| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Problemen met Bol.com over retouren en kadobon
Re: Problemen met Bol.com over retouren en kadobon
Ja,ik werk bij Bol...Ik werk ook bij post.nl,BBC,Google etc.Lieke11 schreef:Ja hahaha, jij bent grappig, moet ik zeker ook nog verplicht boeken uitzoeken om niet boven de 25 euro uit te komen! Misschien moet je bij Bol gaan werken..
Dat jij niet voor 25 euro aan boeken kan uitzoeken zegt mij eigenlijk wel genoeg.
Ik zou als ik jouw was eens kijken bij de Voor Dummies reeks,ze hebben daar vast wel een boek met hoe koop ik op een normale manier boeken Voor Dummies.
Ben te laat, de anderen hebben het al geschreven.Lieke11 schreef:Wat precies geloof je niet dan?
Dat jij niet voor 25 euro aan boeken kan uitzoeken zegt mij eigenlijk wel genoeg.
Stel deze vraag anders eens op rechtenforum.nl.
Lees je wel ook eens andere berichten?alfatrion schreef:Stel deze vraag anders eens op rechtenforum.nl.
Lieke11 schreef:Opgelost, ik mag eindelijk mijn kadobon opmaken bij Bol, ze kunnen ook niet anders lijkt mij want daar heb ook gewoon recht op! Ik ben gewoon blijven aandringen.
Vandaag krijg ik netjes mijn boeken binnen van Bol.com, eindelijk gerechtigheid:)
Gezellig forum trouwens hier!
En je mag eerst weer inlezen of de schrijfstijl bevalt, anders terugsturen.Lieke11 schreef:Vandaag krijg ik netjes mijn boeken binnen van Bol.com, eindelijk gerechtigheid:)
Heb jij nog antwoord op de vraag gekregen waarom ze je bestelling in eerste instantie annuleerden?Lieke11 schreef:Vandaag krijg ik netjes mijn boeken binnen van Bol.com, eindelijk gerechtigheid:)
Nou prima toch, besteld en van te voren betaald met cadeaubon dn 13 euro via Ideal, annuleren ze de bestelling weer!!
Nee Jolijn, daar hadden ze geen antwoord op..
Nou ja, wmb is het afgesloten.
Nou ja, wmb is het afgesloten.
Nou, ik nu in elk geval wel: 3 x is scheepsrecht.Lieke11 schreef:Nee Jolijn, daar hadden ze geen antwoord op..
Lieke11 schreef:Nou ja, wmb is het afgesloten.