LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] richtingaanwijzers voor op de fiets

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
klbeer1933

richtingaanwijzers voor op de fiets

Ongelezen bericht door klbeer1933 »

24-11-2010 heb ik bij kadoshop.nu richtingaanwijzers besteld voor op de fiets,deze zijn eind december 2010 geleverd.Het produktnummer is 15611 en mijn faktuurnr.14944.In de praktijk blijken deze niet te voldoen aan de eisen.Ik heb dit 26 -1-2011 gemeld aan kadoshop en kreeg het bericht het artikel terug te sturen, en als het garantie is wordt het gerepareerd of vervangen.27-1-2011 heb ik per aangetekende post TNT verzekerd teruggestuurd.barcode3ssagb0037329.Na verschillende mailtjes van mijn kant kreeg ik plotseling een telefoontje van de heer v.d.wou,dat hij wel de barcode had maar ik moest maar via trackentrace achterhalen,dat hij ook getekend had voor ontvangst en dan moest ik dat copieren en hem mailen.dat uitprinten van die handtekening kreeg ik niet voor elkaar,dus heb ik er maar een foto van gemaakt en hem die gestuurd.overigens kan de heer v.d.wou via de barcode die hij heeft zelf zien dat hij voor ontvangst getekend heeft.ik heb hem dat ook weer gemaild en tevens verteld dat ik mij belazerd voel en het nu doorspeel naar Tros opgelicht.

MAXIEM

Re: richtingaanwijzers voor op de fiets

Ongelezen bericht door MAXIEM »

klbeer1933

Als je googled, dan zie je dat de klachten vakkundig worden weggemoffeld door dit bedrijf middels een bombardement van kadoshop.nu zelf. Pas op de 3de en 4de pagina tref je een aantal berichten aan, met daarin slechte ervaringen met dit shopje. Zelfs de term "**********" komt daarin voor.

Maxiem.

Guardian72
Contacteer:

Re: richtingaanwijzers voor op de fiets

Ongelezen bericht door Guardian72 »

@ killbeer -

helaas ben je niet de enige - zie hier:
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 69&t=66491

Gesloten