Ik heb tot nu toe slechte ervaringen met de Postbank rentepuntenwinkel.
Van mijn recente bestelling is het aankoopbedrag 2x afgeschreven. Ondanks bellen en schrijven naar de Postbank heb ik het teveel afgeschreven bedrag nog steeds niet terug.
Wie heeft vergelijkbare ervaringen?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Postbank rentepuntenwinkel
Re: Postbank rentepuntenwinkel
Zonder rente punten zijn de meeste artikelen elders voordeliger te koop.
Dus als ze zoekt, bij Vara is het bekend als onzin en jammer van de reclame en papier verspilling, de goede als kadobonnen waren ze gestopt, want de rest was niet intressant...
Gewoon bij oud papier en niet sparen, en als het straks ING word????
Ik zit dankzij de nu dure bankpas Bij Argenta, krijg rente, en niet alleen op spaarrekening.
Een nadeel; zelf printen, dus geen porto en druk kosten voor hun, daarom ½% rente op bankrekening, maar nu kan ik per maand printen en vroeger was dat ongeveer 4 a 5 weken als het hun uitkwam...
Een tevreden Laat die Leeuw een Blauwtje lopen klant.
Dus als ze zoekt, bij Vara is het bekend als onzin en jammer van de reclame en papier verspilling, de goede als kadobonnen waren ze gestopt, want de rest was niet intressant...
Gewoon bij oud papier en niet sparen, en als het straks ING word????
Ik zit dankzij de nu dure bankpas Bij Argenta, krijg rente, en niet alleen op spaarrekening.
Een nadeel; zelf printen, dus geen porto en druk kosten voor hun, daarom ½% rente op bankrekening, maar nu kan ik per maand printen en vroeger was dat ongeveer 4 a 5 weken als het hun uitkwam...
Een tevreden Laat die Leeuw een Blauwtje lopen klant.
Re: Postbank rentepuntenwinkel
a fris radarjasje,
is al lang bekend dat rentepunten enkel bedoelt is voor de marketing en niet als klantenbinding, na een x jaar vervalt het opgebouwde saldo en de voorgespiegelde korting is irreëel en de rente is elders beter te krijgen. kortom, je bent een dief van je eigen portemonnee en krijgt een sigaar ut eigen doos.
is al lang bekend dat rentepunten enkel bedoelt is voor de marketing en niet als klantenbinding, na een x jaar vervalt het opgebouwde saldo en de voorgespiegelde korting is irreëel en de rente is elders beter te krijgen. kortom, je bent een dief van je eigen portemonnee en krijgt een sigaar ut eigen doos.