LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Problemen met OPGELOST!

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
nataliereddering

Problemen met OPGELOST!

Ongelezen bericht door nataliereddering »

Op 24 februari 2010 (!) heb ik 4 speentjes besteld bij De site ziet er prachtig uit en webshop werkt super makkelijk. Inmiddels ben ik bevallen van mijn dochter en bijna 5 maanden verder, maar ik heb nog steeds niets ontvangen!

Ik heb al meerdere keren emailcontact gehad en het antwoord is steeds...
De speentjes liggen nog bij de douane en ze komen eraan.

Mijn laatste contact was in mei en inmiddels ruim 1,5 maand later nog steeds niets binnen!!

ik heb al gevraagd om een restitutie van mijn geld zodat ik ergens anders een gepersonaliseerde speen kan kopen. Dit houden ze af en schermen met de Algemene Voorwaarde.
Echter, hierin staat echter ook dat als de levering te lang duurt er besloten kan worden om van de gesloten overeenkomst af te zien.

Verder ben ik diegene die steeds contact met ze moet opnemen. Er is geen enkele keer contact met mij opgenomen om een status door te geven of eventuele excuses.

Ik vind dit een zeer slechte zaak en heel erg klantonvriendelijk.

Ik ben zelf verantwoordelijk op mijn werk geweest voor de service binnen een klantenservice en dit is echt onacceptabel.

Ik heb ze nu verzocht om mijn bestelling te annuleren en het reeds betaalde bedrag terug te storten.

Thanks!
Natalie
Laatst gewijzigd door nataliereddering op 23 jul 2010 08:49, 3 keer totaal gewijzigd.

michielNED

Re: Problemen met OPGELOST!

Ongelezen bericht door michielNED »

Het lijkt mij heel simpel: wat er in de voorwaarden staat doet er niet toe, want wettelijk is vastgelegd dat wanneer de bestelling niet binnen 30 dagen is afgeleverd, je recht hebt op je geld terug. De algemene voorwaarden mogen nooit wettelijke rechten inperken, als dat wel het geval is dan zijn de algemene voorwaarden simpelweg ongeldig.

nataliereddering

dank voor je snelle antwoord.
Ik ga ze dit weer mailen.
Hopelijk snel een oplossing c.q. antwoord van het bedrijf

nataliereddering

Ik heb zojuist de directeur aan de telefoon gehad.

Zij bleek van niets te weten en gaat het nu uitzoeken.

Hopelijk kan ik hier snel melden dat alles opgelost is.

Natalie
Laatst gewijzigd door nataliereddering op 21 jul 2010 16:44, 1 keer totaal gewijzigd.

Kaab

Ongelezen bericht door Kaab »

Hoi,

Ben je er ondertussen al uit met mijnspeen?
Ik zelf heb ook slechte ervaringen met mijn speen. Ik krijg op geen enkele wijze contact met ze. Zelfs Deborah krijg ik niet meer te spreken.

Ben benieuwd hoe jij het hebt opgelost.

Gr

nataliereddering

Alles is goed opgelost.

Ik heb mijn geld teruggekregen en ook nog gratis speentjes!

Kaab

Ongelezen bericht door Kaab »

Fijn dat je het probleem hebt opgelost.

Ik ben er nog niet aan toe gekomen om ze te bellen.
maar ik ga zeker contact met ze opnemen.

Groet,

faatje81

Ongelezen bericht door faatje81 »

heeft er iemand voor mij het telefoonnummer van mijnspeen?
ik heb namelijk hetzelfde mee gemaakt, zoveeel mailtjes heb ik gestuurd, er is me beloofd dat ik het geld terug zou krijg, maar nog steeds niks ontvangen. Dit loopt vanaf juni..

alvast bedankt

dpakaila75

Ongelezen bericht door dpakaila75 »

Hallo,

Ook ik ben opgelicht door mijnspeen.
Heb op 11 november een bestelling gedaan en inmiddels 2 mailtjes gestuurd en een voicemail ingesproken. Deze mevrouw reageert nergens op (terwijl er op haar site staat dat je binnen 48 uur reactie krijgt). Ik ga ook niet langer wachten want ik lees veel negatieve berichten over deze website/mevrouw op het internet. Dus heb ik net maar even de politie gebeld om aangifte te doen. Morgen heb ik een afspraak.
Ik hoop dat er meerdere zijn die aangifte hebben gedaan want dit soort mensen, die zich rijk rekenen met geld van een ander, moet gestopt worden!

Gr. D

MAXIEM

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Debbey

Het is dus wel duidelijk dat de verkoper ten deze niet te vertrouwen is. Mijn advies is dan: koop nooit wat op afstand! Bij een koop in een gewone winkel heb je vrijwel altijd meer zekerheid dat er geleverd wordt wat er is afgesproken.

Maxiem.

Debbey

Ongelezen bericht door Debbey »

maxiem,

je hebt helemaal gelijk.helaas ben ik veel te goed van vertrouwen en ga ik er altijd van uit dat mensen eerlijk zijn.helaas werkt de wereld niet zo. dus ik ben weer ff met beide beentjes op de grond gezet.

heb wel een aanklacht ingediend, dus ik hoop dat meerdere mensen dit hebben gedaan zodat deze mevrouw stevig aangepakt kan worden.

liefs

Pindakaaspotje

Ongelezen bericht door Pindakaaspotje »

[** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur ** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur
Laatst gewijzigd door Pindakaaspotje op 08 jan 2012 13:37, 1 keer totaal gewijzigd.

dpakaila75

Ongelezen bericht door dpakaila75 »

Op 25 november heb ik, na een voicemailbericht te hebben ingesproken op nr 010-7954719, contact gehad met liliya over mijn bestelling van 11 november. Omdat ze het erg druk hadden waren ze er nog niet aan toe gekomen om mijn mail van 16-11 en 19-11 te beantwoorden.
Er werd mij toen gezegd dat het bestelde mutsje niet meer op voorraad was maar dat ze nog wel andere musjes hadden. Ik heb haar toen gevraagd foto's te mailen van de mutsjes en ze beloofde mij, omdat ik aangaf het heel moeilijk is om in contact met ze te komen, dat het mailtje die dag werd verstuurd! Ik zit nu nog op dat mailtje te wachten!
Ik heb op 7 december gebeld en toen kreeg ik deborah aan de lijn die aangaf dat liliya over de website ging maar op dat moment met lunchpauze was. Ze verzekerde mij dat ik dezelfde dag door liliya teruggebeld zou worden want ik was al de 2e die dag die klachten had.
Maar ja, je raadt het al, ook op dat telefoontje zit ik nog te wachten.
Vandaag maar weer eens hun voicemail ingesproken dat ik vandaag teruggebeld wil worden omdat ik de bestelling wil annuleren en als ik vandaag niets van ze hoor dat ik dan de aangifte die in concept staat bij de politie bevestig!
Dan ligt er een aangifte tegen die 2.....

Dit soort oplichters, want dat zijn ze, moet gewoon gestopt worden!
Ik hoop dat er meerdere zijn die aangifte gaan doen.

j.w.b.

Ongelezen bericht door j.w.b. »

Ook ik heb problemen met mijnspeen.nl

Op 22 november spenen besteld via de webwinkel. Meteen een bevestigingsmail dat de bestelling binnen 10 werkdagen geleverd ging worden.
Sinsdien niets meer gehoord. Diverse mails gestuurd, telefonischg kontakt gezocht, voicemails ingesproken. Er is geen kontakt met ze te krijgen.

Ik heb nu gemaild dat, wanneer de bestelling niet binnen een week geleverd wordt, ze de bestelling als geannuleerd kunnen beschouwen en dat ik mijn geld teruggestort wil krijgen.
Ik hoop dat ik nu wel reactie van ze krijg.

Park

Ongelezen bericht door Park »

Ook ik heb een klacht over mijnspeen.nl. Op 12 december heb ik via deze website een bestelling geplaatst en deze is tot op heden nog steeds niet geleverd.
'k heb hierover al meerdere mails gestuurd en ook gebeld naar het nummer dat ik via dit forum kon vinden. De voicemail-box van dit nummer is vol dus ik kon helaas geen bericht achter laten.
Ik had graag een flesje van deze website als kraamcadeau willen geven aan een vriendin en vind het erg vervelend dat ik nu ben opgelicht door deze mensen!
Als iemand nog tips heeft om mij te helpen mijn geld van mijnspeen.nl terug te krijgen dan hoor ik dat heel graag!

MAXIEM

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Park

Als het goed is, heeft dit bedrijfje ook een fysiek bezoekadres. Een optie zou dan kunnen zijn , daar even langs te gaan als dat in de buurt is..

Maxiem.

sephora30

Ongelezen bericht door sephora30 »

Raar dat de titel nu ineens verandert is in opgelost.

Zo te zien zijn er nog steeds mensen die problemen hebben met die webwinkel.

tennis

Ongelezen bericht door tennis »

sephora30 schreef:Raar dat de titel nu ineens verandert is in opgelost.

Zo te zien zijn er nog steeds mensen die problemen hebben met die webwinkel.
Als je op de website van Radar kijkt, dan zie je, dat alle berichten vanaf 24 december verdwenen zijn, dus ook hier.
Daarom zijn alle topics niet meer volledig!

Park

Ongelezen bericht door Park »

Maxiem, bedankt voor je tip.
Ik woon in Amsterdam en Rotterdam is niet echt gemakkelijk bereikbaar voor mij helaas.
Ik ben van plan om ze te gaan blijven mailen.
Hoop dat ik ooit mijn geld nog terug zie!

sephora30

Ongelezen bericht door sephora30 »

Oke Tennis :wink:

Gesloten