LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Redcoon

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
iamsander
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 jul 2011 13:57

Redcoon

Ongelezen bericht door iamsander »

https://www.redcoon.nl/

Artikel zondag met VISA besteld en op donderdag nog niet ontvangen. Online chat via de site werkt niet en via de mail geen reactie dus donderdag gebeld erover waar me artikel blijft. Het artikel is namelijk op voorraad en omdat ik hem snel nodig heb daarom ook hier besteld.

Word me telefonisch verteld dat het altijd een paar dagen duurt met VISA vanwege de veiligheid dat geld niet zo maar vrijgegeven word. Wat ik heel raar vind omdat dat dan het enigste bedrijf is. Momenteel is het geld nog niet binnen bij Redcoon zegt men. Ook hebben ze me wel degelijk me teruggemailt zegt men me maar niets in me mailbox of spam te vinden. Ook al zo vreemd. En men bleef volhouden dat het de waarheid was en ze niet loog.

Naar dit rare verhaal van Redcoon met VISA gebeld en vertelde me dat dat veiligheids verhaal erg raar is en na een check van VISA is me geld al 2 dagen geleden geincasseerd door Redcoon.

Hoe zo niet liegen? Ze hebben van liegen tot hun beroep gemaakt.

Redcoon is de slechtste internetshop waar ik sinds lange tijd wat besteld heb. Zal me transactie ook betwisten en me geld via VISA terug halen. Ongelovelijk dat Redcoon een thuiswinkel waarborg heeft.

Kortom Online chat via de site werkt "bewust"niet, uw mening op de site werkt "bewust" niet, geen reactie op mail (ook te lezen van andere op kieskeurig) waar door Redcoon nog over gelogen word ook en tevens word er gelogen over het feit dat me geld nog niet binnen is.

Als je al die dingen bij elkaar op tel kan je niet anders concluderen dat Redcoon.nl oplichters zijn.

Tip: Bestel altijd via je creditcard want dan kan je altijd nog via je maatschappij je geld makkelijk terug krijgen bij zoiets als dit. Maak je je geld over via je bank dan heb je een probleem.

coinoperator
Berichten: 73
Lid geworden op: 18 jan 2006 19:26

Re: Redcoon

Ongelezen bericht door coinoperator »

Dat Redcoon niet deugt is al langer bekend.
De grofheden van de klantenservice zal ik je besparen, zulke taal is ook niet geschikt voor een forum.....

VISA transacties zijn relatief veilig, bij bedrijven als digitalstreet, fotokonijnenberg en onlangs FOKA nog heb ik al vaker voor vrij grote bedragen aankopen gedaan welke STIPT de volgende dag geleverd werden..

Thuiswinkelwaarborg is eigendom van wehkampf, bol en aanverwanten...
Ze geloven zeer sterk in zichzelf (lees nota) en het lidmaatschap is slechts een kwestie van 500 euro per jaar betalen voor de leden en amper iets meer.
Enige waarde heeft het lidmaatschap niet, je kunt er als bedrijf hoogstens worden uitgezet wat dan echter de bedrogen klanten weinig oplevert.
daarnaast organiseert thuiswinkelwaarborg jaarlijks de verkiezing beste webwinkel, maar alleen de aangesloten bedrijven worden genomineerd en alleen de hele grote zoals mein wehkampf...dus een wolf in schaapskleren.
Kleine VEEL BETERE webwinkels, achterkamerbedrijfjes met NUL klachten en toch een aanmerkelijke omzet komen er niet aan bod terwijl juist deze met kop en schouders uitsteken qua service en klantenomgang boven de rest.
En uiteraard is het graai- en snaaibedrijf Gaypal ook lid van die kliek, uiteraard...want zij passen uitmuntend in dit rijtje smerige oplichters.

Thuiswinkelwaarborg is eigenlijk dus een reden OM ER NIETS TE KOPEN.
't is maar een weetje.

NOTA
Alleen BOL is qua bedrijfvoering acceptabel te noemen, de klantenservice werkt er goed en hun klachten/verkoop ratio is opmerkelijk laag.

Gesloten