd mij verteld, dat het pakket onderweg was. 2 Juni ben ik weer gaan bellen en toen bleek het pakket 'onvindbaar'.
Een onderzoek zou zijn ingesteld, maar tot op heden heeft Kiala van pixmania niets vernomen over informatie-aanvraag naar mijn pakket. Het beloofde onderzoek lijkt op z'n best moeizaam op gang te komen.
Omdat het probleem ligt in het proces tussen pixmania en Kiala, is de kans dat ik mijn pakket nog binnen afzienbare tijd krijg nihil. Ik heb bij de klantenservice van Pixmania mijn ongenoegen meerdere malen geuit en mijn geld teruggevraagd.
Volgens Pixmania kan dit pas na afsluiting van hun onderzoek. Ik ben het hier niet mee eens, omdat duidelijk is, dat het pakket verdwenen is buiten mijn schuld om en ruim voordat het mij geleverd kon/zou worden.
Bij nader onderzoek blijkt Pixmania vaker traag te zijn met hun onderzoeken en zeer slecht te zijn met terugbetalingen, ook al is duidelijk dat zij uiteindelijk verplicht zijn tot terugbetaling.
Pixmania lijkt zich zeer sterk niet te houden aan de wettelijke regels, die stellen dat een klant niet hoeft te betalen voor niet-geleverde diensten. Ongetwijfeld hebben ze ooit genoeg goodwill opgebouwd om nog steeds het thuiswinkel waarborg logo te mogen voeren. Maar ik begin nu toch lichtelijk te twijfelen aan de waarde van dat logo, als een organisatie met zo'n slecht functionerende klantenservice dat logo vrijelijk mag/kan voeren.
met vriendelijke groet,
L.T. H...
Hierbij bevestigen wij dat het door u ingevulde klachtenformulier is doorgestuurd naar het bedrijf waar uw klacht betrekking op heeft.
Wij verwachten dat het bedrijf binnen een week op uw klacht zal reageren. Mocht dit niet zo zijn, dan kunt u weer contact opnemen met de Thuiswinkel.org.
Met vriendelijke groet
Thuiswinkel.org
De klacht zoals ik hem heb ingediend bij thuiswinkel.org en de standaardmelding van thuiswinkel.org die je na verzending in beeld krijgt.
De klacht wordt ook doorgestuurd naar de webwinkel pixmania, maar eerst zien of die daar wat mee doen....
Intussen haal ik wel ergens anders mijn camera en kijk mijn rechtsbijstandverzekering wel aan als pixmania moeilik blijft doen
De transportdienst zou het pakket in de nacht van 19 op 20 mei rond 1 uur 's nachts hebben opgehaald en mee hebben genomen naar het depot van Kiala, vanwaar het naar het afhaalpunt zou worden gebracht.
Kiala heeft echter nooit enig aan mij geaddresseerd pakket ontvangen. Michelle van Kiala heeft meerdere keren voor mij in hun gegevens gekeken, maar geen aan mij geaddresseerd pakket in hun gegevens gezien.
Ik ben voor de pinksteren begonnen met bellen naar pixmania, toen werd mij verteld, dat het pakket onderweg was. 2 Juni ben ik weer gaan bellen en toen bleek het pakket 'onvindbaar'.
Een onderzoek zou zijn ingesteld, maar tot op heden heeft Kiala van pixmania niets vernomen over informatie-aanvraag naar mijn pakket. Het beloofde onderzoek lijkt op z'n best moeizaam op gang te komen.
Omdat het probleem ligt in het proces tussen pixmania en Kiala, is de kans dat ik mijn pakket nog binnen afzienbare tijd krijg nihil. Ik heb bij de klantenservice van Pixmania mijn ongenoegen meerdere malen geuit en mijn geld teruggevraagd.
Volgens Pixmania kan dit pas na afsluiting van hun onderzoek. Ik ben het hier niet mee eens, omdat duidelijk is, dat het pakket verdwenen is buiten mijn schuld om en ruim voordat het mij geleverd kon/zou worden.
Bij nader onderzoek blijkt Pixmania vaker traag te zijn met hun onderzoeken en zeer slecht te zijn met terugbetalingen, ook al is duidelijk dat zij uiteindelijk verplicht zijn tot terugbetaling.
Pixmania lijkt zich zeer sterk niet te houden aan de wettelijke regels, die stellen dat een klant niet hoeft te betalen voor niet-geleverde diensten. Ongetwijfeld hebben ze ooit genoeg goodwill opgebouwd om nog steeds het thuiswinkel waarborg logo te mogen voeren. Maar ik begin nu toch lichtelijk te twijfelen aan de waarde van dat logo, als een organisatie met zo'n slecht functionerende klantenservice dat logo vrijelijk mag/kan voeren.
met vriendelijke groet,
L.T. H...
Hierbij bevestigen wij dat het door u ingevulde klachtenformulier is doorgestuurd naar het bedrijf waar uw klacht betrekking op heeft.
Wij verwachten dat het bedrijf binnen een week op uw klacht zal reageren. Mocht dit niet zo zijn, dan kunt u weer contact opnemen met de Thuiswinkel.org.
Met vriendelijke groet
Thuiswinkel.org
De klacht zoals ik hem heb ingediend bij thuiswinkel.org en de standaardmelding van thuiswinkel.org die je na verzending in beeld krijgt.
De klacht wordt ook doorgestuurd naar de webwinkel pixmania, maar eerst zien of die daar wat mee doen....
Intussen haal ik wel ergens anders mijn camera en kijk mijn rechtsbijstandverzekering wel aan als pixmania moeilik blijft doen
-
martijntje
- Berichten: 24
- Lid geworden op: 21 sep 2008 19:29
Re: pixmania.com - slechte service
Ik heb vorige week een digitale camera besteld met levering op Kiala punt vlakbij mijn huis. Binnen 5 werkdagen (zoals afgesproken) was het pakket op het Kiala-punt, daar heb ik hem opgehaald. Het pakje bevatte de juiste camera, gewoon in de originele doos met plastic eromheen. Ik kan dus alleen maar zeggen dat ik tot nu toe alleen goede ervaringen heb met Pixmania.
Re: pixmania.com - slechte service
Mensen met problemen bij Pixmania kunnen zich wellicht even bij mij melden. Ik heb erg goede bronnen daar en als ik even de kwestie voorleg komt het zeker goed. Je kan je verhaal kwijt op het e-mailadres wini25fb @ hetnet.nl. Vermeld daarin uw bestelnummer en ongeveer het verhaal. Ik hoop het dan spoedig voor jullie op te kunnen lossen.
-
kevinvanschie
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 08 jul 2009 22:48
Re: pixmania.com - slechte service
Mijn verhaal;
Dit is mijn eerste bestelling bij pixmania en ik ervaar de kwaliteitscontrole van hun producten als beneden de maat. Als er staat dat een product nieuw is dan verwacht je als klant dat het product ook daadwerkelijk nieuw is.
Ik koop een ipod classic 120gb. Ik ontvang het product snel en optijd. Tot mijn verbazing zit de ipod onder de krassen, ontbreekt er een usb 2.0 aansluiting en ook zie ik dat de ipod al eens gesynchroniseerd is met een andere computer. Die ipod heeft ook al een naam (curry's ipod). Dit duidt erop dat de ipod die zij mij verkopen 2e hands is of al eens gebruikt is.
Enfin, ik stuur deze terug met opmerkingen erbij (zowel online ingevuld en als brief bij de ipod bijgevoegd). Die verzending loopt voorspoedig en na ongeveer een week ontvang ik wederom dezelfde ipod terug met de opmerking "Wij willen u er graag aan herinneren dat in de toekomst een retourzending compleet met accessoires verstuurd dient te worden". Het mogen duidelijk zijn dat dit nou juist de reden is waarom ik hem retour zend. Staat overigens ook op de Fotovista bon die ik retour heb gekregen bij het pakketje. Hoogstens merkwaardig te noemen.
Enfin, na wederom contact te hebben gehad met de klantenservice, heb ik een 2e poging gedaan tot retour verzending. Dit keer met een extra a4 brief erbij in het nederlands, engels en frans. Wederom door amateuristische retour service weer teruggestuurd naar mij. Ik word hier zo moe van, het voelt voor mij als zeer onrechtvaardig. Ik ben er helemaal klaar mee. Wederom weer contact met de klantenservice. Actie is 3e keer terugsturen, directie houd dit nu goed in de gaten. Nu na de 3e keer retourzending is het uiteindelijk gelukt. Inmiddels heb ik ook mijn geld weer retour.
Het is een aanbieding maar de tijd, moeite en verzendkosten die ik eraan kwijt ben is het voor mij niet waard. Zo is het geen aanbieding meer, maar belangrijk: Hoe gaan zij dit voorkomen in de toekomst? Op google zijn er 11.000 hits aan klachten over pixmania. Ze hebben zelfs een pixmania klachten forum. Zoals het er nu uitziet heb ik weinig vertrouwen in een volgende bestelling bij pixmania.
Heel verhaal, hopelijk lezen mensen dit en u bent gewaarschuwd. Een zeer teleurgestelde klant.
Kevin van Schie
Dit is mijn eerste bestelling bij pixmania en ik ervaar de kwaliteitscontrole van hun producten als beneden de maat. Als er staat dat een product nieuw is dan verwacht je als klant dat het product ook daadwerkelijk nieuw is.
Ik koop een ipod classic 120gb. Ik ontvang het product snel en optijd. Tot mijn verbazing zit de ipod onder de krassen, ontbreekt er een usb 2.0 aansluiting en ook zie ik dat de ipod al eens gesynchroniseerd is met een andere computer. Die ipod heeft ook al een naam (curry's ipod). Dit duidt erop dat de ipod die zij mij verkopen 2e hands is of al eens gebruikt is.
Enfin, ik stuur deze terug met opmerkingen erbij (zowel online ingevuld en als brief bij de ipod bijgevoegd). Die verzending loopt voorspoedig en na ongeveer een week ontvang ik wederom dezelfde ipod terug met de opmerking "Wij willen u er graag aan herinneren dat in de toekomst een retourzending compleet met accessoires verstuurd dient te worden". Het mogen duidelijk zijn dat dit nou juist de reden is waarom ik hem retour zend. Staat overigens ook op de Fotovista bon die ik retour heb gekregen bij het pakketje. Hoogstens merkwaardig te noemen.
Enfin, na wederom contact te hebben gehad met de klantenservice, heb ik een 2e poging gedaan tot retour verzending. Dit keer met een extra a4 brief erbij in het nederlands, engels en frans. Wederom door amateuristische retour service weer teruggestuurd naar mij. Ik word hier zo moe van, het voelt voor mij als zeer onrechtvaardig. Ik ben er helemaal klaar mee. Wederom weer contact met de klantenservice. Actie is 3e keer terugsturen, directie houd dit nu goed in de gaten. Nu na de 3e keer retourzending is het uiteindelijk gelukt. Inmiddels heb ik ook mijn geld weer retour.
Het is een aanbieding maar de tijd, moeite en verzendkosten die ik eraan kwijt ben is het voor mij niet waard. Zo is het geen aanbieding meer, maar belangrijk: Hoe gaan zij dit voorkomen in de toekomst? Op google zijn er 11.000 hits aan klachten over pixmania. Ze hebben zelfs een pixmania klachten forum. Zoals het er nu uitziet heb ik weinig vertrouwen in een volgende bestelling bij pixmania.
Heel verhaal, hopelijk lezen mensen dit en u bent gewaarschuwd. Een zeer teleurgestelde klant.
Kevin van Schie
Re: pixmania.com - slechte service
Ook een slechte ervaring: ruim 2 weken levertijd, en vervolgens is de bestelling zonder verpakking, adressticker, afzender, etc door mijn brievenbus gepropt! Later zijn ze nog terug geweest om een reclame keycord in de brievenbus te stoppen?!
Re: pixmania.com - slechte service
Na ontvangst van oude troep in een nieuwe doos heb ik alles dezelfde dag nog teruggestuurd.Alle gegevens nodig voor terugbetaling van het aankoopbedrag zijn keurig en twee keer doorgegeven en verder hoor ik niets meer.De zg klantenservice reageert met de boodschap dat er binnen 24 uur een antwoord komt.Dat gebeurt dus niet en telefonisch contact is al helemaal onmogelijk.
Re: pixmania.com - slechte service
Ik kocht een SAMSUNG mobiel die al niet werkte toen deze (nieuw) uit de doos kwam. Is PIXMANIA niet aan te rekenen natuurlijk. Wel het vervolg. Om service te krijgen moet een formulier worden ingevoerd en geprint. Dit serviceformulier moet bij de retourzending worden gevoegd. Wat ik probeerde, het is mij niet gelukt dat formulier op te roepen en te printen. Drie keer een mail naar PIXMANIA. Eén keer antwoord, let op: "Wij zien dat u het formulier heeft geprint. Dit kunt u samen met het artikel naar ons terugzenden." Dat schiet natuurlijk helemaal niet op. Mijn bloeddruk begon al aardig te stijgen. Tot ik las dat er iemand deze slechte ervaringen zich aantrok. Ik mailde naar wini25fb @ hetnet.nl.. Toen kwam alles ineens in een stroomversnelling. Omdat ik het wel gehad had met PIXMANIA, wilde ik mijn geld terug. Ik kreeg een te printen adreslabel van PIXMANIA via hun site (wel even goed op de doos plakken). De terugzending liep via UPS. Zelf moest ik een afspraak maken om het artikel te laten ophalen! Afspraak met UPS (0800 nummer) liep prima. Verzending kostte mij niets. Je kan via de site van UPS het pakket volgen en zelfs berichten krijgen als e.e.a. is afgeleverd. Kort na de aflevering kreeg ik van PIXMANIA het bericht dat het geld ZOU worden teruggestort. Na een dag of vier controleerde ik of het geld al was terugbetaald. Het geld was al binnen 24 uur betaald!!.
Conclusie: Perfecte service NADAT ik vrijwillige hulp had gekregen van Paul (wini25fb @ hetnet.nl).
Gr. Arjoma
Conclusie: Perfecte service NADAT ik vrijwillige hulp had gekregen van Paul (wini25fb @ hetnet.nl).
Gr. Arjoma
Re: pixmania.com - slechte service
Wat een afgrijselijke klachten allemaal.......kan me voorstellen dat u geen oog dicht doet.Vreselijk gewoon.Succes allemaal.
Re: pixmania.com - slechte service
JAAAA Slecht zeg!!!!
Switch besteld duurt 10 werkdagen. Ik wachten. Duurt te lang, email. Vertraging. Na 1 maand: toch maar een onderzoek naar DHL. Bewijs van eer ingevuld, ondertekend, gescand, verzonden. Dank u voor uw kontaktopname met de klantenservice. Onderzoek gestart. BINNEN EEN UUR BERICHT TERUG: we kunnen u niet verder helpen.
EN DAT WAS HET DAN>?????>?>?
SLECHT HOOR!!!!
nooit weer.
Succes met mijn rechtsvertegenwoordiger!
R.
Switch besteld duurt 10 werkdagen. Ik wachten. Duurt te lang, email. Vertraging. Na 1 maand: toch maar een onderzoek naar DHL. Bewijs van eer ingevuld, ondertekend, gescand, verzonden. Dank u voor uw kontaktopname met de klantenservice. Onderzoek gestart. BINNEN EEN UUR BERICHT TERUG: we kunnen u niet verder helpen.
EN DAT WAS HET DAN>?????>?>?
SLECHT HOOR!!!!
nooit weer.
Succes met mijn rechtsvertegenwoordiger!
R.
