Op 14 april 2009 heb ik een pakket gebracht naar TNT Heerenveen. Dit pakket werd dan de volgende dag of uiterlijk de dag daarop bezorgd.
De praktijk leerde mij anders. Het pakket werd bezorgd op 27-4-09. Dit kwam niet doordat er niemand thuis was bij de man, maar???
Op de track&trace lijst staat dan pakket onderweg. Vervolgens werd de voorgemelde zending niet aangetroffen??? Allemaal zaken waar ik nu ernorme vraagtekens bij heb?
Het pakket werd bezorgd door de afdeling Cargo ofzo? Deze afdeling heeft een andere manier van bezorgen werd mij telefonisch verteld? Allemaal prima, maar had ik dit geweten was ik nooit naar TNT gegaan.
Het pakket is netjes betaald door de afnemer die het godzijdank nog wilde ontvangen na bijna 15 dagen.
Het is nu inmiddels 26-6-09 en ik heb mijn geld nog niet binnen. Begin vorige week werd mij een toezegging gedaan dat ik het verschuldigde bedrag uiterlijk de vrijdag of de maandag op mijn rekening zou hebben. Nou nee dus. Dus weer gebeld en nu elke dag.
Ik krijg echt van alles te horen:
"er loopt nu iemand naar de betreffende afdeling",
"de zaak is in behandeling",
"er is een spoedmelding gemaakt",
"u wordt binnen 4 uur teruggebeld",
"ik heb geen inzicht in de status van de betaling",
"dit is een aparte afdeling en ik zal zorgen dat het daar komt",
Zo kan ik nog wel even doorgaan. Ik neem nu alle gesprekken op en de toezeggingen die gedaan worden.
Had ik vanaf het begin moeten doen, want dan heb je een overzicht van de schandalige manier waarop je van het kastje naar de muur gestuurd wordt.
Heb net weer gebeld. Gisteren al 6 keer. Zo dadelijk weer.
Ik denk (moet ik de telefoonrekening erbij halen) dat ik hier al meer dan 20 keer over gebeld heb. En dan te bedenken dat ik maar 1 antwoord wil.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Remboursbedrag niet binnen na 2 maanden
Re: Remboursbedrag niet binnen na 2 maanden
Hallo,
Heeft u van TNT al een formulier gekregen om het bedrag enzo in te vullen?
Want als dat het geval is dan zijn ze verplicht om binnen vijf werkdagen te betalen.
Groetjes Daisy
Heeft u van TNT al een formulier gekregen om het bedrag enzo in te vullen?
Want als dat het geval is dan zijn ze verplicht om binnen vijf werkdagen te betalen.
Groetjes Daisy
Re: Remboursbedrag niet binnen na 2 maanden
Heeft u al een schadeformulier ontvangen? Pas als deze volledig ingevuld is ingestuurd nemen ze de klacht in behandeling. Allee het uitzoeken kan wel even langer duren helaas. TNT staat niet bekend als snel.
Re: Remboursbedrag niet binnen na 2 maanden
Naar de politie gaan en klacht indienen.