PostNL - bezorging blijft op 'uitgesteld' staan
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 23 jul 2022 03:09
PostNL - bezorging blijft op 'uitgesteld' staan
Hallo,
Ik heb nu reeds een week geleden een product besteld bij een webshop die ik vertrouw en ik weet ook dat mijn order al een week in het sorteercentrum ligt, echter - toen de order de eerste maal geleverd moest worden kwam er in de namiddag op 'bezorging uitgesteld; sindsdien blijft dit erop staan ook als ik een nieuwe bezorgingsdatum krijg... Heeft nog iemand dit al meegemaakt (en uiteindelijk toch zijn order gekregen? - ik nog niet alvast...).
Ik heb nu reeds een week geleden een product besteld bij een webshop die ik vertrouw en ik weet ook dat mijn order al een week in het sorteercentrum ligt, echter - toen de order de eerste maal geleverd moest worden kwam er in de namiddag op 'bezorging uitgesteld; sindsdien blijft dit erop staan ook als ik een nieuwe bezorgingsdatum krijg... Heeft nog iemand dit al meegemaakt (en uiteindelijk toch zijn order gekregen? - ik nog niet alvast...).
-
- Berichten: 12013
- Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30
Re: PostNL - bezorging blijft op 'uitgesteld' staan
Geduld, geduld. Het is nu weekend en het is een gekkenhuis bij het online bestellen.
Wacht even tot bv woensdag en hou ons op de hoogte.
Wacht even tot bv woensdag en hou ons op de hoogte.
-
- Berichten: 12776
- Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39
Re: PostNL - bezorging blijft op 'uitgesteld' staan
En anders melden bij de webshop. Het kan verloren zijn geraakt en de verkoper zal dan een nieuwe moeten opsturen.
Re: PostNL - bezorging blijft op 'uitgesteld' staan
Postnl maakt er vooral de 1-2 maanden een verschrikkelijk zooitje van. Wat in de app staat aangegeven, klopt ook niet meer. Dichtstbijzijnde Postnl punten zijn uit de app verdwenen enz. enz. Tegenwoordig ben ik meer tevreden over de DHL bezorging / logistieke proces.
Tussen de bijna 10.000 klachten op Trustpilot zal vast ook wel een klacht staan over 'bezorging uitgesteld'. https://nl.trustpilot.com/review/www.postnl.com
Tussen de bijna 10.000 klachten op Trustpilot zal vast ook wel een klacht staan over 'bezorging uitgesteld'. https://nl.trustpilot.com/review/www.postnl.com
Re: PostNL - bezorging blijft op 'uitgesteld' staan
https://nl.trustpilot.com/review/www.dhl.nlZeerPrivé schreef: ↑23 jul 2022 14:30Postnl maakt er vooral de 1-2 maanden een verschrikkelijk zooitje van. Wat in de app staat aangegeven, klopt ook niet meer. Dichtstbijzijnde Postnl punten zijn uit de app verdwenen enz. enz. Tegenwoordig ben ik meer tevreden over de DHL bezorging / logistieke proces.
Tussen de bijna 10.000 klachten op Trustpilot zal vast ook wel een klacht staan over 'bezorging uitgesteld'. https://nl.trustpilot.com/review/www.postnl.com
-
- Berichten: 12776
- Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39
Re: PostNL - bezorging blijft op 'uitgesteld' staan
10.000 klachten op miljoenen pakjes per dag die ze verwerken. Dat is een laag percentage.ZeerPrivé schreef: ↑23 jul 2022 14:30Tussen de bijna 10.000 klachten op Trustpilot zal vast ook wel een klacht staan over 'bezorging uitgesteld'. https://nl.trustpilot.com/review/www.postnl.com
Re: PostNL - bezorging blijft op 'uitgesteld' staan
Lang niet iedereen zal zijn klacht op Trustpilot zetten.
Re: PostNL - bezorging blijft op 'uitgesteld' staan
Ja. Dit gebeurt vaker. Bij ons was het maximum 10 dagen.Antiprosynthesis schreef: ↑23 jul 2022 03:27Heeft nog iemand dit al meegemaakt (en uiteindelijk toch zijn order gekregen? - ik nog niet alvast...).
Helaas gebeurt het dit jaar bij alle vervoerders. Ziekteverzuim, personeelstekorten, vakanties en er zijn minder bedrijven, die 'in opdracht van' willen rijden wegens de hoge brandstofprijzen.
Re: PostNL - bezorging blijft op 'uitgesteld' staan
Het is nu weekend, dan wordt er niet bezorgd.
U kunt het beste een paar dagen wachten.
De webshop is verantwoordelijk voor de levering, neem dus met hun contract op. www.consuwijzer.nl/post/verzenden-ontva ... at-bezorgd
U kunt het beste een paar dagen wachten.
De webshop is verantwoordelijk voor de levering, neem dus met hun contract op. www.consuwijzer.nl/post/verzenden-ontva ... at-bezorgd
Re: PostNL - bezorging blijft op 'uitgesteld' staan
Ik heb hetzelfde staat er nog steeds na een maand maar ondertussen moest ik contact opnemen met de leverancier van postml en die hebben het netjes opnieuw gestuurd ik weet dus niet bij wie de fout zit.
-
- Berichten: 56
- Lid geworden op: 25 jul 2022 11:31
Re: PostNL - bezorging blijft op 'uitgesteld' staan
Heeft u misschien al een klacht ingediend?
Re: PostNL - bezorging blijft op 'uitgesteld' staan
Het kan bij iedere pakketbezorger voorkomen. Ik had een pakketje besteld bij een betrouwbare webshop , dit pakket zou via een neven bedrijf een week later opgestuurd worden via DHL. DHL kwam toch een daarvoor aan de deur en ik was niet thuis op dat moment een kaartje in de brievenbus niet thuis. Ik keek 's avond in mijn mailbox stond er een bericht op van DHL zag er orgineel uit dus keek ik verder en er stond in of ik €.2,00 over wilde maken om alsnog mijn pakketje te kunnen ontvangen, je zou denken dat er personeel werkt die fraude pleegt. de volgende dag ontving ik als nog vroeger dan toegezegt was alsnog het pekketje, zonder de betaling te doen van €. 2,00- Rara hoe kan dit ?
Re: PostNL - bezorging blijft op 'uitgesteld' staan
Die DHL mail met het verzoek om geld over te maken kwam niet van DHL.
Puur toeval, dat het allemaal op dezelfde dag is gebeurd.
Zie ook DHL waarschuwt voor spammail
Beide versies, met en zonder betaalverzoek, bevatten een link, waar je niet op moet klikken. Heb je het toch gedaan, laat een online virus- en malwarescan uitvoeren.
Puur toeval, dat het allemaal op dezelfde dag is gebeurd.
Zie ook DHL waarschuwt voor spammail
Beide versies, met en zonder betaalverzoek, bevatten een link, waar je niet op moet klikken. Heb je het toch gedaan, laat een online virus- en malwarescan uitvoeren.