LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Prijzen 2de handsboeken op bol.com

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
hommeltje
Berichten: 3
Lid geworden op: 03 okt 2007 18:32

Prijzen 2de handsboeken op bol.com

Ongelezen bericht door hommeltje »

Hallo,

Ik heb een boek te koop aan geboden op bol.com 2de handsboeken.
Nu ben ik mij rot geschrokken wat bol.com allemaal verdient bij verkoop van dit boek.
Ze krijgen zowie zo 0,99 plaatsingskosten, dan krijgen ze 15% van de verkoopprijs en als klap op de vuurpijl ook nog eens de 1,95 verzendkosten van de koper terwijl de verkoper zelf de verzendkosten moet betalen dus die ziet niets van de 1,95 terug.
Alleen als het als pakketje verstuurd moet worden krijgt men een vergoeding van 2,95 op de verzendkosten van bol.com terug (tja en de rest van de 6,20 betaal je dus als verkoper zelf).
Ik heb een boek dat ik op Marktplaats voor 5 euro wilde verkopen nu te koop moeten zetten op bol.com voor 10 euro.
En daar zie ik dus als verkoper maar 5,70 van terug.
Ben ik nu de enige die dit gewoon niet normaal vind?!?
En mag dit eigenlijk allemaal zomaar?!?

Rema
Berichten: 184
Lid geworden op: 23 feb 2007 22:13

Re: Prijzen 2de handsboeken op bol.com

Ongelezen bericht door Rema »

Gewoon op Marktplaats verkopen, en niet via Bol.com dus.

FerryG
Berichten: 236
Lid geworden op: 03 sep 2006 10:45

Re: Prijzen 2de handsboeken op bol.com

Ongelezen bericht door FerryG »

Kapaza.nl (en kapaza.be) zijn een nog betere keus; dat is de best lopende verkoopsite van de Benelux, en volledig gratis.

ST

Re: Prijzen 2de handsboeken op bol.com

Ongelezen bericht door ST »

Ik wilde mijn schoolboeken verkopen via BOL, tot ik las dat mensen ze retour kunnen sturen.

Eerst het boek kopiëren, dan terug sturen en geld retour, ja dáág.

Gesloten