LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Reparatie Bol.com duurt al bijna 8 weken.

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Lisettu

Reparatie Bol.com duurt al bijna 8 weken.

Ongelezen bericht door Lisettu »

Hallo,

10 oktober 2012 heb ik mijn Samsung mp4 speler opgestuurd ter reparatie naar Bol.com.
5 weken later heb ik er nog niets van gehoord en ook nog niets ontvangen.
Nu wacht ik inmiddels al bijna 8 weken op mijn Samsung.
Ik heb ook contact opgenomen (meerdere keren) met de klantenservice en wat mij werd verteld was dat ik moest wachten en ik heb een cadeaubon van 5 euro ontvangen en een excuus voor het ongemak en mijn de reparatie van mijn Samsung zou zo snel mogelijk afgerond worden. Een nette oplossing vond ik.

Die mail was bijna 2 weken geleden.
Nog niks gehoord, en nu vraag ik me af hoelang mag zo'n reparatie duren? Op Bol.com staat dat ze streven naar 4 weken maar aangezien dit nu bijna 2 maanden duurt..
Ik heb eigenlijk geen idee wat ik nu moet doen.. Ik zelf vind dat 8 weken geen redelijke reparatietijd is.

Mvg, Lisette

alfatrion

Re: Reparatie Bol.com duurt al bijna 8 weken.

Ongelezen bericht door alfatrion »

Dacht acht weken geen redelijke reparatie termijn is ben ik met je eens. Ik zou zeggen dat een redelijke termijn ergens tussen de twee en vier weken ligt. Als je wilt kun je de koop ontbinden. Bol.com hoort je dan je geld direct terug te geven. Na een week kun je een ingebrekestelling sturen. Een redelijke termijn is dan 8 a 14 dagen. Hierna is men in verzuim met het terugbetalen, en dat heeft als gevolg dat je recht hebt op de wettelijke rente en incassokosten.

riddert

Re: Reparatie Bol.com duurt al bijna 8 weken.

Ongelezen bericht door riddert »

Of je vraagt gewoon even bij Bol waarom het zoveel tijd in beslag neemt. Er zal vast een goede reden voor zijn.

Gesloten