LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] pixmania.com

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
poesewoes
Berichten: 3
Lid geworden op: 16 mar 2007 22:46

pixmania.com

Ongelezen bericht door poesewoes »

En ook al hebben ze een *thuiswinkel waarborg*. Wie heeft hier ervaringen mee? Ze zijn wel een behoorlijk stuk goedkoper dan bijvoorbeeld de Wehkamp als je een digitale fotocamera wilt aanschaffen!
Worden de bestellingen idd geleverd? Ik ga nl niet vooruit betalen als ik iets ga bestellen.
Alvast bedankt voor jullie reacties.

MaikelR
Berichten: 11
Lid geworden op: 15 mar 2007 19:59

Re: pixmania.com

Ongelezen bericht door MaikelR »

Pixmania is een groot bedrijf wereledwijd, doordat ze zo groot zijn kunnen ze groot inkopen en zijn ze dus vaak goedkoper als anderen.

Maar waarom zou je niet vooruit willen betalen?

Voor hun geldt namelijk hetzelfde als voor jou, beiden met de gedachten ik krijg misschien wel niks.

Dan is het voor hun nog wel mogelijk om een incasso buro in te schakelen maar dit is vaak nog duurder als het artikel zelf.

VanTels
Berichten: 112
Lid geworden op: 07 aug 2006 23:41

Re: pixmania.com

Ongelezen bericht door VanTels »

Pixmania verstuurd niet vanuit Nederland.
Even zoeken hier op het forum op Pixmania, blijken slechte service te geven. Zeker als het produkt niet aankomt maken ze er uw probleem van!.

great
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 apr 2007 11:05

Re: pixmania.com

Ongelezen bericht door great »

heb goede ervaringen ermee.
Levert netjes en discreet af.
niemand ziet wat je hebt aangeschaft.
moet het in een winkel ophalen wordt niet thuis afgeleverd. :D

coinchantal
Berichten: 11
Lid geworden op: 01 feb 2007 19:43

Re: pixmania.com

Ongelezen bericht door coinchantal »

Ik zou als ik jouw wat verder gaan zoeken op internet in mijn ogen is pixmania een dure zaak. Wat speurwerk levert nog meer op!

Hubertus C
Berichten: 6
Lid geworden op: 14 apr 2007 23:18

Re: pixmania.com

Ongelezen bericht door Hubertus C »

Vorige week een bestelling geplaatst bij Pixmania.
Tot nu toe erg slechte ervaringen mee.

- de voorraadstatus van producten op de website komt niet overeen met de werkelijke voorraadstatus
- 1 product zou op 12 april beschikbaar komen, dit is ineens verplaatst naar 16 april
- meerdere e-mail gestuurd, waarbij wordt gezegd dat deze binnen 24 uur worden beantwoord, niets van waar, 72 uur later zijn alle drie de e-mails nog steeds niet beantwoord
- brutale (en dure) telefonische klantenservice
- er wordt bij de klantenservice gedaan alsof jij de problemen veroorzaakt

2 producten zouden vandaag moeten worden bezorgd....ik ben benieuwd.

Dit is veruit mijn slechste ervaring met aankopen op internet tot nu toe.

Gesloten