LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Problemen Fotoproduct4u

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Cathelijne

Problemen Fotoproduct4u

Ongelezen bericht door Cathelijne »

Ik wil graag weten of er mensen zijn die weten/kunnen achterhalen wat er aan de hand is met fotoproduct4u. Ik heb er 3 weken geleden een album besteld en ervoor betaald (m'n ervaringen tot nu toe waren prima) maar tot op heden heb ik niets ontvangen. Op andere websites heb ik al kunnen lezen dat er niet wordt gereageerd op e-mail en telefoon.

Op de website van fotoproduct4u zelf staat de tekst:
Fotoproduct4U kan momenteel niet aan haar leveringsverplichtingen voldoen.
Op dit moment kan er daarom niet besteld worden.
Zodra meer bekend is zal dat op deze pagina worden vermeld.

Onze excuses.

Joyke

Re: Problemen Fotoproduct4u

Ongelezen bericht door Joyke »

Ik heb dezelde ervaring. Bij eerdere bestellingen werd het keurig binnen 5 dagen bezorgd, en nu wacht ik al 3 weken op mijn album waarvan ik wel de opdracht en betalingsbevestiging heb gekregen (direct 42 euro betaald). Erg vervelend, het geld maar vooral al de tijd die ik er in gestoken en nu niet weten of ik mijn album nog kan verwachten, mijn geld wel of niet terug krijg en/of dat ik elders een nieuwe album moet gaan maken.

Inge4u

Ongelezen bericht door Inge4u »

Ik heb in november een cadeaubon van fotoproduct4u gekregen. Ik vraag me ook af wat er aan de hand is en of de site niet ineens opgedoekt wordt. Want dan ben ook ik dadelijk mijn geld kwijt.

Weet iemand wat er aan de hand is??

Groetjes Inge

Yvonneponne

Ongelezen bericht door Yvonneponne »

Ik heb ook 4/5 weken geleden een bestelling gedaan. Ook een betaling. Van hun heb ik een betalingsorder gekregen en ze zouden er mee aan het werk gaan. Nu in middels 4/5 weken later heb ik nog niets ontvangen. Op telefoontjes/e-mails wordt niet gereageerd....

Ik vind dit een slechte zaak...wat kunnen we hieraan doen??

PWI_rdam

Ongelezen bericht door PWI_rdam »

Ik heb ook nog een cadeaubon liggen voor 49.95 euro en ben bezig met een album. Is er nergens nog iets bekend over wat er aan de hand is en of we het geld cq product nog terug krijgen?

artca

Ongelezen bericht door artca »

Volgens mij zijn ze failliet.
Ik heb er hier in de regio wat over gehoord.

sascha78

Ongelezen bericht door sascha78 »

Ik heb al 1 keer een album bij hen gemaakt en besteld en was erg tevreden. Wegen tijdgebrek ben ik nu al langer dan een half jaar bezig met het tweede album en hij is nu bijna klaar. Er stond dat er een update was en er werd geprobeerd verbinding te maken met de site. Helaas lukt dat dus niet. Ik zou het wel flink balen vinden als ze failliet zijn, ik zou graag allemaal dezelfde boeken willen hebben, hoop dat ze misschien opnieuw kunnen starten oid.

sascha78

Ik zie nu het volgende op een website staan:

20-02-2009
PAS OP! De website van fotoproduct4u.nl is besmet met een virus/trojan horse! U kunt daar beter wegblijven, zeker als u Windows, Internet Explorer en geen virusscanner gebruikt.

Misschien is dit het probleem??

Guardian72
Contacteer:

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Welke website staat dit?

Want dit kan ook een 'boze klant' zijn - die dit beweert...

sascha78

http://www.onlinefotoservices.nl/

Ik op bovenstaande website gevonden.

sascha78

Heeft iemand tips voor andere sites waar de software net zo goed is als bij fotoproduct4u? Ik heb al verschillende geprobeerd, maar nergens kun je gewoon werken aan je product zonder dat je gelijk al je foto's moet uploaden. Verder moet er voldoende keus zijn in achtergronden e.d. en wil ik zelf de vrijheid hebben om de blz in te delen. Ik was erg tevreden over fotoproduct4u en baal er enorm van dat het nu niet meer werkt. Ik was zo blij dat ik eindelijk gevonden had wat ik zocht!

Guardian72
Contacteer:

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Vreemd - je zou toch verwachten dat ze zo`n melding al aangepakt zouden hebben....

Want nieuw is het niet.

rmfloris

Ongelezen bericht door rmfloris »

Kijk anders eens op http://www.fotovergelijk.nl voor verschillende mogelijkheden van afdrukken. Hier staan zeer veel aanbieders waar je uit kan kiezen

jacq2501

Ongelezen bericht door jacq2501 »

Is er inmiddels al bekend wat er aan de hand is? Het is nu al augustus en ik kan nog steeds niet op hun website komen.

rmfloris

Het laatste wat mij te oren is gekomen is dat Fotoproducts4u failliet is gegaan. Bestellingen worden niet meer uitgeleverd.

jacq2501

Ongelezen bericht door jacq2501 »

Ok, dank je. Wel balen. Ik heb nog een waardebon.

rmfloris

Die waardebon is nu naar alle waarschijnlijkheid waardeloos. Als je nog foto's moet afdrukken, zou ik op zoek gaan naar een alternatief. http://ww.fotovergelijk.nl helpt je daar graag me.

Gesloten