LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] pixmania.com - slechte service

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
larvekar
Berichten: 44
Lid geworden op: 11 mar 2009 17:00

Re: pixmania.com - slechte service

Ongelezen bericht door larvekar »

Ook een slechte ervaring: ruim 2 weken levertijd, en vervolgens is de bestelling zonder verpakking, adressticker, afzender, etc door mijn brievenbus gepropt! Later zijn ze nog terug geweest om een reclame keycord in de brievenbus te stoppen?!

mdra
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 jul 2009 10:43

Re: pixmania.com - slechte service

Ongelezen bericht door mdra »

Na ontvangst van oude troep in een nieuwe doos heb ik alles dezelfde dag nog teruggestuurd.Alle gegevens nodig voor terugbetaling van het aankoopbedrag zijn keurig en twee keer doorgegeven en verder hoor ik niets meer.De zg klantenservice reageert met de boodschap dat er binnen 24 uur een antwoord komt.Dat gebeurt dus niet en telefonisch contact is al helemaal onmogelijk.

arjoma
Berichten: 4
Lid geworden op: 25 jul 2009 16:41

Re: pixmania.com - slechte service

Ongelezen bericht door arjoma »

Ik kocht een SAMSUNG mobiel die al niet werkte toen deze (nieuw) uit de doos kwam. Is PIXMANIA niet aan te rekenen natuurlijk. Wel het vervolg. Om service te krijgen moet een formulier worden ingevoerd en geprint. Dit serviceformulier moet bij de retourzending worden gevoegd. Wat ik probeerde, het is mij niet gelukt dat formulier op te roepen en te printen. Drie keer een mail naar PIXMANIA. Eén keer antwoord, let op: "Wij zien dat u het formulier heeft geprint. Dit kunt u samen met het artikel naar ons terugzenden." Dat schiet natuurlijk helemaal niet op. Mijn bloeddruk begon al aardig te stijgen. Tot ik las dat er iemand deze slechte ervaringen zich aantrok. Ik mailde naar wini25fb @ hetnet.nl.. Toen kwam alles ineens in een stroomversnelling. Omdat ik het wel gehad had met PIXMANIA, wilde ik mijn geld terug. Ik kreeg een te printen adreslabel van PIXMANIA via hun site (wel even goed op de doos plakken). De terugzending liep via UPS. Zelf moest ik een afspraak maken om het artikel te laten ophalen! Afspraak met UPS (0800 nummer) liep prima. Verzending kostte mij niets. Je kan via de site van UPS het pakket volgen en zelfs berichten krijgen als e.e.a. is afgeleverd. Kort na de aflevering kreeg ik van PIXMANIA het bericht dat het geld ZOU worden teruggestort. Na een dag of vier controleerde ik of het geld al was terugbetaald. Het geld was al binnen 24 uur betaald!!.
Conclusie: Perfecte service NADAT ik vrijwillige hulp had gekregen van Paul (wini25fb @ hetnet.nl).
Gr. Arjoma

ron1
Berichten: 811
Lid geworden op: 18 jun 2008 19:16

Re: pixmania.com - slechte service

Ongelezen bericht door ron1 »

Wat een afgrijselijke klachten allemaal.......kan me voorstellen dat u geen oog dicht doet.Vreselijk gewoon.Succes allemaal.

busyboy
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 jun 2010 19:32

Re: pixmania.com - slechte service

Ongelezen bericht door busyboy »

JAAAA Slecht zeg!!!!
Switch besteld duurt 10 werkdagen. Ik wachten. Duurt te lang, email. Vertraging. Na 1 maand: toch maar een onderzoek naar DHL. Bewijs van eer ingevuld, ondertekend, gescand, verzonden. Dank u voor uw kontaktopname met de klantenservice. Onderzoek gestart. BINNEN EEN UUR BERICHT TERUG: we kunnen u niet verder helpen.

EN DAT WAS HET DAN>?????>?>?

SLECHT HOOR!!!!
nooit weer.

Succes met mijn rechtsvertegenwoordiger!
R.

jan1984
Berichten: 4
Lid geworden op: 28 jul 2010 07:04

Re: pixmania.com - slechte service

Ongelezen bericht door jan1984 »

ik heb een navigatie voor de motor besteld.
dit is inmiddels 11 dagen geleden heb met de klantenservice gebeld maar daar kreeg ik alleen maar te horen ja meneer vertraging.
toen ik ze ermee confronteerde dat ze beloofd hadden dat het 5 dagen na een bevestigings mail van hun aan zou moeten komen en ik heb mijn vakantie ook gepland.

het antwoord wat ik erop kreeg was ja meneer dat is uw probleem.

ik ben gaan zoeken op internet en kwam helaas al deze negatieve berichten op de site van tros radar tegen.

ik hoop dat ik uberhaubt mijn bestelling krijg en vooral in wat voor staat.

ik laat het jullie weten zodra ik meer weet

jan1984
Berichten: 4
Lid geworden op: 28 jul 2010 07:04

Re: pixmania.com - slechte service

Ongelezen bericht door jan1984 »

beste mensen ik weet inmiddels meer over mijn motor navigatie.

ik heb contact met de klantenservice gehad en wat ik nu te horen kreeg was ook wel weer erg triest.

onze excusses maar het pakketje is kwijt geraakt bij het transport.

ik weet niet waar deze mensen mee bezig zijn maar voor mij is het de 1ste maar zeker ook de laatste keer.

ze gaan nu het product opnieuw opsturen; hoop dat ik nu niet weer 11 dagen moet wachten mijn motor vakantie is nu al verpest door pixmania.
en een vergoeding zal er vast niet in zitten.

jullie horen nog van mij

jan1984
Berichten: 4
Lid geworden op: 28 jul 2010 07:04

Re: pixmania.com - slechte service

Ongelezen bericht door jan1984 »

goede morgen;

ik heb pixmania vandaag weer gebeld want ze reageerden niet op mijn mail.

ze zouden het product opnieuw opsturen maar ja ik ben nu inmiddels 15 dagen verder wel 380 euro betaald maar nog steeds niets ontvangen.

het enige wat je krijgt is ja sorry maar je tegemoet komen dat zullen ze niet doen of zo slecht bedrijf.

deze mensen ontvangen wat mij betreft een hele koude douche

en ik denk dat de meeste mensen die ervaring hebben met dit bedrijf dit wel met mij eens zijn

maar goed we wachten het wel weer af.

wat een ellende

roembad
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 sep 2012 20:00

Re: pixmania.com - slechte service

Ongelezen bericht door roembad »

jammer dat ik dit allemaal nu pas lees,het kan nog gekker.Wij wonen in frankrijk en hebben een gasfornuis bij pixmania besteld :een leissure met 5 pitten en drie ovens ,mooi fornuis en daar wij een gite met table d,hote hebben zeer functioneel
22 mei 2012 gekocht na drie maanden werken nog slechts 2 gasbranders en 1 oven.Bellen met pixmania ja mevr stuurt U het gasfornuis maar terug met een transporteur goed ingepakt en wij hebben min 3 weken nodig om dit na te kijken en eventueel te repareren,Op de vraag hoe ik dan koken ga kwam het antwoord dat ik dit zelf moet oplossen.
Een brief terug geschreven waarin aangegeven dat het fornuis verborgen gebreken heeft en wij dus direct een nieuw fornuis willen hebben,kortom na veel bellen en veel schrijven gebeurd er niets alleen een antwoord dat wij pas na 2 weken horen of het fornuis is aangekomen.Weer gebeld eindelijk een dame aan de tel die ons vertelde dat dit het recht van pixmania is op ons antwoord dat er ook nog een europees recht is werd de tel neergelegd
Wij denken dat wij het gasfornuis en dus het geld kwijt zijn.dan hebben wij het nog niet over het financiele verlies van onze table d,hote ,Voor ons zelf staan wij nu op een camping gasje te koken
conclusie kom je dit bedrijf tegen dan hard weglopen!!!

Gesloten