LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Problemen met marktplaats.nl

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Pater19

Re: Problemen met marktplaats.nl

Ongelezen bericht door Pater19 »

ik koop vaak genoeg wat op marktplaats maar dan meestal hier in de buurt en dan ga ik daarheen en dan kun je het product zien...


en ik verkoop ook wel eens wat en eigelijk is marktplaats gewoon een tussen persoon die jou helpt om te zorgen dat je je spullen kunt verkopen en daarom kan je marktplaats niet verantwoordelijk stellen...

nee ik werk niet voor marktplaats

Gast

Re: Problemen met marktplaats.nl

Ongelezen bericht door Gast »

Ben ook tevreden over Marktplaats hoor en als het niet goed gaat, klop ik wel bij ze aan, ze zitten in Emmeloord!!

jhobo

Re: Problemen met marktplaats.nl

Ongelezen bericht door jhobo »

ook ik ben zeer tevreden over marktplaats,

en regels zijn nu eenmaal regels.

het is makkelijk zoeken, snel te plaatsen, en het word veel bekeken.

wat wil je nog meer ??

en 6 euro is dan ook helemaal niet veel, zet eens een 2 regelige advertentie in je plaatselijke weekblad !! kost je veel meer als 6 euro, en hoeveel mensen lezen dat ?? om over een advertentie in een dagblad nog maar niet te spreken.

gezein het enorme aantal advertenties wat marktplaats per dag krijgt te verwerken , zullen er best wel eens afwijzigingen zijn die , in de ogen van de adverteerder dan, onterecht zijn, maar dat is denk ik toch maar een heeel klein percentage.

ook mij word wel eens een advertentie geweigerd, maar als je strikt de regels er op na leest, dan klopt het vaak wel.

en ja, iedereen blijft zelf verantwoordelijk voor wat ie koopt, dan moet je het afhalen, en kun je meteen zien wat je koopt,

en helaas zitten er inderdaad echte oplichters tussen die dagelijks van emailadres wisselen, en daar is het hard tegen vechten.

nee, ikwerk niet voor marktplaats, maar adverteer er al jaren, vanaf het begin , met veel plezier.

De berenboot

Re: Problemen met marktplaats.nl

Ongelezen bericht door De berenboot »

Marktplaats zuigt. Zowel de mensen achter de site (zo onbeschoft, daar lusten de honden geen brood van), als de bieders/kopers.
Bieden, maar niet reageren op mailtjes; geen geld overmaken bij de aankopen, etc.
NOOIT MEER!

redrose

Re: Problemen met marktplaats.nl

Ongelezen bericht door redrose »

Bij mij was het ook: bieden, afspraak maken, en dan niet komen.
Marktplaats kan daat volgens mij niks aan doen.

Tas

Re: Problemen met marktplaats.nl

Ongelezen bericht door Tas »

hmm lijkt misschien domme vraag :roll: na alle commentaren, maar ik had ook de helft via internet betaald zodat het product -een gsm-door een particulier zou verstuurd worden. nu een week later heb ik niets ontvangen hoewel hij zegt dat het verstuurd is, en ahum hij het nummer niet heeft van de zending. ik voel dus nattigheid 1. op telefoon- die is nog in werking wordt niet vaak geantwoord - 2. ik heb de bankdetails en naam, kan ik de bank vragen om mij de details te verschaffen van de verkoper, als ik verdenk dat hij meer mensen opgelicht heeft? het moet toch makkelijk na te gaan zijn als hij zomaar bedrazgen van iedereen ontvangt. ik had ook bij de vermelding van de betaling gezet dat dit betaling was op te versturen product. iemand enig idee of hulp? want ik wil mijn geld echt niet kwijt :cry:

Gesloten