LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Printcarrier.com -Pas op! Oplichters!

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Missliz

Printcarrier.com -Pas op! Oplichters!

Ongelezen bericht door Missliz »

Printcarrier Pas op! Doe geen zaken met ze! Want dit zijn oplichters!

Hoe kom ik aan deze firma?
Via de kamer van koophandelkrant, deze wordt verstuurd met flyers van allerlei bedrijven, ben ik aan dit bedrijf gekomen.

Opdracht gegeven voor het drukken van flyers, deze moest ik vooraf betalen.(?)
Flyers naar aanleiding van een proefmonster laten drukken, eindresultaat was verschrikkelijk. Kleuren zijn afzichtelijk en wijken totaal af van het origineel, papierkwaliteit is dun en krult om, de vernis is stoffig. Onacceptabel! Hele zending terug gestuurd naar printcarrier in Uden.

Reclamatie formulier ingediend, reactie van printcarrier was dat alles naar hun zeggen goed is uitgevoerd, er wordt niet gereageerd op het feit dat de fyer omkruld. Telefonisch zijn ze onbereikbaar, bedrijfsadres klopt niet, ze zijn niet ingeschreven bij de kamer van koophandel en nu schijnt ook dat het btw nummer ook niet klopt.

Welke stappen kan ik ondernemen, wie heeft dezelfde klachten?

[/b]

knussehut

Re: Printcarrier.com -Pas op! Oplichters!

Ongelezen bericht door knussehut »

NIET BESTELLEN BIJ PRINTCARRIER !!!

Ik heb hier 18-11-2008 Kerstkaarten besteld en na 12 werkdagen nogsteeds geen reactie of iets gehad. Op emails werd totaal niet gereageerd.

Vervolgens meerdere malen getracht te bellen en na twee dagen eindelijk iemand aan de lijn.

Ze konden mij vertellen dat er iets mis was gegaanen de order nog niet in behandeling was genomen. Er werd mij toen gevraagd wat ik wilde. Ze boden aan mijn order te annuleren. Dat heb ik een dag later dan ook gedaan al was ik daar uiteraard helemaal niet mee geholpen aangezien het Kerstkaarten betreft ter promotie van onze webshop. Maar goed, de dag er na toch per mail en telfonisch geannulleerd.

Vervolgens ontvang ik 5 dagen later een mailtje dat mijn bestelling is verzonden?????

Direct gemaild naar PrintCarrier aangezien ik ze telefonisch weer eens niet kon bereiken en gevraagd hoe het zat en nogmaals gewezen op de eerdere mails waarin ik geannulleerd had. (Dit zowel telefonisch via een medewerker, per mail naar hun email adres en via het formulier op hun website)

Nu zit ik in een zeer vervelende discussie waarbij men maar 30% wil crediteren terwijl wij uiteraard 100% eisen. Niet meer dan logisch in dit geval.

Na annulering (telefonisch) werd mij nog gevraagd of ik zeker wilde annuleren, mijn antwoord was JA ! Dit omdat het kerstkaarten betrof en niemand van PrintCarrier mij kon melden of ze nog wel voor de kerst geleverd konden worden !!

Alles bij elkaat niets anders dan SLECHTE ERVARINGEN met PrintCarriers.

- Geen reactie op emails
- Slechte communicatie
- Zeer onprofessionele communicatie
- Telefonisch vrijwel niet bereikbaar.
- Komt zijn belofte (100% Garantie zoals op de site staat) HELEMAAL NIET NA!!!!!

Gesloten