Op 28 mei via Redcoon een product besteld. het product was ruim op voorraad en zou de volgende dag geleverd worden aldus de site.
Omdat de status een paar dagen ongewijzigd heb ik contact gezocht met redcoon. 1x via de mail, 1x via twitter en de laatste keer via de telefoon.
de laatste keer werd mij verteld dat het product die zelfde dag nog geleverd zou worden. Op 31 mei nog niets binnen gekomen! De hele dag thuis zitten wachten voor Jan met de korte achternaam! Het zou een cadeau zijn voor mijn vriendin en het was voor mij belangrijk dat het product binnen zou komen. Dit is ook tegen de medewerker benoemd.
Daarop gelijk gebeld met redcoon en gezegd dat ik mijn bestelling wilde annuleren, het zou immers toch al niet meer op tijd binnen zijn. Maar volgens de medewerker was annuleren geen optie omdat het product al te ver in het bestelproces zat, en dat terwijl de status op hun site nog net zo stond als op dag 1!
Uiteindelijk tot maandag 2 juni gewacht maar nog steeds geen product. Hierop nogmaals redcoon gebeld en geëist dat we ons geld terug kregen. Hiermee gingen ze akkoord en er werd mij beloofd dat het geld binnen 1 of 2 dagen op mijn rekening stond!
Nu op 16 juni na herhaaldelijk contact te hebben gezocht nog steeds geen geld op mijn rekening! een in en in trieste bedoening bij redcoon!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Redcoon
Re: Redcoon
Beste mighty46,
Hartelijk dank voor je berichtJe mening over en ervaringen met redcoon zijn erg belangrijk voor ons!
Jouw klacht hebben wij via klacht.nl beantwoord. Helaas is er iets mis gegaan tijdens de verzending van jouw bestelling, onze excuses hiervoor. Het aankoopbedrag is terug gestort naar jouw rekening en zal binnen enkele werkdagen zichtbaar zijn.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Saskia
Namens het redcoon Webcare-Team
Hartelijk dank voor je berichtJe mening over en ervaringen met redcoon zijn erg belangrijk voor ons!
Jouw klacht hebben wij via klacht.nl beantwoord. Helaas is er iets mis gegaan tijdens de verzending van jouw bestelling, onze excuses hiervoor. Het aankoopbedrag is terug gestort naar jouw rekening en zal binnen enkele werkdagen zichtbaar zijn.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Saskia
Namens het redcoon Webcare-Team