LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Puresential Green Tea Patch

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
bettySY
Berichten: 5
Lid geworden op: 10 jun 2011 13:27

Puresential Green Tea Patch

Ongelezen bericht door bettySY »

kwam dit forum toevallig tegen,nadat ik tot mijn verbazing bijna zestig euro van mijn rekening was afgehaald.
ook ik begon met een proefpakket, en daarna kreeg ik een pakket voor drie maanden.dit wilde ik niet dus bracht het weg om te laten terugsturen.
zit niet zo veel op mijn internetbankieren, maar toen ik er vandaga op zat zag ik idd tot mijn verbazing dat er op 15 april 59,95 is afgehaald. kreeg zowat een hartverschuiving want dat is een hoop geld, ik direct mijn bank gemeld om te vragen of het nog terug geboekt kon worden, maar ben bang dat het te laat is.daarna heb ik hun gegevens opgezocht en kwam deze forum tegen , ja toen voelde ik al nattigheid.ik heb ze getracht te spreken maar hoe kan het ook anders dat je een bandje krijgt waar ze waarschijnlijk niet op gaan reageren.
nou ik weet nu niet wat ik met doen, ik wacht het even af, mochten ze naar een week nog niets van zichzelf hebben laten horen dan voel ik me genoodzaakt een advocaat in de handen te nemen, want hoe dan ook ik wil mijn geld terug. hoe is het verder met de andere gelopen met de zelfde ervaring.
gr betty

sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: Puresential Green Tea Patch

Ongelezen bericht door sephora30 »

Er zijn op dit forum en op Vara Kassa al zoveel topics over dit onderwerp dat dit topic overbodig is.

Gesloten